Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3136 reacties

beste,

 

onze afstandsbediening werkt nog amper. is helaas gevallen en lag in verschillende stukken. we hebben hem weer in elkaar gezet maar je hebt nu twee handen nodig wil hij werken.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mischa218, dat klinkt alsof de box in dit geval hapert inderdaad, anders zou de afstandsbediening het helemaal niet doen. Sorry voor het ongemak, maar goed dat je het aangeeft!

Wat ik me wel nog afvraag, werkt de box voor de rest prima? Heb je geen last van blokken in het beeld of een wegvallend signaal -  daarmee bedoel ik niet het infraroodsignaal, maar de algehele verbinding. Voordat we de box omruilen, wil ik wel zeker weten dat je straks niet weer onnodig een paar dagen wacht. We pakken het nu bij de kernoorzaak aan, zo heb jij straks dé best mogelijke oplossing te pakken!

 

 

Reputatie 6

Hoi @Hilbrand1, ik kan mij voorstellen dat dat niet zo fijn is, ik heb dan ook direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. 

@MBeishuizen, wat balen dat je je afstandsbediening niet meer kunt vinden! Is er een huisdier of een kind mee aan de haal gegaan? Dat zien we wel vaker! 😁 Ook voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld. Doorgaans worden afstandsbedieningen binnen enkele werkdagen per post geleverd, maar in verband met drukte bij PostNL vanwege onder meer Black Friday en feestdagen, zou het ietsjes langer kunnen duren dan je van PostNL gewend bent. 

Reputatie 7

Hi @M.oosterom, ik hoop dat de afstandsbediening een waardig afscheid heeft gehad! 😜 Je bent hier helemaal op de goede plek, want ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt dit pakketje bij je op de mat. Veel zap-plezier alvast! 

Mijn hond heeft de afstandsbediening te grazen genomen en die doet het nu niet meer. De afstandsbediening, niet de hond. Die doet het nog wel. Ik wil graag een nieuwe. Afstandsbediening, niet een nieuwe hond. 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Diana2022, dat is absoluut een mogelijkheid! Ik ga ervoor zorgen dat je snel weer van een nieuwe kan genieten. Hopelijk ziet ‘ie er ditmaal minder smakelijk uit! 😉

Hi, het lampje van mijn afstandsbediening knippert onafgebroken aan en uit en functioneert voor het overige niet zoals het bedoeld is, oftewel, kan geen tv kijken. De batterijen zijn voor de gelegenheid vervangen. En als ik de setupknop 10 seconden lang onafgebroken indruk dan blijft het lampje aan en uit knipperen. Enig idee wat er aan de afstandsbediening schort? Dank en groet, C. Cicek 

 

Reputatie 7
Hoi marbrouw,



Beter de afstandsbediening zoek, dan de kinderen zoek! Ik zorg graag voor een nieuwe afstandsbediening voor jou en de kids. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Ook ik heb een nieuwe afstandsbediening nodig. Voor gegevens, stuur maar een privé bericht.
Reputatie 2

@Sander Ik heb nav je reactie de tv box van het stroom gehaald en het zappen ging inderdaad een stuk sneller. We zijn 3 dagen verder en zappen duurt weer langer dan 30 seconden, terwijl de volume knop wel direct reageert. Wellicht ligt het niet aan de afstandsbediening maar aan de tv box??

Een deel van de knoppen doet het niet goed meer. De stappen hebben niet geholpen en het ligt ook niet aan de batterijen. Ik denk dat de knoppen gewoon niet goed meer contact maken. Is het mogelijk een nieuwe afstandbediening te krijgen?

Goedendag, 

 

Wij zijn onze afstandsbediening sinds zondag kwijt en Nick Jr komt nu echt onze strot uit (kids vinden het echter geweldig). We zouden graag een nwe afstandsbediening willen bestellen. Dank. 

Goedemorgen @Mischa218, dat klinkt alsof de box in dit geval hapert inderdaad, anders zou de afstandsbediening het helemaal niet doen. Sorry voor het ongemak, maar goed dat je het aangeeft!

