Beantwoord

Zenders door elkaar en terugkijken

  • 28 November 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Als ik met de Apple TV remote omhoog of omlaag veeg dan gaan de zenders niet in volgorde voorbij. Het schiet random door de nummers heen. Weet iemand hoe dat komt?

En als ik iets terugkijk dan” klapt” vaak de uitzending er ineens uit. Vaak is dat op ¾ van de uitzending.

icon

Beste antwoord door TMTV 2 December 2022, 19:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @AernoutP, heel goed dat je dit hier aanstipt! Ik help je hier graag bij. Heb je de App allereerst ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstelleerd? Zo niet, wil je dan checken of je dit hierna nog steeds ervaart? Weet jij als Apple pro misschien een oplossing/tip voor het eerste punt @TMTV? 💪

Wat betreft het Terug Kijken wat eruit klapt, kun je hierbij aangeven op welke zenders je dit ervaart en bij welke programma's dit zich voordoet? Lukt het jou daarnaast om hier een filmpje van te maken te maken en te delen via WeTransfer? Ik wil zoveel mogelijk informatie verzamelen, zodat ik hiervoor kan aankloppen bij onze technische dienst. Ik hoor het graag van je, want ik wil dit heel rap voor je fixen. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @AernoutP,

Welkom op de Community!

@Lisa legt de lat wel hoog, maar ik ga mijn best doen. Maak je toevallig gebruik van ‘Favorieten’? Als dit aan staat, komen de zenders langs in de volgorde die je zelf hebt ingesteld. Je kunt dit helaas niet aan- of uitzetten via de Apple TV*, maar wel via de app op je smartphone of tablet: Account > je naam (admin) > Activeer Favorieten. Start vervolgens de Apple TV-app opnieuw op. Staan ze nu wel in de goede volgorde? Ik hoor het graag!

@Lisa Misschien kan dit meegenomen worden als verbeterpunt. Het zou handig zijn als je Favorieten ook op de Apple TV aan en uit kunt zetten.

Reputatie 7

Hi @TMTV, super dat je hier meteen naar hebt kunnen kijken! Thanks voor het doorgeven van dit verbeterpunt en voor je hulp. Dit heb ik doorgezet als feedback. Topper! 😊

Reageer