Zwart beeld na zappen

  • 30 May 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De ontvanger geeft beeld en ik kan prima tv kijken totdat ik ga zappen.

Dan gaat het beeld op zwart en is alleen het geluid nog hoorbaar ( wel haperend )

ik kan nog wel van zender wisselen, ik hoor dan dat hij van zender veranderd maar zonder beeld

Ook de menu's zijn dan niet meer zichtbaar.
Als ik hem volgens de procedure met de voeding en lan kabel los reset dan heb ik weer beeld totdat ik ga zappen.

Het modem resetten helpt niet en hij is bedraad aangesloten op lan3 poort.

hij deed dit voor de update al en helaas heeft de update dit probleem niet opgelost

Ik heb glasvezel internet en die werkt goed want streaming diensten zoals netflix werken prima

Ik denk dat de tv ontvanger defect is en vervangen zal moeten worden

 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @m.kroon, welkom op onze Community.

Bedankt voor je duidelijke omschrijving en eigen troubleshoot! Ik heb daarom ook meteen besloten om je TV Box te vervangen. Je ontvangt hier nog een bericht over en je bestelling is te volgen in My T-Mobile. Hopelijk werkt het na de switch weer goed, wil je mij dit na de installatie laten weten? Talk soon!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @m.kroon, welkom op onze Community.

Bedankt voor je duidelijke omschrijving en eigen troubleshoot! Ik heb daarom ook meteen besloten om je TV Box te vervangen. Je ontvangt hier nog een bericht over en je bestelling is te volgen in My T-Mobile. Hopelijk werkt het na de switch weer goed, wil je mij dit na de installatie laten weten? Talk soon!

Reageer