Wat ik me wel nog afvraag, werkt de box voor de rest prima? Heb je geen last van blokken in het beeld of een wegvallend signaal -  daarmee bedoel ik niet het infraroodsignaal, maar de algehele verbinding. Voordat we de box omruilen, wil ik wel zeker weten dat je straks niet weer onnodig een paar dagen wacht. We pakken het nu bij de kernoorzaak aan, zo heb jij straks dé best mogelijke oplossing te pakken!

 

 

De box werkt verder prima.

Reputatie 1

Hallo,

mijn afstandsbediening is kapot. De aan en uit knoppen van de afstandsbediening doen het niet meer en de cijfers beginnen het ook minder te doen.

Hi Jason,

 

Today I have received new remote 😊 it's working , but not on the tv box 🥺 I can't still switch on!!!! This red light makes me crazy! I did again 3x the reset , took out cables from stop contact etc. Nothing happened! It's dead ! 

 

Graag een nieuwe. Die van ons reageert nergens meer op. 

Uiteraard heb ik alles geprobeerd om hem weer aan de praat te krijgen, maar hij is kapot. Ik wil graag een nieuwe! 

Hoi,

 

Ik heb een vraag over onze afstandsbediening.
Wij zijn net overgestapt naar Odido.

Bij het zappen is het knopje naar boven een zender lager (bv van 2 > 1)
En bij het zappen naar beneden gaat het zendernummer omhoog. (1 > 2)

Dit zijn we andersom gewend en dus best irritant. Kan dit bij instellingen worden omgewisseld?
 

Ik heb fabrieksinstellingen terugzetten al geprobeerd

Bedankt

Goedendag

Helaas heeft onze hond de afstandsbediening kapot gebeten..zouden wij een nieuwe mogen ontvangen?

Met vriendelijke groet

Joyce

We zijn al 2 weken onze afstandsbediening kwijt. Dus denk dat we hem echt niet weer vinden. Ben bang dat ons zoontje hem heeft weggegooid. Dus mijn vraag is hoe kom ik aan een nieuwe.



Mvg Pieter Veenstra
Hi @lindahilbrink Heb je de afstandsbediening inmiddels weer terug gevonden? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

Ik heb nog geen afstandsbediening ontvangen

Hoi,

Van mijn afstandsbediening werken beide power knoppen niet meer. Dus zowel de TV knop als de STB knop doen het niet. Ik kan met de ab de tv zelf dus niet meer uitzetten en ook de settop box niet. Als ik de knoppen indruk gaat er ook geen rood lampje branden op de ab (linksboven), wat bij alle andere knoppen wel het geval is. Het lijkt er dus op dat de contactjes onder de knoppen niet reageren.

Kan ik een andere afstandsbediening krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Loesie86, @Remster, @miekevb en @NajatJana, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd rekening met vier tot maximaal zeven dagen levertijd (doorgaans worden ze iets sneller geleverd). Veel kijkplezier toegewenst en alvast een prachtig weekend! 😄

@Tirza2007 Ik zie dat er voor jou al een nieuwe ab besteld is door mijn collega gelukkig!

@leonstokkel Welke Sony TV heb je? Lukt het door de onderstaande methode te gebruiken? Als het magenta knopje namelijk vijf keer knippert, is er iets misgegaan met de toetscombinatie. 

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Mocht dit toch niet lukken, gebruik dan de TV codes op onze website: TV codes afstandsbediening.

@Jason 

Ik heb een nieuwe aangevraagd via pb!

Heb alle stappen doorlopen maar helaas wil niks baten.

Reputatie 7

Hi @lp1982, top dat je dit aangeeft! Want een afstandsbediening die niet kan zappen, dat is natuurlijk niet wat je wil. Ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd, yay. Binnen enkele dagen kun jij weer ongestoord zappen. Veel plezier ermee alvast! 🎈

Hi @N.Groenhuizen, oeps haha! En zappen met een bot dat gaat een beetje lastig. Geen paniek, want ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd. Hopelijk blijft de nieuwe afstandsbediening ongedeerd. Merci voor het aangeven. Dit topic begint inderdaad aardig lang te worden, maar mijn tip is dan ook om gelijk op het laatste tabblad te klikken. Top dat het je op deze manier is gelukt! 😁

Reageer