Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Ik wil een nieuwe afstandsbediening bestellen
Reputatie 7
Hey @A3atHome & @Gvem er zijn splinternieuwe afstandsbedieningen naar jullie onderweg! Zap ze!
Reputatie 3
Op donderdagavond 28 februari ging de afstandsbediening stuk.

Vrijdagochtend meteen een nieuwe besteld.

Bij mijn weten hebben we nu nog geen nieuwe.

Gebruikt T-Mobile trekschuiten voor het vervoer ervan of wat?

Ik vind dit, als klant, een hele slechte ervaring, dat het zo lang duurt eer er een nieuwe afstandsbediening is.

Het is ook onbegrijpelijk aangezien allerlei webwinkels hun spullen een dag later al leveren.

Het is temeer onbegrijpelijk, omdat er in den lande veel t-mobile winkels zijn waar men een aantal AB's op voorraad zou kunnen hebben zodat iemand dezelfde dag nog een nieuwe zou kunnen ophalen.

Echt goed waardeloos, dit.
Reputatie 1
Hoi,

kan ik een nieuwe afstandsbediening bestellen voor het kastje met opnamefunctie? De mijne is kwijt... dank je wel alvast!

met vriendelijke groet, Koos
Kunen wij een nieuwe afstandbediening krijgen? die van ons is versleten door ouderdom
Na meer dan 7 jaar intensief TV kijken werken de meest gebruikte knoppen niet meer op de afstandbediening werken niet meer. (Batterijen zijn al vervangen) Hoe kan ik een nieuwe krijgen?



Ik weet niet wat de afschrijvings tijd is van de TV-BOX plus afstandbediening. (Of moet ik dan eerst overstappen naar een andere provider 😋)
Na meer dan 7 jaar intensief TV kijken werken de meest gebruikte knoppen niet meer op de afstandbediening werken niet meer. (Batterijen zijn al vervangen) Hoe kan ik een nieuwe krijgen?



Ik weet niet wat de afschrijvings tijd is van de TV-BOX plus afstandbediening. (Of moet ik dan eerst overstappen naar een andere provider 😋)


Update: Na het lezen van alle berichten, lijkt het een algemeen ouderdom probleem 🤔Suggestie om ze allemaal preventief te vervangen misschien?
Reputatie 1
Hallo!



Wij hebben 2 boxen, en toen ze (de kaketoes)van die van beneden onder andere de begin gemist toets hadden verwijderd heb ik die boven gelegd. Nu heb ik vandaag helaas de afstandsbediening weer op de bank laten liggen en ben ik ook bij die van beneden knoppen kwijt. .



Groetjess familie Oomen
Hallo!



onze afstandsbediening is na jaren gebruikt te zijn op, de cijfer knoppen werken niet meer net als de volume knoppen, we zouden graag een nieuwe willen bestellen!



groetjes chris
@Sander : Na het resetten werkt mijn afstandsbediening nog steeds niet naar behoren. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen? Ik hoor graag van je!
Hoi!!!



Ik ben mijn afstandsbediening kwijt. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?
Reputatie 7
Hoi @MarcelUitNederland, ik zie dat de afstandsbediening op 5 maart bij PostNL is aangeboden. Ik hoop dat deze inmiddels bij jou is aangekomen?



Hoi @kooszoeteweij, @chrislaene Ik ga er eentje voor jullie bestellen! Wil je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?



Hoi @renzokokhotmail.com, @marcbrokken en @Wdebruijn, ik begrijp dat er al een afstandsbediening onderweg is!



Hi @mariska3009, OMG! Kaketoes! Je zou mij dolblij maken met een foto van de boefjes! Uiteraard heb ik zojuist twee afstandbedieningen opgestuurd. 🤞🏼



Hi @Sahit, er is nu een nieuwe zapper naar jou onderweg!
Reputatie 1
@Sander , bedankt hè!

Ik zou graag ook een nieuwe afstandsbediening ontvangen! Tijdens de verhuizing is die van ons kwijt geraakt.
Beste Sander,



Helaas zijn wij de afstandsbediening kwijt geraakt.

