Beantwoord

zender tegoed

  • 13 November 2019
  • 10 reacties
  • 540 Bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds vandaag T-Mobile thuis, alles staat aan maar kan nergens mijn zender tegoed van 7,50 vinden? Het staat wel in de mail maar in mijn account nergens te vinden? kan het wel aan zetten mar dan staat er u gaat akkoord dat het wordt afgeschreven van de rekening?

 

groet Mercella

icon

Beste antwoord door Sander 16 November 2019, 14:04

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo Mercella.

Ik heb ook voor die € 7,50 korting gekozen,maar die zit in een pakket naar keuze.

Dus als je een pakket kiest wat jij er graag bij wilt hebben krijg je die korting van € 7,50.

Gr.Wil25.

Zo makkelijk gaat dit niet meer, door het omschakelen van het “oude klantvoordeel” naar het nieuwe “uit en thuis” val je nu tussen wal en schip, dus wacht even op een moderator die je verder kan helpen om dit op te lossen.
Kom er maar in @Sander of @Brian .

Reputatie 7

Hoi @apis4,

 

Ik denk dat ik het beste kan aangeven wat er voor zorgt dat je een bepaalde korting krijgt. 

 

Als je een abonnement voor 29-10 hebt besteld én je hebt Klantvoordeel geactiveerd voor die datum dan ontvang je nog steeds de speedupgrade en TV Voucher. Heb je Klantvoordeel al voor 29-10 geactiveerd, maar de voordelen nog niet ingezet? Dan kun je alsnog de TV voucher inzetten, maar geen speedupgrade meer inzetten. Je kunt dan wel naar het nieuwe prijsplan voor internet en dan ontvang je een € 5,- factuurkorting, terwijl je jouw TV voucher blijft behouden. Wil je dus liever op het 20/20 abonnement blijven zitten, dan kun je alsnog de TV voucher blijven inzetten, maar heb je geen speedupgrade of € 5,- factuurkorting. 

 

Is het zo helder verwoord? Ik leg het graag uit of zoek het graag uit als je vraag nog niet (helemaal) beantwoord is. 

Reputatie 6
Badge

@Jason Bedankt voor de info, zo heb ik het inderdaad ook gelezen in zowel het oorspronkelijk document als ook in de gewijzigde versie uit 2018 waarin specifiek een uitzondering voor ‘Meer Snelheid’ werd opgenomen voor een 20/20 abo.

‘Meer TV’ zou je dus gewoon ‘recht’ op hebben ja bij een 20/20 abo. Hier word echter anders beweerd :wink: : https://community.t-mobile.nl/klantvoordeel-497/info-problemen-met-klantvoordeel-312178/index26.html#post1524682

Waar het in het kort om gaat is ‘Meer TV’ toegevoegd te krijgen bij forum gebruiker ‘Jakfey’. Aangezien ik hier lees dat het ook met terugwerkende kracht kan zou dat daar ook gewenst zijn aangezien we al bezig waren Klantvoordeel geactiveerd te krijgen vóórdat het nieuwe Klantvoordeel aanbod in werking trad (maar door de storingen niet eerder gelukt).

Reputatie 7
Badge +16

@apis4 Graag gedaan! Ik denk dat je het oude Klantvoordeel en ons nieuwe Klantvoordeel door elkaar haalt per ongeluk. We hebben namelijk bij de nieuwe abonnementen geen 20/20 snelheid meer, maar daar start Internet Basic met 50 Mbit/s. Bovendien zijn de voordelen veranderd. Nu kun je op zowel mobiel als Thuis een prachtige korting krijgen, afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Dit nieuwe voordeel is het Uit & Thuis voordeel. :smile: Hierin wordt dus geen TV voucher meer uitgeleverd. Hopelijk is het zo duidelijk. Daar doelt @Brian ook op in dat andere topic. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @apis4,

 

Een abonnement met 20 Mbit/s internetsnelheid was in combinatie met TV ook geschikt voor een Meer TV Klantvoordeel. Hieronder heb ik de ‘oude’ voordelen met betrekking tot het Thuis abonnement neergezet:

 

  • "Meer Snelheid": Gratis snelheidsupgrade. De internetsnelheid voor de prijs van één stap lager.
    Geen hogere snelheid beschikbaar? Dan een korting: of hetzelfde abonnement voor de prijs van één stap lager. 
    DSL 20/20 en is er geen hogere optie? Dan krijgt je € 2,50 korting. 
  • "Meer TV" - Elke maand TV voucher t.w.v. € 7,50,-. Deze voucher mocht ingezet worden op TV-pakketen buiten het basispakket, de klant kon deze elke maand aanpassen of aan laten staan voor hetzelfde pakket. 

