Zwart beeld na aansluiten TV-box

  • 24 November 2020
  • 34 reacties
  • 877 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Oeps heb  ook 2 van deze kasjes in huis met het zelfde probleem .Heb gelukkig de oude nog die wel werken dus  gaan deze Amino Aria 610 TV Box gaan retour afzender

Reputatie 6
Badge +3

Beste Ocarinafm,

Zie onderstaande topic. Er wordt een update uitgerold die een aantal problemen met een "zwart scherm" oplost.

 

Beste Ocarinafm,

Zie onderstaande topic. Er wordt een update uitgerold die een aantal problemen met een "zwart scherm" oplost.

 

Hallo  Marcel

dit is niet het probleem heb namelijk 2 nieuwe tv boxjes gekregen die beter moeten zijn maar tot op nu toe werken ze niet heb het zelfde probleem als karlijn of wel de topic starter .Zit in de software update van de tvboxjes is het vermoeden van de monteur .

gr Ronald 

En karlijn hebben ze de tvox van Entone de 510b al bij je geprobeerd ?

 

Reputatie 6
Badge +2

@Ocarinafm

Hi Ronald, slim dat je ons op de hoogte houdt! Wij willen dit graag dieper voor je onderzoeken, alleen hiervoor is het handig als je tenminste één van de 610 TV Boxen hebt aangesloten. Je hoeft deze niet op een TV aan te sluiten voor het onderzoek; de stroomkabel en een internetkabel zijn voldoende. Zou je het kunnen aangeven zodra het je is gelukt om een TV Box op het modem aan te sluiten, bijvoorbeeld op poort 4 die nu leeg lijkt te zijn? Hiermee kunnen wij jou een stuk adequater te hulp schieten!

@Ocarinafm

Hi Ronald, slim dat je ons op de hoogte houdt! Wij willen dit graag dieper voor je onderzoeken, alleen hiervoor is het handig als je tenminste één van de 610 TV Boxen hebt aangesloten. Je hoeft deze niet op een TV aan te sluiten voor het onderzoek; de stroomkabel en een internetkabel zijn voldoende. Zou je het kunnen aangeven zodra het je is gelukt om een TV Box op het modem aan te sluiten, bijvoorbeeld op poort 4 die nu leeg lijkt te zijn? Hiermee kunnen wij jou een stuk adequater te hulp schieten!

Hallo Cal er staat er weer een aan monteur had na onderzoek alles uit gezet .Vandaar .

Hallo Cal , Ik ga alles retour sturen daar jullie gaan dreigen met een boete wat niet werkt gaat terug en wat werk houd ik ,En dan ga ik na denken o ik nog langer klant wil blijven Als jullie zulke emails gaan sturen .

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ocarinafm, de e-mail die je hebt ontvangen wordt automatisch verstuurd op het moment dat we een TV Box omruilen en we de oude terug verwachten. De e-mail is normaal gesproken bedoeld om mensen er aan te herinneren dat ze de TV Box inderdaad terug moeten sturen. Geen zorgen, in jouw geval heb je tot 12-03-2021 de tijd (je zal in de tussentijd dan nog wel een tweede automatische herinnering ontvangen).

Hallo was ik weer en weer werd er onverwacht een pakket verstuurd met weer 2 tvboxjes de doen het gelukkig wel dus nu oude in een doos gedaan en retour .Succes met het opbouwen van een betere  Communicatie beleid van jullie technische dienst .

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Ocarinafm ,

Even tip voor het retour zenden. Als je een retour nummer hebt doe deze dan zichtbaar in de doos. En anders doe je adres gegevens en klant nummer op een briefje in de doos. En als laatste bewaar je verzendbewijs!! 

Reageer