Beantwoord

zoeken mbv afstandbediening

  • 18 July 2022
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo, graag zou ik willen weten hoe je met De afstandsbediening letters kan typen in het zoekscherm op T-mobile TV. 
Hartelijke groet,

icon

Beste antwoord door Lisa 18 July 2022, 10:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Marcodie, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Top dat je dit hier checkt. Als je de zoekfunctie opent, dan kan je letters selecteren op het scherm. Is dat wat je bedoelt? Mocht jij een afstandsbediening bedoelen waar een toetsenbord op zit, dan moet ik je teleurstellen. Die hebben wij niet. Maar ik hoop dat jij zonder problemen op de eerste manier de letters kunt selecteren! 😊

Dank voor je bericht. Letters selecteren lukt juist niet. Welke toetsen gebruik je daarvoor? Groet

Reputatie 7

Hi @Marcodie, top dat je dit zo razendsnel kon aanvullen! Je kunt met de pijltjes van de afstandsbediening navigeren over het toetsenbord en vervolgens op de ok-knop drukken als je op de juiste letter staat. Lukt het met deze uitleg of zijn de knoppen wellicht kapot? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen. 

Reputatie 7
Badge +1

Als u bedoeld dat er een virtueel toetsenbord op het scherm verschijnt werkt dat over het algemeen alleen met de afstandsbediening van de tv zelf, en dan alleen door elk symbool een voor een te selecteren met de pijltoetsen.

Bij sommige nieuwe tv,s is het mogelijk een toetsenbord te koppelen of dit werkt heb ik nooit geprobeerd,