Beantwoord

Zie geen TV-abonnement na inloggen My T-Mobile


Reputatie 2

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
 

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Graag oplossen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2022, 22:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

61 reacties

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, goed dat je dit nagaat! Jammer genoeg kan ik niet inzien wanneer je gemigreerd wordt. Hier word je vanzelf over gemaild. Weet dat ik ook heel graag een aanpassing in jouw abonnement in orde maak voor je. Als je hier laat weten wat je wilt wijzigen, dan kan ik dat via de achterkant regelen. Mocht je af en toe ook nog andere dingen willen inzien in je My T-Mobile omgeving totdat je bent gemigreerd, laat het hier dan weten. Dan kijk ik met liefde voor je! 

Reputatie 2

@Lisa dank voor je reactie. Ik stuur je even een PB. 

ik kan niks inzien met mijn t-mobile thuis app het enige dat ik te zien krijg is mijn mobiele abonnement maar tv thuis zie ik niet en ook gee facturen ender gelijke.

ik wil graag mijn tv code opzoeken en ben nu al de hele avond gefrustreerd aan het pielen op mijn mobiel, de laptop en de tablet maar helaas geen succes.

 

telkens bij inloggen ga ik automatisch terug naar het overzicht van mijn mobiele app.

al ik op thuis klik krijg ik vele opties om een thuis abonnement af te sluiten, maar die heb ik allang.

waar vind ik die code? en mijn facturen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WimTHUIS, dit zal worden opgelost zodra jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemigreerd is naar de nieuwe variant. Dit gebeurt ergens in de komende weken hier ontvang je zelf een melding over.

Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.

De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?

Hoi @WimTHUIS, dit zal worden opgelost zodra jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemigreerd is naar de nieuwe variant. Dit gebeurt ergens in de komende weken hier ontvang je zelf een melding over.

Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.

De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?

dankje wel, tv app werkt in ieder geval.

Reputatie 2

Hi @Jason en @Lisa ,

Ik kan sinds enkele dagen weer bij mijn gegevens voor TV-thuis. Wel met horten en stoten (zat in een soort loop). Met uitloggen en weer inloggen was die loop weer weg.

Dan even het niet digitaal kunnen opnemen. Ik had dat in de oude setting wel en dat zou toch 1 op 1 overgaan met de migratie? Ik zie nu dat het nl. uit staat en dat ik daar € 5 voor moet betalen. Was dat in de oude situatie ook al zo? Vind het wel kwalijk dat met de migratie deze functie uit is gezet.


Ik wilde Viaplay aanschaffen via jullie maar de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/entertainment/viaplay-aan werkt niet en wordt geredirect via https://thuismy.t-mobile.nl/auth-callback naar https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet.

Kun je dat nog voor me fixen?

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, hartstikke bedankt voor jouw berichtje! Zojuist ben ik teruggekomen op jouw privébericht. Voor de volledigheid plaats ik de inhoud ook in dit topic. Kun je via deze weg jouw akkoord geven? Dan maak ik Viaplay voor jou in orde:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer bij jouw gegevens kunt, daar ben ik heel blij om. Wat betreft Cloud Opnemen, deze informatie delen wij altijd van tevoren zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Ik zie dat mijn collega Jason enkele maanden geleden deze informatie naar jou heeft doorgezet in het topic. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. De vorige TV Box met opnamefunctie was duurder dan de TV Box die je nu hebt, dus dat wordt gecompenseerd met de prijs. Weet je zo voldoende?

Viaplay regel ik maar al te graag voor je. Voordat ik dat in orde maak, wil ik voor de volledigheid de voorwaarden met je delen die worden weergeven als je deze aanvraag rond wilt maken. Ga je akkoord met de onderstaande punten?

  • Ik verzoek T-Mobile en ga ermee akkoord dat de dienst direct na bestelling geleverd wordt en daarmee doe ik afstand van mijn bedenktermijn van 14 dagen.
  • Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden en tarieven die op mijn bestelling van toepassing zijn en machtig T-Mobile om de kosten per maand automatisch te incasseren.
  • Ik kan de dienst op ieder moment aanpassen met een opzegtermijn van 30 dagen.
  • Mijn T-Mobile e-mailadres en klantnummer worden eenmalig aan Viaplay verstrekt, zodat ze mij kunnen herkennen bij het activeren van mijn account en eventueel kunnen herinneren aan het activeren van mijn account. Voor meer informatie over de gegevensverwerking: Viaplay privacy statement.

Thanks! 🍀

Reputatie 2

Hoi @Lisa T-mobile heeft wat aangepast want de pagina voor aanmelden ESPN-ViaPlay ziet er anders uit en kan ik nu wel benaderen. Ik heb dus nu zelf alles in gang kunnen zetten.

Zo heb ik nu dus via T-Mobile Viaplay afgesloten. Tevens heb ik mijn eigen Via-play subscription opgezegd. Kan ik dan straks nog wel inloggen bij Via-Play Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @fam.oberman, fijn dat het nu helemaal gelukt is - bedankt voor het delen van jouw update! 

Je kunt straks inloggen met het nieuwe account dat je aangemaakt hebt bij Viaplay, daar verandert verder niets aan. Heel veel kijkplezier toegewenst! 😄

Reputatie 2

Hi @Jason dank voor je antwoord. Bij mijn weten heb ik geen nieuw account aangemaakt omdat ik er al een had. Die heb ik opgezegd en loopt tot 17-11. Ik zie wel bij de instellingen dat account al is gekoppeld aan T-Mobile. Dus volgens mij blijft het account en ww gewoon zoals het was.

Reputatie 7
Badge +16

@fam.oberman Aah excuses, ik vatte je antwoord anders op - sorry! Ik dacht dat je een voorheen gebruikt account gesloten had en nu een nieuw account met Viaplay bij T-Mobile wilde starten, maar je kunt die natuurlijk gewoon overhevelen.