Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3130 reacties

Meerdere toetsen van mn afstandbediening werken niet meer. De gene die het nog wel doen moet ik heel hard indrukken voor ze werken. Kan ik een nieuwe krijgen ?
Hallo



Wij zijn de afstandsbediening kwijt

We hebben een hummeltje van net 2 jaar oud en we zijn bang dat hij ermee aan de haalnis gegaan

We hebben alle bakken doorzocht banken van de muur gehaald noem maar op

Nu al een week zonder afstandsbediening en de tekenenfilm kanaal ben ik nu wel zat

Kunnen jullie alsjeblieft een nieuwe toesturen



Groetjes wanhopige moeder hahaha
Reputatie 7
@RuudT1982 Ik zie dat mijn collega Cheyenne je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening toegestuurd heeft, helemaal goed!



@PatPatat Zo te zien heb jij ook al een nieuwe afstandsbediening ontvangen!



@Koenusss Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan stuur ik graag een nieuwe naar je op!



@RalfLeest Misschien een voor de hand liggende vraag maar heb je al geprobeerd om de batterij te vervangen? Maakt dit nog verschil?



@Louajay Mijn collega heeft zo te zien al een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd, hij is onderweg! 🙂
Batterijen al meerdere keren vervangen. Maar het is eigenlijk al zo slecht met die afstandbediening sinds we die hebben. Het lijkt alleen steeds erger te worden. Ons andere afstandbediening werkt wel gewoon goed.
Reputatie 7
@RalfLeest Duidelijk, als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening voor je op!
Help!! De hond heeft de afstandsbediening te pakken gehad en is doormidden!
Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening, sommige knopjes werken haast niet meer.



Ggroetjes Tonny
Beste,



Dank voor uitleg, heb de stappen gedaan en de tv viel uit.



Tv knop voor aan en uitzetten werkt wel.



Volume voor tv en bijvoorbeeld de pauzeknop werken niet..



Dank en vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +5
Ohjee @Wendy Struijk! Wat kunnen het toch boefjes zijn. Ik stond in de startblokken om jou te helpen, máár ik zie dat er ondertussen al een gloednieuwe afstandsbediening onderweg is. Ondertussen kan je zoeken naar de perfecte plaats om de afstandsbediening te verstoppen! 😉



@POESKAS13 Gelukkig hebben we dit topic! Bovenstaand lees je alle stappen die kan doornemen om de afstandsbediening weer te laten werken. Heb je deze stappen al doorlopen? Laat mij dan weten wát er precies niet werkt én welke stappen je gedaan hebt!



Fijn dat je alle stappen hebt gedaan @Dikvissers! Ik vermoed dat deze knoppen defect zijn, dus ik heb meteen een nieuwe besteld. Binnen enkele dagen valt deze afstandsbediening op de mat. In de tussentijd kan je natuurlijk altijd gebruik maken van de TV Anywhere app! 😄
De afstandsbediening werkt wel. Maar ik kan de knopjes haast niet meer indrukken.

bijv. Pijltje opzij en volumeknop.

Soms pakt hij m wel en dan doet hij t ook wel.
Goedemorgen T-Mobile Thuis,



Mijn afstandsbediening reageert de laatste tijd steeds slechter. Om via de STB-knop de Interactieve TV Box aan of uit te zetten, moet ik deze secondenlang erg diep indrukken. Hetzelfde geldt voor de tv-knop. Ook de cijfers, om een kanaal in te toetsen, beginnen steeds moeizamer te reageren.



Ik heb al geprobeerd de apparatuur te resetten en om de batterijen te vervangen, maar dit maakt geen verschil. Ik zou hierbij een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. Graag hoor ik hoe dat verder in zijn werk gaat?



Gr,



Martijn
Ik Wil een andere afstandsbediening om dat deze kaput is gevallen en niets meer doet,heb alles geprobeert maar helaas.
Reputatie 7
@POESKAS13, @MartijnP1984 en @tonpleijster



Er komt een nieuwe afstandsbediening naar jullie alledrie toe!
Reputatie 2
Goedenavond ,ik ben per ongeluk op me afstandsbediening gaan staan en nu is hij in stukken.

Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen.

Met vriendelijk groet Stanley
Reputatie 1
Ik heb problemen met mijn afstandsbediening. Een deel van de knoppen werken niet meer. Ik kan wel het menu bedienen, maar geluid niet meer en aan en uit knop ook niet. Ook de input knopt werkt niet. Erg lastig dus.

Kan ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen?

Groet Maryse
De afstandbediening is kapot (kapot gebeten door de hond)

Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Mijn afstandbediening is kapot. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
mijn afstandsbediening is zoek. hoe kan ik een nieuwe bestellen?
Reputatie 7
@stanleyanja, @EdwinBekx en @esther82,



Er is een nieuwe afstandsbediening naar jullie onderweg!



Hi @MarysevM, als er een paar toetsen niet goed werken, dan is de volgende reset meestal de oplossing:

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.

Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV. .


Wil je het volume van de TV bedienen, dan dien je de afstandsbediening weer te koppelen aan de TV:

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.

• Voer de code 9, 9, 1 in.

• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.

• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!

• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.


Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 1
Dit is niet gelukt. De tv gaat niet uit nadat ik set-up 991 heb gedaan. Ook niet na een aantal keer herhalen.
Reputatie 1
En de knoppen werken nog steeds niet. Ik zou graag een vervangende afstandsbediening krijgen.
Hallo, ik ben net op mijn afstandbediening gaan staan die is nu overleden. Hoe bestel ik een nieuwe afstandbediening?
Reputatie 7
Badge +5
Beide gecondoleerd met de afstandsbedieningen @MarysevM en @mgtrucker! 😫 Ik wens jullie sterkte in deze moeilijke tijd. Gelukkig vul ik de lege vorm van een afstandsbediening in jullie hart op met een gloednieuwe afstandsbediening. Deze valt bij jullie beide binnen enkele werkdagen op de mat!
Na enkele jaren trouwe dienst begint de afstandsbediening van de SetTopBox problemen te krijgen met veelgebruikte knoppen. Via dit forum wil ik daarom graag een nieuwe aanvragen.
Lampje op mijn afstandsbediening blijft knipperen. Niks werkt, ook reset niet.

Reageer