zijn jullie tevreden over tv-zender en internet ?

  • 26 May 2023
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 3

Ik ben doof !!

 

Ik wil graag weten hoe de mensen vinden van T-Mobile de abonnementen van TV zender en internet ?

 

Ik overweeg een abonnement van T-Mobile nemen, want bij Ziggo is met ingang van 1 juli echt absurd verhoging van € 6,50 per maand..

Vandaar dat ik aan jullie vraag stel 

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Bij het t-mobile TV abonnement zit geen Teletekst. Dus mocht je dat nodig hebben, dan is dit geen goede keuze.

Verder is het internet, zeker met de supersnelle upload superieur aan dat van Ziggo.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Iamsterdam 

Ik ben totaal al 3 jaar klant bij T-Mobile, nooit echt problemen gehad en die paar keer dat er wat problemen waren, goed geholpen door T-Mobile.

Altijd een snelle en stabiele verbinding gehad, ook kun je elke maand gratis je snelheid verhogen of verlagen.

Ik heb geen tv van T-Mobile.

Reputatie 3

Hallo Eric,

Hartelijk dank van jouw antwoord.

Je bent echt een begrip voor doven en slechthorende mensen.

Jammer dat T-Mobile de TV geen teletekst hebben.

Dan zoek ik een alternatief TV aanbieders…

Dank je wel, Eric 

 

Reputatie 3

Hallo @Iamsterdam 

Ik ben totaal al 3 jaar klant bij T-Mobile, nooit echt problemen gehad en die paar keer dat er wat problemen waren, goed geholpen door T-Mobile.

Altijd een snelle en stabiele verbinding gehad, ook kun je elke maand gratis je snelheid verhogen of verlagen.

Ik heb geen tv van T-Mobile.

Welke TV aanbieders heb je ?

 

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn heel weinig losse lineaire tv aanbieders. Maar misschien is NLZIET nog iets voor je.

Je hebt dan wel de juiste hardware nodig om tv op af te spelen. Dit werkt dan gewoon over t-mobile internet via wifi of direct je smartTV met een ethernet kabel op de router aangesloten.

Reputatie 7
Badge +6

@Iamsterdam Teletekst is inderdaad niet beschikbaar, maar ondertiteling voor doven en slechthorenden wel.

Reputatie 7
Badge +15

Heb zelf wat streaming apps op mijn telefoon.

Reageer