Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Hoi @Nikkie040



Daar help ik je graag bij! Welke reset heb je uitgevoerd? Mag ik je vragen om zowel de TV Box een reset te geven (tien seconden van de stroom te halen) als de afstandsbediening de volgende reset te geven:



• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.

Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV.



Laat je weten of het gelukt is? Ik sta voor je klaar!
Reputatie 7
@arkramer Ik heb even rondgevraagd bij wat collega's (ik gebruik zelf geen vaste TV) en het wisselen van bron via onze afstandsbediening blijkt bij veel TV's inderdaad niet te werken. Hier heb je dus nog de afstandsbediening van de TV zelf voor nodig.



@Pollekes1 Voor jou is er al een nieuwe afstandsbediening verstuurd door mijn collega zie ik, top!



@nick_ultras Voor jou heb ik hem opgestuurd en hij is onderweg! 🙂

@MissNathjuh @Mobytoo Er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op en jullie hebben hem in de loop van volgende week in huis!

@Alee82 Wat gebeurt er wanneer je de afstandsbediening opnieuw probeert te koppelen met de TV Box? Het lijkt er op alsof de afstandsbediening met de TV Box probeert te verbinden.

@egonnanninga Excuses voor de late reactie, ik heb de TV Box zojuist op afstand een reset gegeven!

@nglkampen1 Ik zie dat mijn collega voor jou al een nieuwe afstandsbediening op heeft gestuurd, top!

@ariew92 Heb je de afstandsbediening inmiddels al terug gevonden? Als hij echt kwijt is laat het mij dan nog even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

 

@ Brian: Het zou mooi zijn als je ook reageert op mijn verzoek van een week geleden…..

Reputatie 1

Twintig keer geprobeerd. Hij gaat nou uit, alleen heb ik nu geen geluid.

wat een systeem.

Goedemorgen,

 

Helaas zijn wij een van onze afstandsbedieningen kwijt. Wij hebben de afstandsbediening met een magenta knop rechts. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jozeeaardenburg, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip met betrekking tot de cijfertoetsen: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Goede morgen, 

1 van mijn 2 afstandbedieningen is helaas al een tijdje spoorloos. Ik ben bang dat mijn dreumes hier iets mee te maken heeft. Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen? 

 

Mvg 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RuudSteijvers, natuurlijk kan dat! Heb je wel goed gezocht? Alle bankkussens omgedraaid, elk meubel opzijgeschoven, je eventuele huisdier geïnspecteerd? Nee gekkigheid! 😊 Je ontvangt binnen maximaal vijf werkdagen een nieuwe ab! Gebruik de handige tips op pagina één om toch nog het gros van de zenders te kunnen bekijken.

Reputatie 7

Hi @michellekroon, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt dit pakketje bij jou op de mat. Heel veel zap-plezier alvast en geniet van het zonnetje vandaag! 🎈

Reputatie 7

Hi @Carina1981, dat kunnen wij zeker! Hartstikke goed dat je dit hier hebt aangegeven. Er is een gloednieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. Het pakketje past door de brievenbus, dus valt binnen een paar dagen bij jou op de mat. Veel zap-plezier! 🎉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Neileve83, superfijn dat alles weer naar behoren werkt. Bedankt voor jouw herstelmelding en veel kijkplezier toegewenst! 😄📺

Dit hebben we beide al gedaan maar zonder resultaat helaas..
Hoi t-mobile,



Na anderhalf jaar trouwe dienst heeft de afstandbediening van het interactieve tv-boxje het begeven.

Ik kan niet uitsluiten dat onze dochter van twee hem heeft gesloopt. In ieder geval helpen ook nieuwe batterijen en resetten niet meer.

Kunnen we hiervoor een nieuwe ontvangen?



ps. we vinden het huidige kastje ook bijzonder traag tijdens het verwisselen van zender. Een nieuwer/sneller kastje zou dus helemaal top zijn.



Alvast vriendelijk dank,



Jan vR
Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @Ronbo1 en heel veel plezier met TV kijken! Voor nu: stay safe and strong! :muscle_tone2:

Reputatie 1

Na heel veel geduld en veel gevloek, hebben we nu ook geluid. Pffffff.

Onze afstandsbediening van de tv box is kwijt sinds de kleinkinderen op bezoek zijn geweest. Wij willen graag een nieuwe bestellen.

Reputatie 7

Hi @Frans Brans, top dat je dit aangeeft! Ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd, zodat je weer ongestoord kunt zappen. Binnen een paar dagen ligt dit pakketje bij je op de mat. Maak er een mooi weekend van! ✨

Hi @Wendyvandijk1985, haha die dreumesen ook altijd! 😋 Geintje natuurlijk, er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op. Hopelijk verdwijnt deze niet op mysterieuze wijze. Veel zap-plezier alvast en geniet van het weekend!  

Hallo, mijn afstandbediening doet het niet, voornamelijk de zap knop. Ik heb meerdere reset stappen geprobeerd. Maar geen resultaat. Het zou fijn zijn als wij een nieuwe afstandbediening kunnen krijgen. Alvast bedankt. 
Imane

Haai.

 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Batterijen vervangen en proberen te resetten, maar hij reageert niet meer. Maakt niet uit welke knop ik probeer.  Zou u me verder kunnen helpen. Is model met grijze knop.

 

Mvg Pol

Als wij op onze afstandsbediening aan de linkerzijde een knop indrukken, gaat er geen rood lampje meer branden. Ik heb er al nieuwe batterijen in gedaan. 

Ik denk dat het einde oefening is.

Is het mogelijk dat u mij een nieuwe toezendt?

@Noppie2023 en @MaikelP Jullie krijgen allebei een nieuw exemplaar toegestuurd. Houd rekening met maximaal vier dagen levertijd. Alvast veel kijkplezier een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 📺☀

 

@Bromsnorro en @pel167 Kunnen jullie aangeven wat er precies kapot aan is en of alle stappen (opnieuw koppelen en batterijen vervangen onder andere) al doorlopen zijn? Vaak zien we dat deze stappen het probleem oplossen en een nieuwe ab niet per se nodig is. Alvast bedankt voor jullie medewerking - als blijkt dat de ab’s inderdaad aan vervanging toe zijn, dan ruil ik ze direct om! 😉👍

Bedankt. Eveneens een goed weekend.

Greetz,

Noppie.

Reputatie 7
Bedankt voor het proberen, Nikkie! Dan gaan we het proberen met een nieuwe afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik zo snel mogelijk een nieuwe naar je op.
Reputatie 7
@JanvR Geen probleem, ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd en je ontvangt hem binnen een aantal werkdagen. Er zit altijd enige vetraging in het zappen, dit heeft met het aantal handelingen die de TV Box moet verrichten te maken. Dit zou echter geen enkele seconden moeten zijn. Mocht dit wel het geval zijn laat het mij dan even weten, dan voer ik vanuit hier graag een reset van de TV Box voor je uit!

Wij hebben een Vodafone afstandbediening met grijze knop.

De aan/uit knop van voor de ontvanger doet het niet meer. Elke andere knop nog wel.

Is hier iets aan te doen?

Hi! Onze afstandsbediening is stuk. Heel af en toe, als we geluk hebben, is het nog mogelijk om met dikke vertraging van zender te wisselen. We hebben alle stappen die mogelijk zijn al doorlopen. Het rode knopje gaat niet eens meer aan helaas. Kunnen we een nieuwe krijgen? :sweat_smile:

Groeten,
Sharon

Reageer