Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Beste Heer/Mevrouw, 

 

Van de week heeft mijn zoontje per ongelijk een beker melk over de afstandsbediening gegooid en deze werkt nu helaas niet meer. Na contact met een medewerker zou er een nieuwe opgestuurd worden en ik zou hier in de mail een bevestiging van krijgen. Helaas hebben wij nog geen bevestiging gehad dus ik vraag me af of alles goed is gegaan? Momenteel kunnen we helemaal geen tv meer kijken dus het zou fijn zijn als we binnenkort een nieuwe hebben hahaha.

 

Met vriendelijke groet, 

Mandy 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @MarcoBvH, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

 

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hallo,

Helaas is de afstandsbediening kapot gegaan, onze 1 jarige heeft deze in het zwembad gegooid.🤐

Willen jullie misschien een nieuwe opsturen? 

Hallo,

Mijn afstandsbediening doet het sinds gisteren compleet niet meer, heb de batterijen al vervangen maar dat helpt ook niets. Het zou mooi zijn als er een nieuwe opgestuurd kan worden. Alvast bedankt voor de reactie!

Groetjes, Marik

Hi @Dick de Ronde, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis en is het probleem van de niet werkende knoppen weer verleden tijd. Enjoy!

Hi @Yanna, dankjewel dat je dit laat weten! Wat balen dat de afstandsbediening nog niet bij jou is binnengekomen. Je zou deze inderdaad al in huis moeten hebben, dus ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd. Houd je ons op de hoogte of deze wel bij jou aankomt? Ik hoor het graag! 


@Lisa Ik heb de afstandsbediening binnen. Hij was op mijn oude adres bezorgd en de nieuwe bewoner stuurde me gelukkig een berichtje. Voor zover ik kan zien staat mijn adres overal goed in My T-Mobile, maar blijkbaar staat hij toch nog ergens verkeerd. 

Reputatie 1

 

Ervaar je problemen met de afstandsbediening? Dan ben je hier aan het juiste adres!

 

Zonder afstandsbediening geen tv. Zo simpel is het. Als je niet meer kunt zappen, dan slaat al snel de paniek toe. Maar relax, de oplossing staat hoogstwaarschijnlijk hieronder! Loop alle stappen door, zo weten we wat er aan de hand is. Want als je met een reset de afstandsbediening weer werkend krijgt, is dat natuurlijk veel beter dan wachten op een nieuwe!


1. Kwijt of kapot

Kijk, als je hond zijn bot met de afstandsbediening verwisseld heeft, is er waarschijnlijk niets meer aan te doen. Is je afstandsbediening kapot of kwijt, laat dan even een berichtje achter in dit topic. Dan gaan we een nieuwe afstandsbediening opsturen.

 

 

Tsja, wij hebben inderdaad zo'n hond. De afstandsbediening is niet meer te redden. Nu al enkele maanden met TVA maar missen de TV toch wel. Hoe kunnen we een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

 

Peter

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Effie84, wat een ratjetoe zeg! 😊 Ik bestel meteen een nieuw model voor je. Na honden, katten en kleuters, valt de afstandsbediening dus ook bij ratjes in de smaak: het ligt dus niet alleen aan de voorgenoemden. Je ontvangt het nieuwe exemplaar binnen een paar dagen. Veel kijkplezier toegewenst en nog een mooie zondag! 📺

Reputatie 7
Badge +9

@pel167 en @Bromsnorro dat werkt inderdaad niet meer haha!

Ik heb zojuist voor jullie een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze komt door de brievenbus, je hoeft dus niet thuis te zijn hiervoor. Zorgen jullie dat de nieuwe afstandsbediening niet meer doormidden gaan?😁

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt. Ben al weken hele huis aan het afzoeken. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?

