Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Dag Sterre

Helaas. Al gedaan. Niks. Echt kapot.

Zzelfs lichtje doet het niet.
Goede avond, ik ben een afstandbediening kwijt. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?? Bij mijn andere afstandbediening werkt de menu knop niet. Ik druk op de knop,het licht knippert maar het menu komt niet in beeld. Met vriendelijke groet
Reputatie 1
Hoi Sterre

Mijn hond heeft de afstandsbediening te pakken gehad en was in tweeën heb hem weer beetje in elkaar gezet en heeft het nog een tijdje gedaan maar is nu toch overleden heb ook de reset gedaan maar hij doet nog niets ik zou graag een nieuwe ontvangen

Mvg Marcel
Reputatie 1
Dit is de schuldige dame van 6mnd

Na jaren trouwe dienst krijgt onze afstandsbediening steeds meer kuren. Het aan en uitzetten van de TV maar ook van de TV Box gaat steeds lastiger. We hebben de batterijen ook al vervangen, maar dit verhelpt het probleem niet. Is het mogelijk dat wij een nieuwe afstandsbediening ontvangen?
Reputatie 7
@paul123456789 Bedankt voor het proberen! Ik stuur graag een nieuwe naar je op. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?



@Lovin von L Ik bestel graag twee nieuwe afstandsbedieningen voor je. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!



@Marcelmiranda Wat een knapperd! Ik heb de nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Veel TV-kijkplezier voor jullie en een aai aan de hond!



@tvandekamp Ik help je graag. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 werkdagen bij jou in huis. Dan kun jij snel weer fijn de apparaten uit- en aanzetten!
@Sterre Top, bedankt voor je snelle reactie en service.
@ray3620 Hoi Ray3620, top dat je al van alles hebt geprobeerd! Soms is een kleine reset al genoeg om de afstandsbediening te herstellen. Ik vermoed dat dit bij jou ook mogelijk is! Aangezien slechts enkele knoppen niet meer goed werken, kan de volgende reset uitkomst bieden:

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal

• Haal de TV Box voor 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen.

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert

• Druk 1 keer op de MUTE knop

• Druk 1 keer op de TV knop

Laat je weten of het hierna weer goed werkt


In mijn eerdere mail had ik duidelijk gezegd dat ik alles al geprobeerd had - dat impliceert dan ook bovenstaande suggesties.

Nogmaals de AB vertoont kuren. Er is ook geen mogelijkheid om via toetsencombinaties de tv afstandsbediening te koppelen aan de T-mobile afstandsbediening. Dus in het kort - de AB werkt niet naar behoren - ondanks de hierboven beschreven en uitgevoerde handelingen. Graag een nieuw exemplaar.
Hallo T-Mobile,

Ik heb twee setup boxes met bijbehorende afstandbediening.

Van beide afstandsbedieningen werken de knoppen "naar beneden onder de OK knop" en de "omhoog volume" en de "guide"niet meer of pas na herhaaldelijk indrukken. Het rode lampje werkt dan ook niet bij deze knoppen, terwijl bij de rest van de knoppen het rode lampje wel werkt.

Voor alle zekerheid heb ik:


  1. Het modum gereset.
  2. de setup box gereset.
  3. de afstandsbedieningen beide gereset.
Ik ben bang dat beide afstandsbedieningen einde levensduur zijn en zou graag zien dat u twee nieuwe afstandbedieningen opstuurd.

Vriendelijke groet,

AdvanT
Hallo T-Mobile.

Ik heb T-Mobile Thuis 3 weken geleden aangesloten op de TV via een Pioneer VSX-932 AV-receiver (HDMI van STB naar AV-receiver en van AV-receiver naar TV). Drie weken functioneerde het perfect en ik kon direct met alle afstandbedieingen het volume van de AV-receiver regelen (CEC?). Sinds 2 dagen werkt dit niet meer: ik kan het volume van de AV-receiver niet meer via de afstandsbedieningen van de TV of de STB (Amino Aria 610X) regelen. Nu vermoed ik dat dit veroorzaakt wordt doordat de CEC koppeling niet meer herkend wordt door de AV-reciever (dit wordt dus niet door T-Mobile veroorzaakt).

Als workaround heb ik de TV afstandsbediening kunnen herprogrammeren zodat deze direct het volume van de AV-receiver regelt. Kan ik dit ook met de T-Mobile AB doen? Ik kan hem koppelen aan de TV (SETUP > MUTE > TV), maar is er ook een codelijst voor overige apparatuur beschikbaar?

Ik heb reeds alle apparatuur (inc. Amino STB & T-Mobile AB) gereset en instellingen nagelopen.



M.vr.gr.

Bert
Hoi,



Helaas de afstandsbediening kwijt geraakt, zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?



