Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3131 reacties

Reputatie 4
Ik begrijp dat je al veel zelf geprobeerd hebt, @MarysevM. Heel goed!! 💪🏻 Het is wel vreemd dat de afstandsbediening voor bepaalde knoppen wel werkt. Zou je mij willen vertellen welke wel reageren op de TV Box? Heb je ook geprobeerd de afstandsbediening te resetten? Voor jouw afstandsbediening kun je het op de volgende manier resetten:

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal

• Haal de TV Box voor 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen.

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert

• Druk 1 keer op de MUTE knop

• Druk 1 keer op de TV knop



Ik hoor graag of dit gewerkt heeft!



Hoi @Hilda63! Niet schrikken, ik heb je topic omgezet naar een 'post' verplaatst naar dit topic. Zo kunnen we alle vragen over afstandsbedieningen snel terugvinden! 😀 Nu even naar je probleem dat opgelost moet worden, ik wil namelijk dat jij weer Unlimited kan zappen! Heb je de batterijen al gecheckt? Welke knoppen werken er precies niet meer (goed)? Heb je het ook al geprobeerd om de afstandsbediening te resetten? Hoe je dit kunt doen, lees je hierboven. Laat het gerust weten of dit geholpen heeft!



Hey @Janro.debont! Ook jouw topic heb ik omgezet naar een 'post' en hierheen verhuist. Ik wil je graag voorzien van een nieuwe afstandsbediening! Hiervoor ontvang ik graag je postcode, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht (klik op mijn naam). Ik zie je bericht tegemoet! ☺️



Oh pupper! Ik heb voor jou een nieuwe afstandsbediening besteld, @IrisGeldermalsen. Deze zul je in 4 à 5 werkdagen ontvangen. Mag ik dan een foto van de 'boef'? 😍
Reputatie 1
Ik begrijp dat je al veel zelf geprobeerd hebt, @MarysevM. Heel goed!! 💪🏻 Het is wel vreemd dat de afstandsbediening voor bepaalde knoppen wel werkt. Zou je mij willen vertellen welke wel reageren op de TV Box? Heb je ook geprobeerd de afstandsbediening te resetten? Voor jouw afstandsbediening kun je het op de volgende manier resetten:

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal

• Haal de TV Box voor 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen.

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert

• Druk 1 keer op de MUTE knop

• Druk 1 keer op de TV knop



Ik hoor graag of dit gewerkt heeft!



Hoi @Hilda63! Niet schrikken, ik heb je topic omgezet naar een 'post' verplaatst naar dit topic. Zo kunnen we alle vragen over afstandsbedieningen snel terugvinden! 😀 Nu even naar je probleem dat opgelost moet worden, ik wil namelijk dat jij weer Unlimited kan zappen! Heb je de batterijen al gecheckt? Welke knoppen werken er precies niet meer (goed)? Heb je het ook al geprobeerd om de afstandsbediening te resetten? Hoe je dit kunt doen, lees je hierboven. Laat het gerust weten of dit geholpen heeft!



Hey @Janro.debont! Ook jouw topic heb ik omgezet naar een 'post' en hierheen verhuist. Ik wil je graag voorzien van een nieuwe afstandsbediening! Hiervoor ontvang ik graag je postcode, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht (klik op mijn naam). Ik zie je bericht tegemoet! ☺️





Oh pupper! Ik heb voor jou een nieuwe afstandsbediening besteld, @IrisGeldermalsen. Deze zul je in 4 à 5 werkdagen ontvangen. Mag ik dan een foto van de 'boef'? 😍


Oooh super! Dat is service! Dank voor jullie hulp, ook namens onze draak Ted 🐾 hij zal proberen het niet meer te doen! 😅

Ik heb de afstandsbediening gereset. De knop 1 en de knop pijltje naar boven (deze zit boven de ok knop) doen het nog steeds niet. Er zal dus toch ergens iets niet goed zijn. Wat nu te doen ?

Vr. Gr. Hilda63
Reputatie 1
Het resetten heeft gewerkt!! Dank je wel voor de hulp. Groeten Maryse
Beste Sander, mijn afstandsbediening heeft het begeven. Stap 1 tot 7 werkt niet. Alle functies doen het maar half dwz tv gaat wel uit maar nietmeer aan, kastje gaat wel op stdby maar niet terug aan de vol + knop schakelt de tv uit of doet niks. Kortom ik krijg er geen leven meer in. Graag een nieuwe dus. Bvd Mvg Ivan
Reputatie 7
Awww wat een schatje @IrisGeldermalsen, daar kan niemand boos op zijn! 😍



@Hilda63 Hmm in dat geval stuur ik graag een nieuwe afstandsbediening naar je op. Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan komt de afstandsbediening jouw kant op!



@MarysevM Goed om te horen, ik wens je veel kijkplezier!
Hallo T-mobile,



Ik heb twee weken geleden contact gehad met een medeweeker omdat mijn afstandsbediening gaar is.

