Beantwoord

Zender Filmbox bij T-Mobile

  • 28 October 2022
  • 11 reacties
  • 798 Bekeken

Reputatie 3

De zender Filmbox zit bij steeds meer TV aanbieders in het standaardpakket.  Echter bij T-Mobile nog steeds niet. Het logo van T-Mobile staat al wel op de site van Filmbox maar is nog niet actief.  Wanneer kunnen we deze zender bij T-Mobile verwachten?

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 October 2022, 22:42

Bekijk origineel

11 reacties

De zender Filmbox zit bij steeds meer TV aanbieders in het standaardpakket.  Echter bij T-Mobile nog steeds niet. Het logo van T-Mobile staat al wel op de site van Filmbox maar is nog niet actief.  Wanneer kunnen we deze zender bij T-Mobile verwachten?

Het logo van T-Mobile (en zo nog een handjevol anderen) is grayed out wat volgens mij betekent dat T-Mobile deze zender nog niet door geeft omdat er (bijvoorbeeld) nog geen afspraken zijn gemaakt tussen Filmbox en T-Mobile.

Wanneer een logo van een provider getoond wordt, betekent dit nog niet dat alles afgerond is. Mochten de onderhandelingen afgerond zijn, zelfs dan nog is het de vraag op welke termijn een zender kan en zal worden aangeboden.

Eigenlijk geldt bij dit soort dingen dat een medewerker pas iets kan zeggen wanneer een berichtgeving via de T-Mobile website of een nieuwsbrief naar buiten is gebracht.

Reputatie 7
Badge +1

Vergeet niet dat T-Mobile in principe ook niet erg scheutig is met het toevoegen met nieuwe zenders, de enige toevoeging sinds heel lange tijd is  RTV 7, een zender bestemd voor mensen met een achtergrond uit de Antillen.

Enige tijd geleden dat de muziekzender Nashville zou worden toegevoegd, om onbekende redenen is dit niet door gegaan, naar mijn idee heeft het ook te maken met het feit T-Mobile de prijs op een acceptabel niveau wil houden.

Reputatie 7
Badge +1

Op de site van Totaal TV stond bijgaande te lezen, gaat dit ook voor klanten van T-Mobile gelden?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/wk-voetbal-niet-in-4k-maar-ultra-hd-bij-diverse-providers/

Reputatie 3

De zender Filmbox zit bij steeds meer TV aanbieders in het standaardpakket.  Echter bij T-Mobile nog steeds niet. Het logo van T-Mobile staat al wel op de site van Filmbox maar is nog niet actief.  Wanneer kunnen we deze zender bij T-Mobile verwachten?

Het logo van T-Mobile (en zo nog een handjevol anderen) is grayed out wat volgens mij betekent dat T-Mobile deze zender nog niet door geeft omdat er (bijvoorbeeld) nog geen afspraken zijn gemaakt tussen Filmbox en T-Mobile.

Wanneer een logo van een provider getoond wordt, betekent dit nog niet dat alles afgerond is. Mochten de onderhandelingen afgerond zijn, zelfs dan nog is het de vraag op welke termijn een zender kan en zal worden aangeboden.

Eigenlijk geldt bij dit soort dingen dat een medewerker pas iets kan zeggen wanneer een berichtgeving via de T-Mobile website of een nieuwsbrief naar buiten is gebracht.

Dank voor je antwoord. Ik had al wel begrpeen dat als een logo grayed-out is op de site van Filmbox deze nog niet door de provider wordt doorgegeven. Als je op dat logo klikt staat er ook ‘Neem contact op met de TV-provider’  Daarom stel ik hier mijn vraag en ben benieuwd of er dan ook iemand van T-Mobile hier antwoord op kan geven? @Lisa Misschien? 

Reputatie 7
Badge +16

Vergeet niet dat T-Mobile in principe ook niet erg scheutig is met het toevoegen met nieuwe zenders, de enige toevoeging sinds heel lange tijd is  RTV 7, een zender bestemd voor mensen met een achtergrond uit de Antillen.

Enige tijd geleden dat de muziekzender Nashville zou worden toegevoegd, om onbekende redenen is dit niet door gegaan, naar mijn idee heeft het ook te maken met het feit T-Mobile de prijs op een acceptabel niveau wil houden.

Ik snap niet helemaal waar deze conclusie op gebaseerd is, maar ik neem het deze keer op de koop toe! 😋 T-Mobile heeft zeer zeker wel een aardige lijst met nieuwe zenders aan het repertoire toegevoegd, ik zal morgen eens uitgebreid op zoek gaan naar een mooi lijstje van de afgelopen periode, niet om mijn gram te halen, maar om te laten zien dat T-Mobile hier zeker niet onwelwillend tegenover staat.