Groet Melanie
Hallo,



de afstandsbediening van T-Mobile Thuis is echt aan vernieuwing toe: de volumeknoppen reageren helemaal niet meer en ook de knop '1' laat het afweten. Erg onhandig, een nieuwe zou bijzonder welkom zijn.
Mijn AB werkt niet meer wat betrefd volume regeling en aan/uit zetten van de tv . Heb reeds punt 4 , 5 en 7 uitgevoerd , echter zonder sukses .

Heb 17 codes voor mijn Samsung tv ingevoerd volgens uw beschrijving .

Graag uw reaktie .

Bij voorbaat dank ,

Rob
Dag T-Mobile,

Al enige tijd deed onze afstandsbediening het niet helemaal naar behoren. De knoppen 1, menu en volume omhoog/omlaag werkten niet of nauwelijks. Inmiddels heeft hij het helemaal begeven en reageert nergens meer op. Het rode lampje gaat niet meer knipperen ook.



Batterijen uiteraard vervangen en ook een reset van zowel de Box als de afstandsbediening levert niets op.



Inmiddels kijken we via de TV Anywhere app, maar een nieuwe afstandsbediening zou heel welkom zijn.



Dank voor de reactie, groeten,



Kees
Goedemorgen,



Graag zou ik via deze weg een nieuw afstandsbediening willen bestellen.

Onze huidige is helaas stuk gevallen.



Alvast vriendelijk bedankt voor de service.



Mvg, Stefan
Reputatie 7
@ray3620 Duidelijk, stuur mij even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan komt er een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@AdvanT Ik kijk graag met je mee! Hoe heb je de resets uitgevoerd? Heb dit volgens de stappen in dit topic gedaan en de afstandsbedieningen ook opnieuw gekoppeld? Ik hoor het graag!



@Croisette We hebben daar zeker een lijst voor, ik heb deze zojuist naar je Gmail gestuurd! 🙂



@Melhagtin Als je de afstandsbediening écht niet meer kan vinden stuur mij dan even een privébericht, dan stuur ik een nieuwe naar je op!



@nerevats Ook van jou ontvang ik graag een privébericht met je gegevens :)



@oldtimer65 Om welke TV Box gaat het in dit geval? De TV Box met opnamefunctie of die zonder? Ik hoor het graag!



@keesgodvree Jouw afstandsbediening is onderweg!



@stefanprins Ook voor jou is ie onderweg!
@Brian Het gaat om een TV box met opnamefunctie.
Goedenavond,

wij zijn de afstandbediening kwijt😥 hoe komen we zo gauw mogelijk aan een nieuwe?
Mijn afstandsbediening is kapot doet niks meer alles al geprobeert

M.v.g desiree
Reputatie 7
@oldtimer65 De afstandsbediening is naar je onderweg!



@ericwijnen Als je de afstandsbediening echt niet meer kan vinden stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan stuur ik een nieuwe naar je op.



@Fritzen Ik zie dat mijn collega inmiddels al een nieuwe afstandsbediening opgestuurd heeft! 🙂
Gda,

Onze afstandsbediening is defect.

Kunnen wij een nieuwe ontvangen?
Reputatie 2
Hallo,



Vandaag is mijn afstandbediening kapot gegaan, hij had al af en toe problemen dat het kastje en TV er niet op reageerde dan moest ik ff schudden en deed hij het meestal weer. Nu heeft ook nog eens mijn zoontje van 2 de afstandbediening in me koffie gestopt, heb hem laten drogen en batterijen verwisseld maar hij doet het helemaal niet meer. Kan ik hier een nieuwe krijgen of weet iemand een oplossing?



Mvg,



Kevin
Reputatie 7
Badge +1
Sommige toetsen van mijn afstandsbediening voor de Amino 140 werken niet meer zoals het hoort, diverse moet je echt behoorlijk hard indrukken, niet gek gezien de hoge leeftijd van mijn a.b.
Hallo,



mijn afstandsbediening is aan vernieuwing toe, de volumeknoppen werken niet meer en ook knop '1' werkt na heel veel gedoe nog. Graag snel een nieuwe dus !
Reputatie 7
@jmd Ik heb een nieuwe naar je opgestuurd!



@Hardy086 Goede poging van je zoontje om de afstandsbediening weer wakker te maken, jammer dat het verkeerd heeft uitgepakt! Afstandsbedieningen houden blijkbaar niet echt van koffie. Geen zorgen, ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze is binnen 5 werkdagen bij jou in huis. Veel kijkplezier!



@BeMu Goed volgehouden, die afstandsbediening! Ik heb meteen een nieuwe naar je opgestuurd, zodat je weer fijn kunt zappen. Binnen 5 werkdagen heb je 'm binnen!



@nerevats Ik help je graag, zodat je zo snel mogelijk weer fijn gebruik kunt maken van je afstandsbediening. Kun je jouw TV Box resetten? Ik hoor graag de uitslag!

Reageer