Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Super, bedankt voor de snelle reactie!!

Hey hallo!

Helaas werkt onze afstandsbediening niet meer ... de batterijen zijn vervangen, echter lost dit niets op. Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. Alvast bedankt! :)

Goedendag,



Onze afstandsbediening reageert steeds slechter

Ik heb al meerdere keren de batterijen vervangen maar dit is niet het probleem

Het gaat echt om bepaalde knopjes die slechter gaan werken



Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?



Alvast bedankt
Goedenavond,



onze afstandsbediening is een rondje meegeweest in de wasmachine, nu is hij wel schoon maar hij doet het niet meer. Kan hier een nieuwe voor worden opgestuurd?



gr kevin vd bos

Hoi Sander, 

De eerste die erbij zat heeft het nooit gedaan, de installatiemonteur heeft daar een nieuwe voor geregeld. De andere 2 hebben het wel gedaan. De laatste tijd soms wel en soms niet meer dus batterij vervangen en nu helemaal niets meer... (zelfde merk batterij) ik ben altijd zuinig op mijn spullen dus ze zijn niet gevallen... 

 

Reputatie 7
Badge +16

@rodaroti Oh jee, ze zien er ook echt uit als kluifjes vanuit een bepaalde hoek. Ik snap de boosdoener helemaal hoor! :wink: Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kunt deze binnen 5 werkdagen op de mat verwachten.

 

@AzizLag1984 Goed dat je al zelf actie ondernomen hebt, maar jouw ab is defect dus er komt een nieuwe aan! Over maximaal 5 werkdagen, kun je deze ontvangen.

Hoi, het knopje 1 op mijn ab doet het niet meer. De rest wel maar is toch lastig.

Wil graag een nieuwe.

alles al geprobeerd wat in de handleiding staat?

Ik heb al 2 x een afstandsbediening besteld maar op heden kom er maar niks , ik wil wel een x tv kijken wordt er echt pissig van zo behandel je geen klanten 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @GJSt, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet zo handig. Ik heb meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal spoedig in de brievenbus arriveren dus je hoeft niet thuis te zijn hiervoor. Alvast veel kijkplezier! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @leoleo64, ik zie dat jij nog een verouderde TV Box gebruikt (de Kamai 510 van Entone). Kan ik deze voor je omruilen naar een nieuwere variant (de Aria TV Box)? Ik heb overigens meteen een nieuwe ab besteld voor je. Deze wordt binnen 4 dagen als brievenbuspakketje geleverd.

 

Hoi @Jamaly, graag stuur ik ook jou een nieuw exemplaar toe. Heb je ook al geprobeerd om de ab opnieuw te koppelen? Soms werkt dat wel en pakt de ab de nieuwe batterijen niet omdat de koppeling mislukt is. Laat het me weten, dan bestel ik zo snel mogelijk een nieuwe!

Reputatie 7
@j. versteeg Wat een boef! Heb je een foto van de boosdoener? 🙂 Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op!

@J Luigjes Ik voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld!
Goededag t-mobile



onze afstandbediening is stuk gegaan van onze tv box! Hebben batterijen al vervangen. Maar toen dacht de hond dat het een speeltje was....😖😖

dus hij heeft het begeven.

zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?



afwachting van een reactie

alvast bedankt

Hallo,

mijn afstandsbediening is kapot, na een aantal keren te zijn gevallen doet hij het nu echt niet meer. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

groetjes Linda 

Hoi T-mobile,

Onze afstandbediening werkt helaas niet goed meer. Kunnen we een nieuwe bestellen?

Alvast bedankt

Reputatie 1

Hallo, ik zou graag de afstandsbediening willen koppelen aan m'n Sony tv. Maar als ik de toetsencombinatie 1-3 of 1-6 indruk, knippert het lampje 5x. Het lampje knippert ook bij het zappen en bij het veranderen van volume 5x. Ik krijg de tv dus niet gekoppeld aan de afstandsbediening. Alvast bedankt! 

Hoi @Mischa218, top dat je de situatie zo goed omschrijft, dat helpt met het vinden van dé oplossing. Vermoedelijk is er iets mis met het infraroodsignaal en kan de afstandsbediening deze niet meer onderscheiden wanneer het TV-signaal hier doorheen komt. Ik ruil de ab om. Je kunt de nieuwe binnen maximaal vier tot zeven dagen verwachten - in de praktijk is dit vaak sneller (twee tot vijf dagen). 

Gebruik alsjeblieft de tips die Sander op pagina één heeft neergezet. Zo kun je in de tussentijd zappen en via TV Anywhere het gros van de zenders bekijken, indien wenselijk.

 

Goedendag Jason,

ik heb de afstandsbediening binnen gekregen maar het heeft niets geholpen, in het begin leek die het te doen, echter na een week zitten we met dezelfde situatie. Zou het kunnen dat het aan de tv-box ligt?

Groeten, Mischa

 

Hallo,

Onze afstandsbediening is helaas overleden. Kunnen we een nieuwe ontvangen?

Reputatie 7

Hi @Dutchmarianne, top dat je eerst zelf hebt gecheckt of deze tips de afstandsbediening weer werkend krijgen! Ik help je graag uit de brand en heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Binnen een paar dagen heb je deze in huis en kun je weer zonder zorgen in de rondte zappen. Veel kijk-plezier! 🎈

Hallo 

Onze afstandsbediening is kapot. Kunnen jullie een nieuwe opsturen.  Groetjes Jeroen 

 

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen de ond heeft er mee gespeeld ik heb die met de grijze knopjes 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Neileve83, heb je al eens geprobeerd om de ab opnieuw te koppelen? Dit klinkt als een koppel-probleem namelijk. Neem de volgende stappen door voor alle zekerheid:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

 

Hoi @els010, ik ga meteen uitzoeken wat er misgegaan is, sorry voor het ongemak. Nu heb ik meteen een kijkje genomen in jouw klantprofiel (deze kon ik vinden met het opgegeven e-mailadres) en zie ik staan dat er op zowel 20 maart 2023 als op 4 april 2023 een afstandsbediening geleverd is op jouw adres. Ik stuur je een privébericht om na te gaan wat er dan precies misgegaan is in deze situatie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Firmns2305, ik heb jouw username aangepast. Het is niet toegestaan om Odido of een variant daarvan in je username te gebruiken: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je profiel zetten, alsjeblieft? Ik vind alleen een inactief account met je e-mailadres namelijk. Thanks alvast! 

P.s. Heb je alle stappen doorlopen om het probleem met de afstandsbediening te verhelpen? Vaak zien we dat nieuwe batterijen het probleem verhelpen. 

Zouden wij een nieuwe afstandbediening kunnen ontvangen? Onze kinderen zijn er mee op de loop gegaan en deze is nu al een paar weken zoek. Het begint nu toch wel echt onhandig te worden zo zonder afstandsbediening...

Goedenavond!

Kan ik een nieuwe afstandsbediening (grijze knop) ontvangen. Mijn puppie was het niet eens met de zender en heeft hem vakkundig gedemonteerd. Excuses!

 

Mvg,

Jesper Sierdsma 

Reageer