Er is nogal een schoonmaak geweest in het huis dit weekend en de afstandsbediening is nu al 4 dagen nergens te bekennen.

Wij zouden heel graag een nieuwe bestellen.



Met vriendelijke groet,

Patrick
Beste T-mobile,



Mijn beide afstandsbedieningen zijn kapot door mijn nieuwe konijntje. Zou ik nieuwe kunnen bestellen?



Met vriendelijke groeten,



Julia Hof
Hey @A3atHome & @Gvem er zijn splinternieuwe afstandsbedieningen naar jullie onderweg! Zap ze!



Vandaag de vervangende afstandsbediening ontvangen. Alles werkt weer als vanouds.



Hartelijk dank!
Reputatie 3
Hoi @MarcelUitNederland, ik zie dat de afstandsbediening op 5 maart bij PostNL is aangeboden. Ik hoop dat deze inmiddels bij jou is aangekomen?



Ja, maar dat kan(lees moet) echt veel sneller.😴



Btw, wat kost zo'n zappertje?
Hey T-Mobile,



is de zapper al onderweg? Zitten namelijk al een aantal dagen naar RTL4 te kijken, begint me toch aardig te vervelen om niet van zender te kunnen wisselen.
Reputatie 1
Ik krijg mijn nieuwe afstandbediening niet gekoppd met mijn tv. Ik heb een Sony tv en heb alle codes geprobeerd die in de handleiding staan. Helaas zonder succes. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 4
Hallo @Vergeer! Afstandsbedieningen en sokken raken altijd kwijt, vooral bij een grote schoonmaak! Gelukkig kan ik een nieuwe afstandsbediening naar je opsturen. Wil je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dit kun je doen door op mijn naam te klikken.



Ik heb de zapper voor je besteld, @SebastiaanS90! Deze zal binnen enkele werkdagen op de mat vallen. Geen zorgen, je kunt in de tussentijd gebruik maken van TV Anywhere. Even wat anders dan RTL4! 😉



Twee nieuwe afstandsbedieningen zijn onderweg, @Julia Hof! Deze zul je in 4 à 5 dagen ontvangen. Mag ik dan in ruil een foto van je konijntje ontvangen? 😍 Ook de tip voor jou, je kunt in de tussentijd gebruik kunt maken van TV Anywhere. Zo kun je toch nog van alle zenders genieten!



Als ik het zelf had kunnen bezorgen, stond ik op dezelfde dag bij je voor de stoep met je gloednieuwe afstandsbediening, @MarcelUitNederland! Is PostNL al langs geweest inmiddels? De afstandsbediening is overigens gratis als je bij ons een abonnement hebt met TV. Deze hoort namelijk daarbij!



Ik wil je graag hierbij helpen, @MarysevM! Allereerst zou ik graag willen weten of er knoppen zijn die wel gekoppeld zijn. Lukt het bijvoorbeeld wel met het aan/uit zetten van met deze afstandsbediening of reageert de afstandsbediening helemaal nergens op? Zou je mij wat meer willen vertellen welke stappen je al ondernomen hebt? Dan krijg ik een betere beeld bij hoe ik jou kan helpen aan het gewenste beeld op TV. Ik wacht je antwoord af!
Reputatie 1
Het aan/uit zetten van de tv werkt niet, de inputknop en het geluid van de tv. Voor de rest werkt de afstandbediening wel op het kastje. Alleen de tv knoppen doen het niet. Wat kan kloppen, aangezien ik hem nog niet gekoppeld heb. Dta heb ik geprobeerd met de verschillende codes maar zonder succes.
We zijn al vanaf vrijdag onze afstandsbediening kwijt. Het begint nu wel erg vervelend te worden 😞
De afstandsbediening destijds gekregen bij Vodafone werkt niet meer. Af en toe doet hij het nog maar meerdere knopjes werken niet gied meer. Hoe/waar kan ik een nieuwe bestellen ?
Reputatie 1
Hallo!



Helaas heeft de hond hier inderdaad de afstandsbediening te pakken gehad :(

Hoe bestellen we een nieuwe?



Groeten, Iris

Reageer