Beantwoord

Ziggo Sport nog niet actief

  • 28 September 2019
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

Wanneer wordt mijn ziggo geactiveerd?
icon

Beste antwoord door Sander 28 September 2019, 17:41

Bekijk origineel

5 reacties

Hier hetzelfde probleem... alles aangesloten.
stappen hierboven geprobeerd. Maar nog niks.
Reputatie 7
Hi @Gbmseijdel,

Ik zie dat jouw abonnement gepland stond voor activatie op 30-9. De lijn was al eerder actief en het pakket was binnen - het internet is dus al eerder geactiveerd door de installatie. Het is nu nog wachten op 30-9 voordat ook jouw TV pakket geactiveerd wordt - inclusief Ziggo Sport!
Dat klopt, toen kreeg ik een mail dat het eerder gereed was. dus heb ik alles aangesloten.
Alles werkt ook en kijk dus ook tv via tmobile thuis behalve ziggo.
Maar dat zou dus maandag wel moeten werken?

Goedemiddag, ook hier geen zender 163 , wil graag de race zien op mijn tv, maar is dus niet te vinden . Alles staat wel geactiveerd. Op mijn tablet is het prima maar wil het toch ook graag thuis zien

Reputatie 7

Hey @Kjmir,

Ik heb je pakket erbij gepakt! De reden dat je niet de zender Ziggo Sport Racing (163) kunt ontvangen, komt doordat je niet het Ziggo Sport Totaal pakket hebt aangezet. :smile:  Dit kun je heel eenvoudig doen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje “Abonnementen”. Zodra je dit doet, kun je binnen enkele ogenblikken de zender wél ontvangen. :wink:  Ook betaal je de eerste maand maar € 7,50. Veel plezier!

Reageer