Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen. Oude is niet meer te vinden.

groet,

Noppie.

Reputatie 1

afstandsbediening kapot is op na6 jaar aan vervanging toe

Reputatie 7
Badge +5

Hi @jaravanhelvoort, oh nee! Als eigenaar van twee katten ken ik dit probleem zeker. Ze zullen het ook nooit netjes op de vloer doen waar je het gemakkelijk kan opruimen. Het moet altijd op een nieuwe bank, mooie broek of afstandsbediening! 😂 Geen zorgen, de nieuwe afstandsbediening komt naar je toe!

Hallo,



Onze afstandsbediening is helaas nat geworden, en werkt nu niet meer (ook niet na drogen en met nieuwe batterijen). Is het mogelijk een nieuwe toegestuurd te krijgen?



Met vriendelijke groet,



Mart van Genne
Hoi,



Ook mijn afstandsbediening heeft het begeven, zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?



MVG

Meijer

Beste,

De afstandsbediening van mijn 2e tv-box doet niets meer, nadat ie is gevallen.

graag ontvang ik een nieuwe.

groetjes, Antoine

Enige tijd geleden heb ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen ter vervanging van mijn Vodafone afstandsbediening. Dit is ook een ramp en de knopjes werken nu al niet meer tenzij je ze zo ongeveer DOOR het toetsenbord drukt. Ook een batterijlevensduur van 2 weken vind ik ook heel kort. Als je een knop indrukt lijkt t of de AB meerdere keren het signaal verstuurd omdat het lampje een aantal keren blinkt. Ik denk dat deze ook kapot is. Gaarne zou ik weer een nieuwe ontvangen en bij voorkeur een oude Vodafone versie (maar die zal wel niet meer beschikbaar zijn vrees ik)

Hallo,

 

Mijn afstandsbediening doet het steeds slechter. Op sommige knoppen reageert de box al amper. Ik heb al meerdere malen de batterijen vervangen. Zouden jullie voor een vervanging kunnen zorgen?

 

Gr. Sjoerd

Reputatie 7
Badge +16

@h.vanbuul Indien slechts één enkele toets niet meer werkt, kunnen we er bijna van uitgaan dat het zeker niet aan de batterijen ligt, maar eerder aan de hardware - desalniettemin een zeer goede en slimme check, top dat je het proactief benaderd hebt! 😄👍

Ik stuur je een nieuwe ab toe. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vijf werkdagen verzendtijd. Meestal ontvang je de ab echter al na een dag of twee à drie. Kijk in de tussentijd via de T-Mobile TV-app of via TV Anywhere om toch het gros van onze zenders te ontvangen! 😊

Reputatie 7

Hi @N.oosterom, yeah natuurlijk! Ik heb dit gelijk voor je geregeld. Binnen twee tot vijf werkdagen valt de nieuwe afstandsbediening bij jou op de mat. Het pakketje past gewoon door de brievenbus, dus je hoeft de deurbel niet in de gaten te houden. Maak er een mooie dag van! 🎈

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @Anoukdemooij! Hopelijk vind je met deze afstandsbediening wel een speciale band. 😜

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Machiel de Gruijter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er komt een afstandsbediening met magenta knop jouw kant op - die met de grijze knop wordt niet meer geleverd. Deze nieuwe ab werkt exact hetzelfde maar heeft extra functies. Zie voor alle mogelijkheden onze website: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis. Veel kijkplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 📺

Hoi, mijn afstandsbediening werkt niet goed meer. Een aantal knoppen reageren niet meer, ook batterijen vervangen helpt niet. Gaat nog om een afstandsbediening van de Vodafone box. Ik ontvang graag een nieuwe. 

Reputatie 1

graag nieuwe afstandsbediening 

Hallo ik ben mijn afstandbediening kwijt... echt heel mijn huis afgezocht... denk dat mijn dochtertje van 1 hem per ongeluk in de prullenbak heeft gegooid of zo... zou graag een nieuwe ontvangen. Groeten en bedankt!
Ik heb trouwens alles geprobeerd hem werkend te krijgen, maar functioneert niet meer! 🙂
Reputatie 2

@Sander @Piotr Enig idee wanneer jullie de TV Box van een reset willen voorzien. Krijg langzamerhand een punthoofd van die eeuwige vertraging. 

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening heeft het begeven. Knoppen reageren niet en ook niet met nieuwe batterijen (die magenta knop licht niet op). Voorlopig kunnen de kinderen nog TV kijken met de afstandsbediening van de 2de tv box. Echter is 1 afstandsbediening niet handig met 2 tv boxen. 

Kan ik een nieuwe krijgen? Kan de oude bij de mileustraat of ergens ingeleverd worden?

 

Alvast hartelijk dank.

Groeten,

Xiao 

Onze afstandsbediening is kwijt. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen. 

Alvast bedankt

Afstandbediening is zoek,

Kan hem nergens meer vinden al 2 weken .

Als het kan graag een nieuwe opsturen ik Hoor het wel of dar kan.

We horen het graag.

 

Groetjes Roberto de kok

Heb hier de afstandsbediening met magenta knop en kan hem wel koppelen met de tv(Philips) maar zodra ik van hdmi1 naar 2/3 of usb wil schakelen krijg ik wel het keuze menu van de tv om dit te doen maar kan ik niks kiezen omdat de pijltjes toetsen of welke toets dan ook alleen reageren op de tmobile box en niet op de tv. Automatisch verbinden met tv en alle codes al handmatig ingevoerd maar bij geen enkele code kan ik iets kiezen in het menu. Knoppen die wel reageren op de tv is volume aan/uit knop en keuze menuknop voor andere poort

Reputatie 1

graag nieuwe afstandsbediening opsturen na mijn adres

Hallo,
Mijn afstandsbediening heeft is stuk. Ik heb batterijen vervangen. Het lichtje brandt niet ook niet. Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen.

Reputatie 7
Hoi @jorn79,



Stop de zoektocht! Ik ga je aan een nieuwe helpen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op.
Reputatie 7
@Robbieab Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!



@arkramer Klopt helemaal hoor, de Source knop zit inderdaad niet op de afstandsbediening voor de nieuwe types TV Box maar je kan de bron wel selecteren via de 'Input' knop (linksonderin op de afstandsbediening).



@Meijer32323 Ik zie dat mijn collega al een nieuwe afstandsbediening voor je opgestuurd heeft, helemaal goed!

Reageer