ZIGGO begrijpt dan T-Mobile beter hoe men (traditioneel) TV kijkt.

  • 23 November 2020
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Reputatie 3

Ik (lees mijn vriendin) is een een TV-kijker van de oude stempel en het is helaas waar "TV-kijken bij T-Mobile wordt nooit meer hetzelfde".

Mijn stelling is derhalve ZIGGO begrijpt dan T-Mobile beter hoe men (traditioneel) TV kijkt.

Na veel gezever kregen we eindelijk de mogelijkheid om te kunnen opnemen, in de cloud geen probleem dat herinneren we ons nog van ZIGGO hoewel dit al inmiddels 6 maanden geleden was.

Na een week van enige ergernis wil ik mijn eerste commentaar delen:

  • FAVORIETLIJST: je kan deze aanmaken (CHECK) maar niet blijvend gebruiken (FOUTJE). Telkens weer moet je de selectie op FAVORIETEN zetten is dit echt gebruikersvriendelijk?
  • PROGRAMMA: Bij terugkijken hikt op het eind het programma en gaat door in het volgend programmablok (dit is op zich niet erg maar .....)
  • OPNEMEN: ken je dat je een film op TV ziet dat je wil zien maar deze is al een half uur bezig bovendien moet je weg, je krijgt bezoek of wilt onder de douche. Je start de opname maar wat ouderwets en weinig interactief als een oude VHS recorder start de opname vanaf dat moment in plaats van het volledig programma "op te nemen" zoals ZIGGO dit doet.
  • CLOUD opname: Het bevreemd me dat T-Mobile je de keuze geeft de eigen opname met variaties van 5 minuten voor en/of achter etc het programma te creëren, het lijkt wel of hierdoor iedereen daadwerkelijk zijn eigen opnames bewaart in de cloud. Was het niet eenvoudiger met het programma VOLLEDIG te bewaren en per gebruiker 1 klein opnamevinkje te bewaren. Lijkt me voor opslag ook een stuk efficiënter
  • DOORSPOELEN van een opname: mijn voorkeur gaat wederom uit naar hoe ZIGGO het doet: het skippen van 30 of 60 seconden ipv het 16x versneld doorspoelen (het stroboscopisch effect doet mij in ieder geval geen goed).

 

Ik hoop dat er op korte termijn een TV-MOBILE 2.0 komt anders vrees ik dat mijn 1GB verbinding in mei vaarwel moet zeggen.

Ben je tenminste met 3 opmerkingen eens dan ………….

Boris 3 jaar geleden

Hoi @WJ4IoT ,

Dank je wel voor het delen van jouw gevoel en feedback! We zijn druk bezig verbeteringen door te voeren met hulp van het gevoel van mensen op de Community en verzamelen het feedback in dit topic. Ik wil je vragen om daar je gevoel te delen, zodat we ook jouw feedback kunnen oppakken. Mijn dank is groot! Om overzicht te creëren en onderwerp centraal te houden, sluit ik dit topic. Ik zie je feedback graag terug! 🙌

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @WJ4IoT ,

Dank je wel voor het delen van jouw gevoel en feedback! We zijn druk bezig verbeteringen door te voeren met hulp van het gevoel van mensen op de Community en verzamelen het feedback in dit topic. Ik wil je vragen om daar je gevoel te delen, zodat we ook jouw feedback kunnen oppakken. Mijn dank is groot! Om overzicht te creëren en onderwerp centraal te houden, sluit ik dit topic. Ik zie je feedback graag terug! 🙌