Heb hier wat aan? Zo niet dan zit ik tot 21:45 vanavond voor je klaar om alle vragen te beantwoorden! :smile:

Reputatie 6
Badge

@apis4 Graag gedaan! Ik denk dat je het oude Klantvoordeel en ons nieuwe Klantvoordeel door elkaar haalt per ongeluk. We hebben namelijk bij de nieuwe abonnementen geen 20/20 snelheid meer, maar daar start Internet Basic met 50 Mbit/s. Bovendien zijn de voordelen veranderd. Nu kun je op zowel mobiel als Thuis een prachtige korting krijgen, afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Dit nieuwe voordeel is het Uit & Thuis voordeel. :smile: Hierin wordt dus geen TV voucher meer uitgeleverd. Hopelijk is het zo duidelijk. Daar doelt @Brian ook op in dat andere topic. 


Ik haal niks door elkaar :wink: . Gebruiker Jakfey heeft al vóór 1 November gepoogd Klantvoordeel geactiveerd te krijgen en gezien dit topic is het schijnbaar mogelijk dit met terugwerkende kracht nog aan te bieden. Deze nieuwe gebruikers in dit topic hebben schijnbaar vóór 1 November een abo afgesloten en kunnen pas ná 1 November activeren en krijgen het wel met de minste moeite aangeboden. Aan de diverse storingsmeldingen die ik gepost heb van die pogingen is het wel duidelijk dat het in dit geval ook met terugwerkende kracht aangeboden zou moeten kunnen worden.

Schijnbaar lijk je te doelen op het huidige Klantvoordeel tov het vorige? Het document wat je ge-quote hebt (en ik ook voor m’n neus heb liggen: ‘actievoorwaarden-klantvoordeel-oktober.pdf’) betreffende het oude Klantvoordeel stamt nog uit de tijd dat 20/20 ook al niet meer werd aangeboden aan nieuwe klanten. En ook daarin is géén uitzondering opgenomen wat betreft ‘Meer TV’ voor 20/20 gebruikers waar dit voor ‘Meer Snelheid’ wel specifiek is gedaan.

In het nieuwe Klantvoordeel is hij niet geïnteresseerd dus die €5 korting op je internet abo hoeft ook helemaal niet (en is nergens om gevraagd) zolang de tv voucher maar aangeboden wordt (anders had die €5 korting op internet van het nieuwe Klantvoordeel als halve compensatie voor het wegvallen voor de tv voucher moeten dienen).

 

 

Reputatie 7

Hi @Mercella,

 

Het klopt dat die optie nu niet meer te kiezen is. Voor de duur van je abonnement zorg ik ervoor dat je die TV voucher alsnog krijgt. Je kunt dus gewoon een TV pakket uitkiezen. De correctie krijg je binnenkort ter bevestiging per e-mail. Veel kijkplezier!

Reputatie 6
Badge

Nog ter toevoeging: de voorwaarden van het vorige Klantvoordeel golden per 12 Juni 2018 terwijl 20/20 al begin 2018 niet meer werd aangeboden. De laatste toevoeging met de Fiber 20 uitzondering voor ‘Meer Snelheid’ stamt uit Oktober 2018.

Als je voor ‘Meer Snelheid’ in Oktober 2018 nog een toevoeging doet voor een 20/20 abo kan je moeilijk stellen dat 20/20 nooit in aanmerking is geweest voor het vorige Klantvoordeel, laat staan voor de  ‘Meer TV’ voucher. Weer eens de grootste onzin dus verkondigd in dat andere topic door collega :wink: : “ komt daarom niet in aanmerking voor Uit & Thuis (overigens ook niet voor het oude Klantvoordeel) “.

Edit: maar zal wel weer doelen op het gewijzigde internetaanbod ergens in 2019*, waar alleen het prijsplan iets gewijzigd was/ gelijk getrokken voor ODF en WBA. In de Klantvoordeel voorwaarden is vlgns mij niks gewijzigd …

 

*edit 2: dat gewijzigde prijsplan was ook begin 2018

Reputatie 6
Badge

Hi@Mercella,

 

Het klopt dat die optie nu niet meer te kiezen is. Voor de duur van je abonnement zorg ik ervoor dat je die TV voucher alsnog krijgt. Je kunt dus gewoon een TV pakket uitkiezen. De correctie krijg je binnenkort ter bevestiging per e-mail. Veel kijkplezier!

Hoe zit het met de bewering dat een 20/20 abo niet voor ‘Méér TV’ in aanmerking zou zijn geweest (in het Klantvoordeel Storing topic). Ik heb alle voorgaande pdf’s nog betreffende Klantvoordeel en het enige waar een 20/20 niet voor in aanmerking zou komen was ‘Méér Snelheid’. Enige voorwaarde voor is een Thuis abo met Interactieve TV.

De persoon waar het over ging (Jakfey) heeft na het activeren van Klantvoordeel zelfs nog de mail met het oude Klantvoordeel aanbod gekregen terwijl het nieuwe inmiddels al was geïntroduceerd. In ieder geval: hij was voornamelijk in het ‘Méér TV’ gedeelte geïnteresseerd maar door de storing in het systeem niet kunnen activeren vóórdat het nieuwe Klantvoordeel er kwam.

Reageer