Beantwoord

Zenderlijst 2023


Reputatie 2

Heeft iemand belang bij een zenderlijst van de belangrijkste zenders van het basispakket.
We hebben sinds donderdag T-Mobile Thuis en vind dit persoonlijk makkelijk.

Hij is in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 12 March 2023, 12:20

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Albert55 Super handig dat je dit voor jezelf hebt gemaakt! Ter aanvulling, mocht je per zender willen weten wat de functies zijn of ben je benieuwd naar het pakket waar een bepaalde zender in zit die niet in het basispakket zit, dan kun je dit checken in ons zenderoverzicht: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis.

Ik wil wel graag de lijst van je hebben. Lijkt me handig, we zijn n.l. nieuwe T-Mobile klant en is het wennen, want veel zenders zitten op andere plek dan KPN.

Heeft iemand belang bij een zenderlijst van de belangrijkste zenders van het basispakket.
We hebben sinds donderdag T-Mobile Thuis en vind dit persoonlijk makkelijk.

Hij is in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen

Ik wil wel graag de lijst van je hebben. Lijkt me handig, we zijn n.l. nieuwe T-Mobile klant en is het wennen, want veel zenders zitten op andere plek dan KPN.

Ja ik ben op zoek naar zo'n lijst. Ik verwacht eigenlijk van Odido dat er op de pagina met van het zenderoverzicht een [print] functie beschikbaar komt om het geselecteerde zenderoverzicht te kunnen printen in een handig (klein) formaat.

Reputatie 2

Hij is in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen, stuur hem via een pm

Hoi Albert,

 

Zou je mij de excellijst ook willen sturen. Ik ben vandaag op Odido aangesloten.  alvast bedankt.

Een print/pdf-functie in de TV-zenderlijst van Odido zou inderdaad handig zijn. Als je de lijst nu Print krijg je 12 blz papier waar per blz maar heel weinig opstaat. Beetje zonde van het papier en niet handig kwa overzicht.
De radio-lijst is wel makkelijk te printen, alle zenders op 1 pagina.

Reputatie 2

@JakoVerstraate heb de lijst in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen.

Als je hem wilt hebben stuur mij dan even je emailadres in een pm.

@Albert55 dank voor het aanbod, maar ik kan de lijst ook zelf maken.

Het gaat mij om het principe: als KPN en Ziggo een Zenderlijst als PDF aanbieden, zou het vriendelijk van Odido zijn als zij dat ook doen...

Heeft iemand belang bij een zenderlijst van de belangrijkste zenders van het basispakket.
We hebben sinds donderdag T-Mobile Thuis en vind dit persoonlijk makkelijk.

Hij is in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen

Hallo Albert,  Goed idee, want ODIDO kent GEEn compacte TV-zenderlijst. 

Ook de klantenservice weet hiervoor geen oplossing.

Ik hou me aanbevolen voor jouw PDF lijst, zou ik zeer blij mee zijn als nieuwe ODIDO-klant.

Alvast bedankt en groet, John de Zwart, e-mail:  XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 2

@Black46molly stuur hem zo naar je toe, ook in Excel zodat je hem zelf nog aan kan passen

@JakoVerstraate heb de lijst in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen.

Als je hem wilt hebben stuur mij dan even je emailadres in een pm.



zou graag deze lijst willen ontvangen,net nieuw bij odido 

 

Reputatie 2

Ben op vakantie, zodra ik terug ben in Nederland stuur ik je hem

Heeft iemand belang bij een zenderlijst van de belangrijkste zenders van het basispakket.
We hebben sinds donderdag T-Mobile Thuis en vind dit persoonlijk makkelijk.

Hij is in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen

Hoi Albert55,

Ben net overgestapt naar ODIDO en zou graag jouw zenderlijst in Excel willen ontvangen. Alvast dank.

Heeft iemand belang bij een zenderlijst van de belangrijkste zenders van het basispakket.
We hebben sinds donderdag T-Mobile Thuis en vind dit persoonlijk makkelijk.

Hij is in Excel en je kan hem dus zelf makkelijk aanpassen

Hallo Albert55,

Deze zenderlijst wil ik heel graag ontvangen.

Groeten,

Reismaatje

Reageer