Beantwoord

Zie geen TV-abonnement na inloggen My T-Mobile


Reputatie 2

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
 

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Graag oplossen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2022, 22:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

61 reacties

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis.

Heb je dit al geprobeerd ?

 

Krijg ook deze foutmelding:

Klopt, het lijkt erop dat er problemen zijn met het laden van de klantvoordeel gegevens. Soms duurt het laden van mobiele en/of thuis abonnement(en) ook langer dan gewoonlijk. T-Mobile is er druk mee bezig en helaas is het tot die tijd even afwachten. Misschien kun je het later even opnieuw proberen in de hoop dat het dan weer naar behoren werkt.

 

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Heb je Viaplay opgezegd binnen die 4 maanden? Als dit niet het geval is, dan zou Viaplay gewoon moeten doorlopen tot je deze opzegt.

 

Reputatie 2

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

Goed om te horen dat abo Viaplay gewoon doorloopt. Ik heb hem idd niet opgezegd. 

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

 

Gebruik je twee dezelfde e-mail adressen? Zou je eens willen kijken of je kunt inloggen met het oude wachtwoord? Soms kom je met het oude wachtwoord terecht in Thuis en met het nieuwe in mobiel. Niet geschoten is altijd mis.

 

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

 

Wanneer klantvoordeel weer zichtbaar zal zijn kan ik helaas niet vertellen, helaas is dit een probleem welke volgens mij later op de dag pas is ontstaan. Dit zal eerdaags worden opgelost lijkt mij.

Omtrent het niet zichtbaar zijn van thuis is het - als bovenstaande niet werkt - even afwachten tot een moderator mogelijk je wachtwoord reset.

 

Reputatie 2

@Gerrit078 ik had een gebruikersnaam en een emailadres. Emailadres werk wel en gebruikersnaam met alle mogelijke wachtwoorden werkt niet meer.

Ook in de app zijn de gegevens van T-Mobile thuis niet zichtbaar. 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Excuses dat je hier nog steeds problemen mee ervaart. Mijn collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Ook zijn ik en mijn collega's dit volop aan het chasen, want wij willen echt dat dit rap wordt opgelost. Ik hoop dan ook dat je heel binnenkort ervaart dat je weer zonder problemen kan inloggen. 

Reputatie 2

Hi @Lisa ik hoop dat dit idd zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik hoor weer graag van jullie.

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, ik laat het je graag weten als er meer bekend is over de fix! 💪

Reputatie 2

@Lisa, we zijn alweer 3 dagen verder. Nog geen fix? Begint nu wel zorgelijk te worden. 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, ik had ook heel erg gehoopt dat ik je al van een update had kunnen voorzien! Ik heb jouw gegevens onlangs doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit hopelijk bij kan dragen aan een snelle(re) fix. Mijn collega's zijn ermee bezig, dus ik laat het je gelijk weten als er nieuws over is. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

Reputatie 7

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 

Reputatie 2

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

 

Hi @Maarten098 , ik neem een dienst af en bij die dient hoort ook inzage in mijn dienst. Ik wil graag mij abo checken op punten (zoals Viaplay) maar dat kan nu niet en dat vind ik vervelend.
Uiteraard begrijp ik dat er problemen kunnen optreden (werk zelf ook in de IT) maar deze duren mij iets te lang.

Tevens moet ik als klant iedere keer om een update vragen. Daar mag T-Mobile daar wat meer pro actief zijn. Communiceren is oh zo belangrijk om je klanten te behouden. Ik snap ook wel dat er niet altijd nieuws is maar ook dat kun je communiceren. 

Reputatie 2

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 


Hi @Boris , dank voor je update en blijf deze aub ook geven. Ook als je niet altijd nieuws te melden hebt. 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

 

Hi @Maarten098 , ik neem een dienst af en bij die dient hoort ook inzage in mijn dienst. Ik wil graag mij abo checken op punten (zoals Viaplay) maar dat kan nu niet en dat vind ik vervelend.
Uiteraard begrijp ik dat er problemen kunnen optreden (werk zelf ook in de IT) maar deze duren mij iets te lang.

Tevens moet ik als klant iedere keer om een update vragen. Daar mag T-Mobile daar wat meer pro actief zijn. Communiceren is oh zo belangrijk om je klanten te behouden. Ik snap ook wel dat er niet altijd nieuws is maar ook dat kun je communiceren. 

Hoi @fam.oberman als eerst bedankt voor je reactie.


ik begrijp je volkomen, daarom ook mijn eerdere vraag.

Zelf werk ik ook in de IT, ik weet ook dat dingen soms heel erg lang kunnen duren …. jammer genoeg.
Maar ik heb daarin ook geleerd: als het nodig is, help op een andere manier om zo adem ruimte te creëren.
Gelukkig hebben de mods hulp aangeboden en staan ze voor je klaar.
Laten we hopen dat T-Mobile het probleem voor jou (en andere die het ondervinden) zo snel mogelijk opgelost worden.

 

Dat stukje van update's, ben ik met je eens.
(het is een persoonlijke verwachting van wat ik graag wenst en uiteraard ziet)
Maar als IT’ers weten wij beiden ook, als er geen nieuws is, er ook geen update is.
Anders krijg je gewoon het verhaal van stroop rond de mond.

Nogmaals, ik hoop van harte dat het allemaal zo snel mogelijk voor je opgelost is!

Reputatie 2

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 


Hi @Boris , dank voor je update en blijf deze aub ook geven. Ook als je niet altijd nieuws te melden hebt. 



Hi @Boris is het nu toeval dat ik in mijn mailbox een onverwachte mail krijg met als titel: VOOR JOU: JE NIEUWE CONTRACT. Ik heb helemaal geen nieuw contract voor mijn mobiele telefoon. ​​​​​​

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, goed dat je dit aangeeft! Ik tag gelijk mijn mobiele collega @Hajar voor je om te vragen of zij jou hier meer duidelijkheid over kan geven. Kan jij hierop terugkomen? 💪

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fam.oberman 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren waarom je die mail hebt ontvangen.. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reputatie 2

@Hajar heb je een PB gestuurd 

Reputatie 2

@Lisa en @Boris hoe staat het met mijn issue? Laatste dagen is erg stil. 

Reputatie 2

En @Hajar ik heb je een paar PB's gestuurd. Graag zie ik je reactie tegemoet. 

Reputatie 7

Hoi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met een fix voor de problemen, maar daarbij willen we je vragen voor extra informatie: 

  • Op wat voor manier probeer je in te loggen? Via de app, browser op telefoon of browser op PC/laptop? Welke browser bijvoorbeeld?
  • Wat voor Mobiel abonnement gebruik je? 

Met deze twee punten kunnen we nog dieper graven naar het probleem. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

Reputatie 2

Hi @Boris ik log in via de app als de browser op laptop. Mijn mobiel abonnement is :

 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, merci voor deze snelle aanvulling! Zou je daarnaast nog kunnen aangeven welke browser jij op de laptop gebruikt? En gebruik je in de app een password manager? Dus dat jouw gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingevuld? Thanks alvast!

Reputatie 2

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.