Beantwoord

xiaomi mi box s t-mobile werkt niet

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 297 Bekeken

xiaomi mi box s t-mobile werkt niet. Na de recente software update van T-Mobile go app werkt het xiaomi kastje niet meer. Herkend het klantnummer en pincode niet meer. Alleen casten naar het xiaomi kastje werkt. Harde reset xiaomi tv box al gedaan, idem met modem

icon

Beste antwoord door Roelof1985 11 November 2022, 19:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roelof1985,

Slim dat je dit post op de Community, ik denk graag met je mee! 

Bij T-Mobile werken we niet met Xiaomi TV Boxen, is dit je eigen apparatuur? Log je op de Xiaomi Box in met onze gegevens of stream je de TV Anywhere App naar de Xiaomi Box?

Ik ben benieuwd naar je set-up!

Dag @Cal.

Ik heb de app T-Mobile TV gedownload vanuit de Google Play Store. Mijn LG tv ondersteunt de app niet helaas.

Normaal kon ik inloggen met mijn tv klantnummer en pincode. Nu geeft het Xiaomi Mi Box S aan dat de gegevens niet juist zijn. Ik heb ze toch echt juist ingevuld, zelfs gecontroleerd via de klantenservice.

Ik kan nu alleen nog casten vanaf mijn mobiel naar het xiaomi mi box s.

Ik heb gekozen voor een Xiaomi Mi Box S omdat deze werd aangeraden op de website van T-Mobile in april dit jaar, wanneer je niet gebruik wilt maken van een tv box van T-Mobile en of alleen de app wilt gebruiken.

Zou het aan de 2 staps verificatie kunnen liggen die ik heb ingesteld via Mijn T-Mobile Thuis? 

Mijn ideeën zijn op 😞

@Roelof1985 

Heb je al geprobeerd de T-mobile TV app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dit kan een oplossing bieden.

 

@Roelof1985

Heb je al geprobeerd de T-mobile TV app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dit kan een oplossing bieden.

 

 

@peter-keetfm

Met een harde reset wis je alles van het Xiaomi Mi Box S, idem met het modem.

@Cal

Probleem is opgelost, zal toch echt aan T-Mobile gelegen hebben, ik kwam al meer berichten tegen van mensen die dit zelfde probleem hadden via Android TV/Apple TV 🙈

@Roelof1985 

Mooi dat het opgelost is.👍 

Ik gebruik zelf ook de T-mobile TV app op Android Tv apparatuur.

Als de tv zelf niet werkt met de app 

Is een Nokia box 8000 een goede oplossing.

Alleen al wat betreft de afstandsbediening.

Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Maar elk Android tv of Google tv apparaat kan  prima werken. 

Reageer