Beantwoord

Zie geen TV-abonnement na inloggen My T-Mobile

  • 1 July 2022
  • 61 reacties
  • 780 Bekeken

Reputatie 2

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
 

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Graag oplossen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2022, 22:23

Bekijk origineel

61 reacties

Reputatie 2

Hoi @Lisa T-mobile heeft wat aangepast want de pagina voor aanmelden ESPN-ViaPlay ziet er anders uit en kan ik nu wel benaderen. Ik heb dus nu zelf alles in gang kunnen zetten.

Zo heb ik nu dus via T-Mobile Viaplay afgesloten. Tevens heb ik mijn eigen Via-play subscription opgezegd. Kan ik dan straks nog wel inloggen bij Via-Play Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.?

Reputatie 2

@Lisa dank voor je reactie. Ik stuur je even een PB. 

Reputatie 7
Badge +4

Kijk, super dat je dit weer zo razendsnel kon aanvullen @fam.oberman! Ik heb nu alle informatie die nodig is, dus ik heb al deze informatie van je doorgespeeld. Hopelijk merk je heel snel dat je weer kunt inloggen. 

Reputatie 2

Hi @Lisa alles doet het perfect. Dank daarvoor. Maar nu waarom we deze actie hebben gedaan, nl dat mijn gegevens weer zichtbaar worden. Moet daar nog iets voor gebeuren want er is nog geen verandering op dat vlak. 

Reputatie 2

Hi @Jason dit mag je wel in gang zetten. Kan dit volgende week geregeld worden? De week daarna ben ik op vakantie mar zijn er nog wel thuisblijvers die TV willen kijken 😉

Reputatie 2

Hi @Jason dank voor het in gang zetten van de omzetting. Zodra de box binnen is stuur ik je een bericht. Wil je dat hier of via een PB?

Mail dat vervangende apparatuur onderweg is is al binnen. Kan alleen de bestelling niet volgen, daar kan ik immers niet bijkomen 😉

Hoi @WimTHUIS, dit zal worden opgelost zodra jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemigreerd is naar de nieuwe variant. Dit gebeurt ergens in de komende weken hier ontvang je zelf een melding over.

Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.

De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?

dankje wel, tv app werkt in ieder geval.

Reputatie 2

@Lisa, we zijn alweer 3 dagen verder. Nog geen fix? Begint nu wel zorgelijk te worden. 

Reputatie 2

Hi @Boris ik log in via de app als de browser op laptop. Mijn mobiel abonnement is :

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @fam.oberman, ik had ook heel erg gehoopt dat ik je al van een update had kunnen voorzien! Ik heb jouw gegevens onlangs doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit hopelijk bij kan dragen aan een snelle(re) fix. Mijn collega's zijn ermee bezig, dus ik laat het je gelijk weten als er nieuws over is. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @fam.oberman, merci voor deze snelle aanvulling! Zou je daarnaast nog kunnen aangeven welke browser jij op de laptop gebruikt? En gebruik je in de app een password manager? Dus dat jouw gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingevuld? Thanks alvast!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @fam.oberman, helemaal super! Kan je een seintje geven zodra de TV Box daadwerkelijk is aangesloten? Alleen dan kan ik één van onze tv-specialisten aan de mouw trekken om gelijk de migratie in orde te maken. Ik ga ervoor zorgen dat je heel snel van T-Mobile TV kunt genieten! 💪

Reputatie 7
Badge +4

Hi @fam.oberman, goed dat je dit nagaat! Jammer genoeg kan ik niet inzien wanneer je gemigreerd wordt. Hier word je vanzelf over gemaild. Weet dat ik ook heel graag een aanpassing in jouw abonnement in orde maak voor je. Als je hier laat weten wat je wilt wijzigen, dan kan ik dat via de achterkant regelen. Mocht je af en toe ook nog andere dingen willen inzien in je My T-Mobile omgeving totdat je bent gemigreerd, laat het hier dan weten. Dan kijk ik met liefde voor je! 

Reputatie 2

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

Reputatie 3

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

@fam.oberman 
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)

Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)

Reputatie 2

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

@fam.oberman 
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)

Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)

@Maarten098 dat heb ik ook geprobeerd. Ik snap je denk richting en ik kan inloggen maar zie dan niet al mijn producten. Daar help in private ook niet. 
En ik heb het ook geprobeerd in een nieuwe browser. Ook daar zie ik na inloggen maar 1 product. 

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis.

Heb je dit al geprobeerd ?

 

Krijg ook deze foutmelding:

Klopt, het lijkt erop dat er problemen zijn met het laden van de klantvoordeel gegevens. Soms duurt het laden van mobiele en/of thuis abonnement(en) ook langer dan gewoonlijk. T-Mobile is er druk mee bezig en helaas is het tot die tijd even afwachten. Misschien kun je het later even opnieuw proberen in de hoop dat het dan weer naar behoren werkt.

 

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Heb je Viaplay opgezegd binnen die 4 maanden? Als dit niet het geval is, dan zou Viaplay gewoon moeten doorlopen tot je deze opzegt.

 

Reputatie 2

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

Goed om te horen dat abo Viaplay gewoon doorloopt. Ik heb hem idd niet opgezegd. 

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

 

Gebruik je twee dezelfde e-mail adressen? Zou je eens willen kijken of je kunt inloggen met het oude wachtwoord? Soms kom je met het oude wachtwoord terecht in Thuis en met het nieuwe in mobiel. Niet geschoten is altijd mis.

 

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

 

Wanneer klantvoordeel weer zichtbaar zal zijn kan ik helaas niet vertellen, helaas is dit een probleem welke volgens mij later op de dag pas is ontstaan. Dit zal eerdaags worden opgelost lijkt mij.

Omtrent het niet zichtbaar zijn van thuis is het - als bovenstaande niet werkt - even afwachten tot een moderator mogelijk je wachtwoord reset.

 

Reputatie 2

@Gerrit078 ik had een gebruikersnaam en een emailadres. Emailadres werk wel en gebruikersnaam met alle mogelijke wachtwoorden werkt niet meer.

Ook in de app zijn de gegevens van T-Mobile thuis niet zichtbaar. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa de box is aangesloten. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @fam.oberman, top - merci voor het seintje! Mijn collega heb ik direct gevraagd om dit voor jou in orde te maken. Zodra hij dit heeft geregeld, laat ik het jou weten. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @fam.oberman, bij deze het seintje vanuit mij! Mijn collega heeft de migratie doorgevoerd, dus je kunt nu genieten van T-Mobile TV. Heel veel kijk-plezier en laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt. 

Reputatie 7
Badge +14

@fam.oberman Het loopt nog niet helemaal vlekkeloos met de nieuwe manier van inloggen, maar geen zorgen: we hebben alles onder controle en zijn bezig met de volledige overgang naar één omgeving. We starten binnenkort met het live zetten van één omgeving voor zowel het mobiele, als voor het thuis abonnement. Dit betekent dat je beide dashboards vanuit één hoofdpagina kunt bereiken en dat alles binnen één account gestationeerd is. Tot die tijd kan het voorkomen dat je of Thuis of Mobiel tijdelijk niet kunt inzien, dit gaan we spoedig veranderen.

Sorry voor het aanhoudende ongemak!

Reageer