Hallo,





Onze afstandbediening is kapot! Ik heb al een hele range oplossing toegepast, maar de afstandbediening blijkt eenvoudigweg stuk. Hij heeft er ook al enige dienstjaren opzitten en kinderhanden verlengen de levensduur niet echt 😉 Ik hoor graag wat de te ondernemen stappen zijn!



Mvg,



Koos
Beste T-Mobile,



ik ben al een aantal jaar een tevreden klant, helaas is nu de afstandbediening van 1 van mijn decoders kapot. Resetten en nieuwe batterijen helpen helaas ook niet meer, het lampje gaat ook niet meer aan. Zou er misschien een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

Hallo, onze afstandsbediening is stuk. Een groot aantal van de knoppen werkt niet goed meer. Is het mogelijk dat we een nieuwe kunnen ontvangen?

Onze afstandsbediening begint kuren te vertonen, verschillende knoppen werken helemaal niet meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben helaas niet geholpen.

Hallo

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb al via set up gewerkt en code ingevoerd maar helpt niet. Ook ben ik op zpek gegaan via de lijst met merk van tv en de bijbehorende codes maar niets baat.

Nieuwe?

Mijn afstandbediening is kapot van de trap gevallen. 

Hoe kan ik een nieuwe krijgen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Femm88, je afstandsbediening ging in ieder geval niet zwemmen in Bacardi Lemon, dat scheelt! 😋 Nee hoor, ik heb een nieuwe voor je besteld! Deze zal binnen maximaal vijf werkdagen geleverd worden. Gebruik de handige tips op pagina één en vergeet niet om TV Anywhere en de T-Mobile TV-app te gebruiken in de tussentijd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄

Reputatie 7

Hi @Yanna, super dat je de afstandsbediening toch binnen hebt gekregen! Wat lief van de nieuwe bewoner. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van jouw oude adres? Dan ga ik checken waar deze nog aangevinkt staat, zodat we dat kunnen aanpassen naar jouw huidige adres. 

Reputatie 7

Hi @polensyl, daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres - ik help je graag! 😊 Top dat je eerst zelf verschillende stappen hebt geprobeerd om 'm werkend te krijgen. Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Het pakketje heb je binnen een paar dagen in huis. Je krijgt nu ons nieuwste model met een magenta knop. Enjoy!

Hi @Fox4312, haha woops! 😜 Ik kan me helemaal voorstellen dat je liever via de tv kijkt, dus top dat je dit laat weten. Er is een splinternieuwe afstandsbediening naar jullie onderweg. Zo kunnen jullie lekker in de rondte zappen. Binnen een paar dagen heb je 'm al in huis!

Hoi, afstandsbediening is kapot knoppen reageren niet. Ligt niet aan batterij, svp een nieuwe leveren. gr Ronald

Reputatie 7
Badge +9

Hey @catsgirl & @Kimkim87, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor jullie besteld. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier!📺

Reputatie 7
Ha Koos!



Wat is er precies kapot aan je afstandsbediening? De snelste oplossing is natuurlijk om hem weer heel te kunnen maken! Welke stappen heb je ondernomen? Ik hoor graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk kan helpen aan een werkende afstandsbediening!
Hoi,

Mijn hond heeft mijn afstandsbediening opgegeten, dus ik wil graag zsm een nieuwe bestellen, hoe doe ik dat?

Groeten,

Ariane

@Brian Hij is echt kwijt. Ik ontvang graag een nieuwe.

Beste T-mobile, ik zou graag een nieuwe afstandbediening willen bestellen.
Hoe moet ik dat doen?
groet Caroline
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SharHil en @Anno1981, ik heb meteen twee nieuwe afstandsbedieningen besteld. Deze zullen ongeveer over vier tot zeven dagen (maximaal) bij jullie aankomen. Veel kijkplezier toegewenst straks - jullie kunnen in de tussentijd, als je een USB-toetsenbord hebt liggen, die tijdelijk aansluiten op je TV Box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! → Thanks @TMTV! 😁

Reageer