Beantwoord

Zenderoverzicht T-mobile Thuis

  • 26 October 2020
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

Reputatie 3

Ik heb nu een halve week T-mobile thuis.

ik moet heel erg wennen wat ik bij KPN kon en bij T-mobile niet.

Maar goed: mijn prik was een sneller internet.

Nu zit ik te zoeken op de site van T-mobile naar een goed en actueel zenderoverzicht .

want het zo maar intikken naar een zendernummer kan niet . Bij KPN sprong ie dan gelijk naar de eerstvolgende, maar hier niet.

nu vergeleek ik het zendernummer met de lijst op de website van T-mobile Thuis. maar helaas. 
Als voorbeeld: 192TV muziekzender: staat op nr 232.

ik kan het nergens vinden. Niet onder T-mobile thuis, wat ik heb. Wel onder interactieve TV??

Staat dit wel goed op jullie site?
 

Welke zender ik heeel erg mis

Love  Nature, een Canadese Natuurzender wat wel bij KPN/Telfort en Ziggo is 

Komt daar nog een uitbreiding van of zoiets?

icon

Beste antwoord door BeMu 26 October 2020, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=interactieve-tv

Hier kun je zien welke zenders T-Mobile aanbiedt sommige zenders zitten in een aanvullend pakket en er is een verschil tussen interactieve tv en het nieuwe T-Mobile tv.

192tv is de naam van de zender en niet het kanaalnummer, 192tv refereert eigenlijk aan het verleden toen Veronica nog een op een schip zat en uitzond op de middengolf op 192 vandaar.

Love nature schijnt een mooie zender te zijn is al vaker om gevraagd bij T-Mobile 

Reputatie 3

Beste BeMu,

 

Thanx, dat had ik al ontdekt

Klopt 192TV zit op kanaal 232

Ik bedoelde meer een zenderlijst die op nr volgorde op een normale manier uitgeprint kan worden.

Mede omdat je bij T-mobile exact het nr moet weten.

 

En ik weet wel een hele rits kanalen welke ze er van mij er zo uit mogen halen :-)

 

Ik heb kids&music specifiek voor 192TV genomen

Hetzelfde met National Geographic (Wild) en Discovery, waar ik vaak naar kijk.

Reputatie 6
Badge

Beste BeMu,

 

Thanx, dat had ik al ontdekt

Klopt 192TV zit op kanaal 232

Ik bedoelde meer een zenderlijst die op nr volgorde op een normale manier uitgeprint kan worden.

Mede omdat je bij T-mobile exact het nr moet weten.

 

En ik weet wel een hele rits kanalen welke ze er van mij er zo uit mogen halen :-)

 

Ik heb kids&music specifiek voor 192TV genomen

Hetzelfde met National Geographic (Wild) en Discovery, waar ik vaak naar kijk.


Vroeger stond er wel gewoon een pdf bestandje op de site ja maar nu zie ik die ook zo gauw niet meer ...

Reageer