Beantwoord

Ziggo sport weekend 14-18 september

  • 10 September 2017
  • 11 reacties
  • 1200 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 1809 reacties
In het weekend van 14-18 september wordt Ziggo Sport vrijgegeven voor alle kijkers.
Gaat T-Mobile ook alle Ziggo Sport zenders dat weekend openzetten?
icon

Beste antwoord door Sander 12 September 2017, 10:31

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14
😲 gratis? Waar lees je dat? Ben ook bij Ziggo maar weet van niets.
Waarom doen ze dat dan?
Reputatie 7
Badge +1
Ik zag het toevallig op onderstaande link
http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-sport-gratis-in-vrijwel-elke-huiskamer-/
Reputatie 7
Badge +14
Oké reclamestunt dus. Max verstappen kunnen we altijd al gratis kijken en de rest is voor mij prut😊
Die sportzenders bij Ziggo zijn kei duur.
Reputatie 4
@All,

Goed nieuws! T-Mobile doet inderdaad mee! Kanaal 160 tot en met 165 zullen van 15 tot 17 september openstaan! Als het niet werkt kun je het beste de ontvanger even stroomloos maken. Dan werkt het vaak wel.

Voor meer informatie over de Super Sport Weekend van Ziggo Sport: https://www.ziggosport.nl/supersportweekend/
Reputatie 7
Wat een prachtige vondst, BeMu. Je was mij voor. Jazeker, je kunt ook het hele weekend bij ons sport kijken. Zoveel je wilt!



Wanneer, wat, hoe?
Van donderdag 14 september tot en met maandag 18 september kun je alle zes zenders van Ziggo Sport Totaal onbeperkt kijken.
Er zijn zes kanalen, voor ieder wat wils!
Select (160)
Voetbal (161)
Golf (162)
Racing (163)
Extra 1 (164)
Extra 2 (165)
De zenders worden automatisch zichtbaar op je TV, je hoeft hier niets voor te doen. Behalve zappen natuurlijk.

Sportweekend
Blok je agenda, want er is namelijk veel te zien. Erg veel!
  • KLM Open
  • Davis Cup
  • Grand Prix Singapore
  • Atletico Madrid - Malaga
  • Chelsea - Arsenal
  • Real Sociedad - Real Madrid

Zenders niet zichtbaar?
Zie je de zenders op 14 september niet staan? Haal dan je Interactieve TV Box even van de stroom. Wacht totdat de TV Box weer is opgestart, dan zie je de zenders. Zie je de zenders daarna nog steeds niet? Controleer dan of je een favoriete zenderlijst aan hebt staan. Selecteer in het menu ‘Instellingen – Favorieten – Alle zenders’ en zap daarna naar de Ziggo Sport kanalen.
Reputatie 7
Laat het dit weekend maar regenen! Ik blijf lekker binnen. 😉
Oké reclamestunt dus. Max verstappen kunnen we altijd al gratis kijken en de rest is voor mij prut😊
Die sportzenders bij Ziggo zijn kei duur.

I know.....

Maar het heeft wel wat hoor... Main + on-board tegelijk aan hebben staan en de pitlane voor commentaar erbij 😉 F1 site voor timing / app (wat me beter uitkomt) en spontaan is de TV te klein geworden!

Maar leuke stunt en inderdaad, laat het maar regenen... in Singapore 😛
Go Max!




-edit-
Ennuh, frak de kwaliteit, jullie snappen het idee wel 😛
Reputatie 7
Dat waren 10 prachtige seconden 😛
Yup..........

Ach, we denken maar zo... zolang hij eruit gaat door anderen die crashes veroorzaken, valt die Renault niet zo op 😉
Ennuh, deze week was het beter 😉 niet dat iemand er nog iets aan had, maar... het was beter!

Altijd blijven lachen!

Reageer