Beantwoord

Zenders in aanvullend pakket niet te onvangen

  • 9 March 2023
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Kenmerk: 2370/RXN88862. dit probleem is volgens de moderator opgelost echter misschien bij hen,  maar niet bij mij.

in het het internationale pakket mis ik de duitse commerciele zenders .

ik krijg steeds meer spijt te zijn overgestapt naar T-mobile TV en zal het jaar uitzitten en het vooral niet aanraden.

het internet is uitstekend geweldige snelheid en geen haperingen ( afkloppen)

icon

Beste antwoord door BeMu 10 March 2023, 11:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @paulvictor1952, ik heb het meteen voor je nagekeken! Ik zie dat het Internationale pakket voor je geactiveerd is en je moet kunnen genieten van de zender van dit pakket. Ik zie dat je gebruik maakt van de T-Mobile TV app, wil je deze voor de zekerheid verwijderen en opnieuw installeren. Daarnaast wil ik je ook vragen om het modem opnieuw op te starten met deze instructies: 

 

 

Op onze website kun je nakijken welke zenders onder het Internationale pakket vallen. Mochten de zenders op onze website in het Zenderoverzicht staan en kun je deze niet bekijken, hoor ik graag van je terug welke zenders jij mist. 

Groetjes, Ishana

goede morgen alles uitgevoerd zoals opgedragen.

op philips android tv alles zichtbaar behalve kanaal 551 van het basispakket

op windows computer en laptop ( dus via webbrowser) zijn de duitse zenders niet aanwezig: 391,392,393,394,395,396,397,398,399 en 400 ( internationaal pakket) en ook 551 van het basispakket.

alle toestellen met WIFI verbonden

succes Paul

nog even een aanvulling:via  android telefoon en chromecast zijn de kanalen ook niet zichtbaar

Reputatie 7
Badge +1

De Duitse zenders zijn alleen te ontvangen via de tv box of de app voor T-Mobile tv, dus niet via tv Anywhere.

Dit heef te maken met rechten welke de Duitse zenders verlenen aan de provider(s), 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx

Kijk ook op dit overzicht

Op mijn iPhone en Samsung tablet zijn deze ook niet te zien

het zou netjes zijn dit te vermelden bij het pakket.

erg onvolledig allemaal

Reageer