Zwart beeld na aansluiten TV-box

  • 24 November 2020
  • 34 reacties
  • 877 Bekeken

Beste t-mobile Thuis

Omdat uw collega's van de telefonisch klantenservices mij niet verder kunnen helpen,  probeer ik het even via deze weg. Misschien heb ik hier meer succes.

Ik heb na meer dan 3 maanden nog steeds geen tv beeld. Wel wifi (ZYXEL T-50 modem) dat deed het gelukkig meteen de 21ste, maar het beeld blijft uit. Sinds een paar dagen kijk ik TV via de T-Mobile TV app  dat ik stream naar de TV middels een chroom kastje t.w.v. €39,00 dat ik hier speciaal voor heb gekocht, 

 

10 - 08 verhuizing doorgegeven

21 - 09 Monteur voor de 1ste keer

28 - 09 Monteur voor de 2de keer

29 - 09 Oude apparatuur opgestuurd

21 - 11 nieuw tv-box kastje

24 - 11 nog steeds zwart beeld.

 

Wat is nu het probleem?

Direct na het aansluiten van het TV-box kastje, verschijnt er op het beeldscherm een roze beeld met het logo. Links onderin verschijnt er : zoekt  server, stelt klok in etc. etc. maar dan … Zwart beeld.

Ik vermoed dat je dan een inlog scherm te zien moet krijgen om je gegevens (je TV-klantnummer en TV-pincode) in te voeren, maar ik zie niks. Op het TV-boxje blijft een blauw lampje branden, die kan ik ook niet met de afstand bediening uit zetten. 

 

Meerdere keren verschillende stappen plannen doorlopen. De klantenservices heeft mij al meerdere keren een nieuw kastje proberen te sturen. Helaas zonder resultaat. Tot afgelopen zaterdag ik kon mijn geluk niet op , zou het nu echt …. maar helaas. Nu weer het volgende probleem, geen beeld. 

 

Soms denk ik dat ik dat ik deelneem aan een of ander onderzoek: “Hoeveel geduld heeft een mens? Wanneer zal ze echt boos worden en opstappen?”

Nou lieve T-mobile, op dat punt ben ik bijna… Ik probeer het nog één keer via deze topic. Wat wellicht dat er meer mensen zijn die ditzelfde probleem hebben. 

 

Kunnen jullie mij helpen om dat ding aan de praat te krijgen ? Zou leuk zijn als ik straks met kerst nog wat leuke kerst films kan kijken. 

 

Vriendelijke groet,

Karlijn

 

 

 

 

 


34 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Beste Ocarinafm,

Zie onderstaande topic. Er wordt een update uitgerold die een aantal problemen met een "zwart scherm" oplost.

 

Beste Ocarinafm,

Zie onderstaande topic. Er wordt een update uitgerold die een aantal problemen met een "zwart scherm" oplost.

 

Hallo  Marcel

dit is niet het probleem heb namelijk 2 nieuwe tv boxjes gekregen die beter moeten zijn maar tot op nu toe werken ze niet heb het zelfde probleem als karlijn of wel de topic starter .Zit in de software update van de tvboxjes is het vermoeden van de monteur .

gr Ronald 

En karlijn hebben ze de tvox van Entone de 510b al bij je geprobeerd ?

 

Reputatie 6
Badge +2

@Ocarinafm

Hi Ronald, slim dat je ons op de hoogte houdt! Wij willen dit graag dieper voor je onderzoeken, alleen hiervoor is het handig als je tenminste één van de 610 TV Boxen hebt aangesloten. Je hoeft deze niet op een TV aan te sluiten voor het onderzoek; de stroomkabel en een internetkabel zijn voldoende. Zou je het kunnen aangeven zodra het je is gelukt om een TV Box op het modem aan te sluiten, bijvoorbeeld op poort 4 die nu leeg lijkt te zijn? Hiermee kunnen wij jou een stuk adequater te hulp schieten!

@Ocarinafm

Hi Ronald, slim dat je ons op de hoogte houdt! Wij willen dit graag dieper voor je onderzoeken, alleen hiervoor is het handig als je tenminste één van de 610 TV Boxen hebt aangesloten. Je hoeft deze niet op een TV aan te sluiten voor het onderzoek; de stroomkabel en een internetkabel zijn voldoende. Zou je het kunnen aangeven zodra het je is gelukt om een TV Box op het modem aan te sluiten, bijvoorbeeld op poort 4 die nu leeg lijkt te zijn? Hiermee kunnen wij jou een stuk adequater te hulp schieten!

Hallo Cal er staat er weer een aan monteur had na onderzoek alles uit gezet .Vandaar .

Reputatie 6
Badge +2

Geen probleem en bedankt @Ocarinafm! Ik zal dit als update doorgeven aan onze technische dienst en ik vermoed dat ze de komende dagen een aantal zaakjes met de TV Box gaan uitproberen. Zodra wij weten hoe dit in elkaar steekt stellen wij je zeker op de hoogte.

Hallo Cal , Ik ga alles retour sturen daar jullie gaan dreigen met een boete wat niet werkt gaat terug en wat werk houd ik ,En dan ga ik na denken o ik nog langer klant wil blijven Als jullie zulke emails gaan sturen .

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ocarinafm, de e-mail die je hebt ontvangen wordt automatisch verstuurd op het moment dat we een TV Box omruilen en we de oude terug verwachten. De e-mail is normaal gesproken bedoeld om mensen er aan te herinneren dat ze de TV Box inderdaad terug moeten sturen. Geen zorgen, in jouw geval heb je tot 12-03-2021 de tijd (je zal in de tussentijd dan nog wel een tweede automatische herinnering ontvangen).

Hallo was ik weer en weer werd er onverwacht een pakket verstuurd met weer 2 tvboxjes de doen het gelukkig wel dus nu oude in een doos gedaan en retour .Succes met het opbouwen van een betere  Communicatie beleid van jullie technische dienst .

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Ocarinafm ,

Even tip voor het retour zenden. Als je een retour nummer hebt doe deze dan zichtbaar in de doos. En anders doe je adres gegevens en klant nummer op een briefje in de doos. En als laatste bewaar je verzendbewijs!! 

Reageer