Beantwoord

Ziggo sport en Film 1 op de app

  • 9 July 2017
  • 3 reacties
  • 380 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste mensen,

Wat is de reden dat Ziggo Sport en Film 1 niet via de t-mobile thuis app te bekijken zijn? Ik betaal voor de zenders en dan zou je (zoals bij andere aanbieders) verwachten dat ik deze via de aanbieder kan bekijken. Ook kan ik mijn betaalde abo niet gebruiken om in te loggen bij de apps van zowel Ziggo als Film 1, terwijl de abo kosten gelijk zijn bij de diverse aanbieders.

Graag een (re-)actie!

Moderator update:
Ziggo GO is nu ook beschikbaar bij T-Mobile Thuis. Voor uitleg: Ziggo Sport Totaal Go en FILM1 Go

icon

Beste antwoord door Sander 13 July 2017, 11:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Het is inderdaad heel vervelend dat bij Tmobile in tegenstelling tot b.v. Ziggo maar een zeer beperkt aantal zenders op de app zijn te bekijken. De app van Ziggo heb ik wel eens gezien en ook een tijdje op mijn smartphone gehad, steekt met kop en schouder boven die van Tmobile uit, zeker na de laatste update.
De vraag blijft waarom blijft Tmobile categorisch weigeren om de app aan te passen aan het abonnement van de klant gelijk als bij Ziggo.
Reputatie 7
Hoi @Bakkel (welkom op het forum!) en @Bemu,

Goed punt. Dat dit gewenst is voor Ziggo Sport, heb ik vaker gehoord. Dit punt is dan ook opgenomen in onze grote wensenlijst, de Community Wishlist. Hier heb ik nu ook aan toegevoegd dat dit ook geldt voor FILM1. Volgens mij heeft FILM1 ook een eigen TV app. Wellicht dat wij hier ook toegang tot mogen, net zoals we dit bij FOX Sports GO hebben.

Wel de kanttekening hierbij dat het gaat om een directe concurrent. De bereidwilligheid kan hierdoor wat laag zijn... :(

Ik ga dit (en de hele wensenlijst) aankaarten, maar het kan even duren voordat er terugkoppeling is!
Dag Sander,

Bedankt voor je antwoord! Ik begrijp dat die bereidwilligheid laag kan zijn, maar bij KPN hebben ze Ziggo Sport ook gewoon beschikbaar gesteld via de KPN app. Dus buiten de ziggo sport app om etc. Mogelijkheid is er dus wel degelijk, het is in mijn ogen aan t-mobile om hier actie op te ondernemen.

We wachten gespannen af! Thx voor je inzet iig!

Reageer