Wat betreft Filmbox: hier weten we nog niets van. Of en wanneer er eventueel een overeenkomst gesloten wordt, houd je nog tegoed - maar uiteraard alleen wanneer dit op feiten gebaseerd is.
 

Reputatie 7
Badge +1

@Jason Vond nog ergens een Excel lijst die ik in 2016 had gemaakt welke zenders ik toen kon ontvangen van T-Mobile, de volgende zijn inmiddels vervallen hetzij verwijderd uit het aanbod door de eigenaar, hetzij door T-Mobile zelf, dat laat ik in het midden is ook niet belangrijk het gaat om

Discovery World, Motors tv, Travel Chanel, 13TH Street, Zapp Extra, Disney Junior, Jim Jam, en NPO Cultura. het kan zijn dat ik er nog wat mis, nieuw in het aanbod puur uit mijn geheugen zijn; Paramount is vervanging voor Spike dus eigenlijk niet nieuw Shorts, Inplus nieuwe naam voor Insight  en RTV 7, maar het is ook niet  belangrijk  puur voor de aardigheid.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@BeMu Om het te verduidelijken, heb ik een overzicht gemaakt van alle zenders die sinds 2021 nieuw geïntroduceerd zijn:

MTV Brand New wordt MTV Hits            
Discovery World is gestopt per 1-1-2021            
Ziggo Sport Extra wordt Ziggo Sport Tennis            
Stringray Djazz naar HD op ODF (Interactieve TV)            
NPO2 Extra naar HD            
MTV Music 24 stopt. MTV 90s toegevoegd         
VH! Wordt MTV Musc 00s            
ESPN 5 en ESPN 6 verdwijnen uit ESPN Compleet                     
CI hernoemd naar Crime+Investigation            
Wijzigingen in NPO Thema-zender aanbod            
Introductie X-MO. Is alleen als dagpas te bestellen.            
Ukraina 24 als tijdelijke zender toegevoegd aan het basispakket            
Extra functies (begin gemist, pauzeren, terug kijken, TV Anywhere) beschikbaar voor Één, Canvas en Ketnet            
Spike is 'Paramount Network' geworden per 24 mei            
Viaplay Xtra toegevoegd per 7 juni (alleen voor klanten met Viaplay via T-Mobile + T-Mobile TV)                
Insight wordt INPLUS per 1 juli 
Verschillende lokale zenders toegevoegd aan het basispakket           
Ukraina 24 als tijdelijke zender verwijderd uit het basispakket            
Vivid Red toegevoegd als dagpas zender            
Cloud Opnemen beschikbaar voor Één, Canvas en Ketnet            
RTV-7 toegevoegd aan basispakket op positie 515            

 

De zenders in het rood zijn gestopt of anderzijds verwijderd uit het pakket. Volgens mij mis ik nog een x aantal radiozenders, maar dat is voor nu dan niet relevant. Disney JR is geloof ik tegenwoordig inbegrepen bij het Disney Channel, tenzij ik me ver
 

Reputatie 2

Dat zijn niet echt nieuwe zender zijn zenders met andere naam maar zelfde programma. De ene echte nieuwe zender is RTV-7 de andere providers heeft die al jaren. 

Reputatie 7
Badge +1

RTV-7 is niet echt nieuw was in het verleden te zien onder kanaalnummer 450 

Reputatie 7
Badge +1

Waar ik wel eens nieuwsgierig naar ben waarom bepaalde zenders zoals in deze link 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-britse-zenders-ongecodeerd-in-hd-via-satelliet/  te lezen is wel vrij zijn te zien via een schotel, maar niet via een provider mogen worden verspreid, voor dergelijke zenders is het juist belangrijk dat zoveel mogelijk mensen de zender(s) kunnen zien i.v.m. reclame inkomsten.

 

Reputatie 7
Badge +16

@burekap Er is een handvol volledig nieuwe zenders toegevoegd aan het basispakket, waaronder een hoop lokale zenders. Dat RTV-7 in het verleden te zien was onder een ander kanaalnummer is voor deze lijst niet helemaal relevant. Het aantal volledig nieuwe zenders zal denk ik nooit opwegen tegen de vraag - des te meer reden om voor providers het onderste uit de kan te halen. 

@BeMu Goede vraag met betrekking tot die ongecodeerde zenders: ik moet je het antwoord voorlopig schuldig blijven! Misschien is het idee daarachter om meer mensen richting satelliet kijken te pushen zodat er dadelijk een wijdverspreid abonnement kan worden uitgebracht; ik doe maar een wilde gok nu hoor.

Reageer