Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3130 reacties

Nee de knopjes moeten super hard ingedrukt worden willen ze reageren. Dus graag een nieuwe 😊
Hoi @Floris80, ik zie dat je al contact hebt opgenomen en er een afstandsbediening onderweg is!



Hi @slajunior, no worries: I ordered a new one for you. Allow for about 5 days before it arrives. In the meantime you can use TV Anywhere if need be.



Hi @Dagiku, I see you already contacted us and a new remote is underway!




Hi again,



Could you please check for me what is the status of the new remote? We have contacted you on the 3rd January but have not received it yet...
Hee Brian, top en dank je wel!

Harold
Hallo, STB knop van de afstandbediening werkt al een tijd erg slecht. Moet het vaak dichtbij de ontvanger houden en lang en hard indrukken en dan werkt het vaak nog niet. Batterij diverse keren ontvangen en setup van ab uitgevoerd. Eveneens de box van stroom gehaald en alle kabels eruit etc.. Geen enkele verandering. Kan ik een nieuwe opgestuurd krijgen of is er iets anders aan de hand?
Ik ben mijn afstandsbediening kwijt. Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. Alvast dank en hartelijke groet, Jan Willem Steenmeijer
Reputatie 7
@Larissa1986 De nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg en je hebt hem binnen 4 a 5 werkdagen thuis!



@Dagiku I just re-ordered the remote, apologies for the delay!



@AF2020 Ook voor jou is er een afstandsbediening onderweg



@jwsteenmeijer Stuur mij even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer als je de afstandsbediening echt niet meer kan vinden, dan stuur ik een nieuwe naar op!
Beste Brian, dank voor je snelle reactie!



Je kunt de afstandsbediening sturen naar *moderator edit: privégegevens verwijderd*



Alvast dank en hartelijke groet, Jan Willem
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen..

Onze doet helemaal niets meer.. Batterijen zijn ook vervangen maar ook dan doet hij niks.
De hond heeft helaas Onze afstandsbediening te grazen genomen. Kunnen nu niets meer met de box
Goede avond. Ik heb namens mijn schoonzus afgelopen zondag een whatsapp gesprek gehad met jullie met het verzoek voor een nieuwe afstandsbediening. Mij is verteld dat deze metee is aangevraagd en opgestuurd zal worden. Nu leven we al 5 dagen verder maar nog geen afstandsbediening ontvangen. Hoe lang duurt dit normaal gesproken?
Goedendag,



De afstandsbediening werkt hier niet meer,het rode lampje blijft knipperen, reset werkt niet, zou ik een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?



Groet,

Sieta
Goedendag,



ik heb al een tijdje 2 tv boxen binnen huis die gewoon goed werken! Sinds vandaag doet mijn ene ab het niet meer. Tv geluid instellen, av ingang wisselen en aan en uit zetten van de tv werken wel maar de tv box zappen etc niets werkt meer. Heb de tv box al meerdere malen langer dan een minuut van de spanning afgehaald en de afstandsbediening meerdere malen gereset. Wat kan ik nu nog doen?



Met vriendelijke groeten,

kerem
Reputatie 7
Hey @jwsteenmeijer , @Ewout09 , @Willemijnc , @sieta44 en @Kerem072, naar al jullie zijn splinternieuwe afstandsbedieningen onderweg! Veel plezier met het zappen!



@Eymen

Het kan ongeveer 4 tot 5 werkdagen duren eer je afstandsbediening op je deurmat ploft. Mocht deze termijn inmiddels zijn verstreken? Dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik het graag voor je uit.
@Piotr hij is inmiddels binnen. Duurde 6 dagen maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen 😀

In ieder geval bedankt voor je reactie.



Groet,

Eymen
Led lampje van de afstandsbediening blijft knipperen. Alle stappen al doorlopen. Resetten werkt niet. Lees op de community dat dit een veel voorkomend probleem is. Ook zit er geen functie op decoder om handmatig toch van channel te kunnen switchen. Gelukkig staat de tv op kinderkanaal voor de kinderen. Anders was het nog erger. Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening toe kunnen sturen? Alvast bedankt!
Mijn afstandsbediening reageert ook niet goed meer. Meerdere keren batterijen vernieuwd, alle stappen van hierboven geprobeerd maar verbetert niet. Na het indrukken van een knop gaat het rode lampje 2 3 keer branden maar reageert niet. Kunnen jullie er wat aan doen?
Beste,



Wij zijn al een aantal maanden de afstandsbediening kwijt en het is echt een raadsel waar die is gebleven. Nu is mijn vraag of wij een nieuwe zouden kunnen krijgen?
Ons konijn heeft aan de aan/uit knoppen geknabbeld, oeps... Nu moet ik met veel moeite de knoppen indrukken om de tv en het kastje uit te krijgen. Zou ik ook een nieuwe kunnen krijgen?
Ik ben ook al langere tijd de afstandbediening kwijt. Is het mogelijk om een nieuwe opgestuurd te krijgen?
Reputatie 7
Hi @Smit228, @jerry91, @BBryan en @reistier



Een nieuwe afstandsbediening is onderweg naar jullie. reken op 4 à 5 werkdagen!



Ennne, @BBryan, graag ontvang ik een foto van de dader hier in dit topic als bewijslast! 😄🐰
Mijn afstandsbediening is kapot. Alles geprobeerd. Natuurlijk batterijen en ook setup (lampje werkt ook niet). Kunt u een nieuwe afstandsbediening sturen? Bedankt.
Reputatie 7
@marcodebos

De nieuwe afstandsbediening is besteld en verzonden. Veel zapp-plezier! 📺
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Heb alle tips doorlopen, maar het mag helaas niet baten. Ik moet de knoppen bijna door de afstandsbediening heen drukken wil ik een reactie krijgen.



Daarnaast nog een andere vraag. Ik heb nog een vodafone interactieve box. Zijn er inmiddels al nieuwere versies?
Hoi T-mobile!



Mijn nieuwe huisgenoot heeft geen afstandsbediening meer omdat de vorige bewoonster deze kwijt heeft geraakt. Kan ik een nieuwe afstandsbediening voor haar regelen?



Het is wel nog een Vodafone interactieve tv box, maakt dat uit?



Alvast bedankt!
Goedemiddag,



Ik ben al een poosje de afstandsbediening kwijt van mijn tmobile home box. Erg vervelend. Kunnen jullie vervanging opsturen? Alvast bedankt!

Reageer