Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Goedemorgen, onze afstandsbediening is kwijtgeraakt en we kunnen al een week geen gebruik maken van de TV. Is het mogelijk om een nieuwe AB te ontvangen? 
 

alvast dank voor de moeite,

mvg

Wahid

Reputatie 2

Hallo,

Onze afstandsbediening is stuk. Ik heb het idee dat onze jongste er meer van af weet ;-) Is het mogelijk dat we een nieuwe kunnen ontvangen? Het zappen gaat momenteel lastig.

Alvast bedankt!

Gr Egon

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wieke NRI, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

 

Hoi @Leonie_jansen6, ik kan met de opgegeven informatie in jouw profiel geen actief abonnement vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan stuur ik je zo snel mogelijk een werkende afstandsbediening! 😉

Geen van de zaken lijkt te werken.... :-(

Mn afstandsbediening werkt niet meer. Nieuwe batterijen etc helpt niet.

Waar kan ik een nieuwe bestellen?
Ook hier een kapotte afstandsbediening ( reset en nieuwe batterijen al geprobeerd ) zou ik ook een nieuwe mogen ontvangen?
Reputatie 2

@Piotr Dat is akkoord. Wanneer wil je de reset uitvoeren?

Reputatie 2

Goedemorgen,

Het konijn van mijn dochter heeft vrijwel alle knoppen van de afstandsbediening geknaagd, zal zijn opstandige tienerjeugd zijn waarschijnlijk :see_no_evil:

Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening op te sturen?

Alvast hartelijk dank,

Tommy

Reputatie 7
Badge +16

@rdevoogd Bedankt voor het checken! Je ontvangt binnen enkele dagen de nieuwe ab. Mocht je deze ook meteen aan je smart tv willen koppelen, gebruik dan de handige stappen op onze servicepagina: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis! 😄

 

Mijn afstandsbediening is kapot. Kan ik een nieuwe ontvangen? Dit zapt wat prettiger 😉

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeroenjansen66 en @Sanderex, de afstandsbedieningen komen er aan! Binnen 4 dagen wordt de afstandsbediening als brievenbuspakketje bezorgd. Enjoy!😊

Hallo, op mijn afstandsbediening blijft het rode knopje linksboven knipperen. Batterijen zijn opgeladen, setup knop ingedrukt, maar er veranderd niets. Is er iets dat ik nog kan doen of moet er een nieuwe komen? Dank alvast! Groet, Marjolein

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @Ruud.Kaely, een waardige vervanger is snel onderweg! Hopelijk valt ‘ie bij jou goed in de smaak, maar bij je hond een stuk minder. 😉

Heel veel kijkplezier alvast!

Mijn ab heb ik bij ds installatie vam ds mediabox moeten onkoppelen en nu kan ik hem niet meer te koppelen. Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Bedankt. 

Reputatie 7
Hoi @paul123456789 ,



Goed dat je vanalles geprobeerd hebt! Het klinkt inderdaad alsof je een nieuwe nodig hebt. Hier help ik je graag aan. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan bestel ik er een voor je!
Ik heb sinds kort een nieuwe STB mogen ontvangen, ter vervanging van Amino box.



Ik heb deze thread afgezocht maar geen eerdere meldingen gevonden dus hierbij mijn vraag: ben ik de enige die een EXT / bron selectie knop voor de TV mist op de afstandsbediening van deze nieuwe STB? Ik moet nu weer de oude TV afstandsbediening erbij pakken om van HDMI ingang te wisselen. of mis ik iets overduidelijks?

Goedendag,

 

van mijn ab doet de volume omlaag knop het niet meer na een aantal jaren trouwe dienst

graag wil ik een nieuwe ontvangen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wahid1984, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat je binnen 5 werkdagen een nieuwe ab krijgt! Het is in deze tijd van crisis wel de bedoeling dat je TV kunt blijven kijken natuurlijk, goed dat je het aangeeft. Ik heb meteen een nieuwe besteld! 

 

@topa1979 Ooh ooh ooh, die opstandige, rebelse puberkonijnen toch ook! :rabbit2: Er komt een nieuwe, rabbit-proof ab jouw kant op. Deze zal binnen 5 paas-, uhh werkdagen op de mat liggen.

Reputatie 1

@Boris thanks!!

Reputatie 7

Hi @Wim Ruberg, wat ontzettend fijn om te lezen! Heel veel zap-plezier en maak er een mooie dag van vandaag.

Reputatie 1

graag een nieuwe afstandsbediening

cijfer 1 werkt niet meer, batterij verwisselt zonder resultaat

vandaar de vraag om deze te vervangen

Hallo, mijn afstandsbediening werkt niet meer naar behoren, ik moet soms wel 10 keer op een knopje drukken voordat mn tv-box reageert. En deze staat op zo'n 2,5 meter afstand zonder obstakels ertussen, resetten heb ik al geprobeerd. Misschien ligt het ook wel aan de tv-box, dat is ook niet meer de nieuwste. Groetjes Floris 

Hi ik wil graag een nieuwe afstandbediening! Onze is helaas kwijt en nergens te vinden.

 

Goedenavond,

 

Afstand bediening met grijze knop nog uit het vodafone tijdperk (voor de overname door t-mobile)

al langere tijd werkt de STB knop niet meer, ook de setup knop werkt niet. bij gebruik van andere knoppen licht ook het LEDje op, bij setup en STB blijft deze uit.

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen. Oude is niet meer te vinden.

groet,

Noppie.

Reageer