Hij zei dat hij er voor zou zorgen dat er een nieuwe zou worden opgestuurd.

Maar je raad het al ik heb nog helemaal niks mogen ontvangen.

Heeeeeeeel jammer.



Groet



LW82
Onze afstandsbediening is kapot. Zouden wij een nieuwe mogen ontvangen?
Hallo,



Mijn hond heeft helaas de afstandbediening als bot aangezien. Hierdoor werkt de afstandbediening niet meer. Gelukkig heb ik nog een tweede afstandbediening voor een tweede TV maar ik zou wel graag een nieuwe afstandbediening willen bestelling/ontvangen.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?



Alvast bedankt,



Met vriendelijke groet,

Fons van Dijk
Ik wil graag een nieuwe AB. Mijn stb knop werkt niet en dus de tv niet. Resetten alles gedaan. Niets werkt



Mvg dominy
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @LW82, dat is gek! Ik zie inderdaad dat mijn collega Marcel een nieuwe afstandsbediening voor je heeft besteld op 27-02-19. Deze wordt gewoon door de brievenbus geleverd, dus hij zou allang bij jou binnen moeten zijn. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan met de levering. Goed, ik heb er meteen voor gezorgd dat er een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg is. Binnen 7 werkdagen valt deze op de mat! In de tussentijd kan je natuurlijk altijd nog gebruik maken van jouw tweede afstandsbediening, óf van de TV Anywhere app. Zo kan je toch nog van je favoriete programma's genieten!



Balen @Marloes de Grauw! Heb je alle stappen in dit topic al doorlopen? Deze zorgen 9 van de 10 keer voor de oplossing. Laat mij weten wat de uitkomst is! 😄



Die hond van jou is me d'r eentje @Fonzzie86! 🐶 Ik ben blij dat je de tweede afstandsbediening als tussenoplossing kunt gebruiken. Natuurlijk zorg ik ervoor dat je een gloednieuwe afstandsbediening van mij krijgt. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN?



@Dominy ook voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld. TV Anywhere is voor jou een goede tijdelijke oplossing, zodat je niets hoeft te missen. Ik heb het door jou aangemaakte topic over de afstandsbediening trouwens gesloten!
Reputatie 3
Goedemorgen,



mag ik een nieuwe afstandbediening ontvangen? De onze is helaas gesneuveld...
Van mijn afstandsbediening werkt de aan/uit knop niet meer. Ook na een reset is dit niet mogelijk. Wilt u mij een nieuwe toesturen?
Reputatie 4
Hoi @Reklameruud! Ik heb voor jou een nieuwe afstandsbediening besteld. Deze zul je binnen 4 á 5 werkdagen ontvangen. Tip! Ik raad je om van TV Anywhere te gebruiken om zo toch nog van de andere zenders te genieten! 😉



Dit geldt ook voor jou @Tommie81! 😃 Ik heb verder je topic even omgezet tot een 'post' en hierheen verplaatst.
Reputatie 2
bericht verwijderd.
Mijn afstandsbediening is kwijdt en kan hem al bijna geen week vinden dus kijken nu via de app tv zou ik een nieuwe kunnen bestellen?



Gr Pleun jansen
Reputatie 7
@Pleunjansen de nieuwe afstandsbediening is onderweg (zie je andere topic https://community.t-mobile.n/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandbediening-helaas-kwijt-309481)! Ik zou je wel willen vragen om niet meerdere topics te maken over hetzelfde onderwerp, zo voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten. En je krijgt altijd antwoord van ons! 😉
Ik ben mijn afstandsbediening kwijt
Reputatie 7
Hi @lindahilbrink Heb je de afstandsbediening inmiddels weer terug gevonden? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!
Goedenavond,



Graag wil ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Wij zijn die van ons al een tijdje kwijt helaas.



Kunnen wij een nieuwe aanvragen?



Ik hoor het graag.



Mvg, Jan Mourik
Hi @lindahilbrink Heb je de afstandsbediening inmiddels weer terug gevonden? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

Hen um nog niet gevonden
Reputatie 7
Hoi @lindahilbrink en @Jan Mourik,



Ik heb naar jullie allebei een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Niet meer kwijtraken, hé! 🙂
Aantal knoppen reageren niet of nauwelijks meer. Geen batterijprobleem.

Slijtage.

Is ook al jaren oud nu. Met name stand-by knop reageert pas na 1 of 2 min ingedrukt houden. En dat wordt steeds langer.



Graag een nieuwe opsturen.



Bij voorbaat dank!



Peter Meijer
Reputatie 7
Hi @PeterM123, dat kunnen we regelen! 🙂 Als je mij even een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan stuur ik graag een nieuwe afstandsbediening naar je op!
Hoi @lindahilbrink en @Jan Mourik,



Ik heb naar jullie allebei een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Niet meer kwijtraken, hé! Dank je wel

Reageer