Beantwoord

Ziggo sport totaal T-Mobile TV Anywhere


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik kan de Ziggo sport totaal niet openen op mijn smartphone met mijn klant nummer en tv code?
icon

Beste antwoord door Brian 28 November 2019, 10:25

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Hoi @Leo71,

Ik help je graag hiermee! Het kan zijn dat je net de verkeerde app hebt gedownload. Hier staat uitleg welke app je nodig hebt en hoe het inloggen werkt:

Ziggo sport totaal go

Laat je weten of het hiermee lukt?
Ik weet welke app maar het lukt niet met het juiste klantnummer en code
Reputatie 7
Badge +4
gebruik je wel je tv klant nummer en niet je t mobile thuis klantnummer ?
Reputatie 7
Hoi @Leo71,

Korte check, gebruik je het juiste TV-klantnummer? Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile Thuis. Je kunt je TV-klantnummer (10 cijfers) ook in je TV menu terugvinden (Menu//Instellingen//Systeeminformatie//Set Top Box). Je TV-pincode (4 cijfers) staat ook in de e-mail en brief die je kreeg ter bevestiging van je aanvraag.

Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 1

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de ziggo go totaal app

heb de app verwijderd telefoon opnieuw gestart , de app erop gezet 

maar krijg elke x een foutmelding

 

log gewoon in met me tv klantnummer + pin dat is altijd goed gegaan tot gisteren 

Hallo,

 

Ik probeer in te loggen op de Ziggo Sport Totaal app op mijn tablet aangezien ik straks de CL wedstrijden wil kijken (vanuit Italie) echter mijn login werkt opeens niet meer.

 

Dit heeft altijd gewerkt (ook in het buitenland) maar nu krijg ik telkens het bericht “er is iets mis gegaan met inloggen, probeer het later nog eens”.

Dit is nu al een paar uur zo, heeft dit te maken met een storing of is er een andere manier om het op te lossen?

 

Ik ben op de hoogte dat je moet inloggen met het 10 cijferige klantnummer + 4 cijferige pincode, maar dit werkt dus niet meer.

 

Enig advies waar het anders aan kan liggen?

 

Bij voorbaat dank.

ik kan sinds enige dagen niet meer inloggen op ziggo totaal via MacBook. er zou iets mis zijn gegaan met inloggen, maar de inlog is correct….wie kan me helpen. btw heb abonnement gecheckt en staal iedere maand 15 euro voor ziggo!!

Ik heb precies hetzelfde probleem als P.v.d.I

 

Op m'n tablet werkt de stream wel, bij het inloggen dus constant de melding dat ik het opnieuw moet proberen.

 

Inloggegevens kloppen gewoon want het heeft een hele tijd wel gewerkt.

ik heb ook hetzelfde probleem. Voetbal kijken nu kan dus niet….

Hier lukt het inloggen ook niet meer met de ziggo sport totaal app. Geeft aan " er is iets mis gegaan bij het inloggen, probeer het later nog eens."

Reputatie 1

Idem hier!!

Reputatie 7

Hi allen bedankt voor de meldingen! Na even wat speurwerk blijkt het probleem bij Ziggo te liggen (zij beheren de app) en ze zitten er al bovenop, zie screenshot hieronder. Wordt dus aan gewerkt!

 

 

Wordt Ziggosport binnenkort aan de Tv-anywhere toegevoegd?

Reputatie 7
Badge +16

@milkeywayman Goedemorgen en beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! We zijn bezig met een nieuw TV-platform waarbij een hoop nieuwe opties en bestaande functies van een nieuw jasje worden voorzien. Dit bevindt zich nog in een testfase en de uitkomst hiervan is nog niet volledig bekend. Wanneer dit een officiële release krijgt, kan ik ook nog geen uitspraak over doen. Tot die tijd kun je via de Ziggo Sport Totaal app alles volgen. 

Jason,  Hoe wordt je een tester van T-mobile. Want mijn vrouw is slechtziend hierdoor leest de apple-tv alles voor en ik ben spastisch, hierdoor is de combinatie 160 enz een lastige combinatie om snel in te typen. De favorietenlijst maken op de box is geen optie want als je Ziggosport op 1 zet dan pakt hij automatisch np 1. Dus ik typ 132 en verrvolgens met de pijjl omhoog naar 160 lopen.

Reputatie 7
Badge +16

@milkeywayman Hele goede vraag en ik zou willen dat ik je alsnog op de test-lijst kon zetten, maar dat gaat niet. Ongeveer 20.000 klanten hebben op 4 december een e-mail gehad om zich aan te melden. Alleen klanten die die specifieke e-mail hebben gehad, konden/kunnen meedoen. Ik hoop oprecht dat het nieuwe platform spoedig zijn release krijgt, zodat jullie zonder hinder TV kunnen kijken!

Reageer