Beantwoord

zwart beeld

  • 27 May 2021
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1

Al 10 dagen doen verschillende zenders het niet: 5, 6, 7 en 10. Beeld blijft zwart

icon

Beste antwoord door Lisa 31 May 2021, 15:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Biancahibbel, dankjewel dat jij aan de bel trekt en direct duidelijk aangeeft wat er precies speelt! Ervaar jij dit probleem nog steeds? Ik zet dan graag jouw informatie door als voorbeeld, zodat dit verder onderzocht kan worden door de technische afdeling. Jij hoort namelijk gewoon van goed beeld te genieten!

Voor nu wil ik ook heel graag de volgende opties meegeven, die hopelijk al direct het probleem van het zwarte beeld verhelpen.

  1. Wanneer jij op de knop 'Menu' of 'Gids' drukt, wordt deze dan zichtbaar? Als dit niet zichtbaar wordt, dan wil ik adviseren om de ingangskanalen van de TV te wisselen met de afstandsbediening.
  2. Ik zie dat het modem al meer dan 100 dagen onafgebroken aan staat. Wil je daarom het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. 
  3. Maak jij gebruik van eigen apparatuur zoals bijvoorbeeld adapters?

Ik hoor heel graag van je, zodat ik jou zo goed mogelijk verder kan helpen als dat nodig is! 💪

Reputatie 1

Dank je wel voor de hulp. Alle zenders doen het nu gelukkig weer 👍

Reputatie 7

Hi @Biancahibbel, wat super om te horen! Heel graag gedaan. Maak er nog een fijne zonnige dag van! 🌼

Reageer