Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Mijn afstandbediening is kwijt! Aub een vervanging
Hoi,



Me honden hebben alle 2 me afstandsbedieningen aangezien voor overheerlijke botten dus nu kunnen we geen tv meer kijken.

Zo u aub nieuwe kunnen sturen eventueel tegen vergoeding.



hoop snel wat van u te horen



met vriendelijke groeten



Richard
Goedemiddag,

Ik heb een tv, van het merk Xyno.

Ik krijg de tv niet gekoppeld met de afstandsbediening en de code voor de tv staat niet bij jullie in de lijst.

Ik kan van kanaal wisselen, maar volume aanpassen, input aanpassen of aan/uit zetten kan er niet mee.

Ook de bovenstaande manieren om volume aan te kunnen passen krijg ik niet werkend.

Weet jij de code voor de tv? Ideeen om het beter te laten werken?

Alvast bedankt voor de hulp.

Frank
Goedenavond,



onze afstandsbediening is een rondje meegeweest in de wasmachine, nu is hij wel schoon maar hij doet het niet meer. Kan hier een nieuwe voor worden opgestuurd?



gr kevin vd bos
Goededag t-mobile



onze afstandbediening is stuk gegaan van onze tv box! Hebben batterijen al vervangen. Maar toen dacht de hond dat het een speeltje was....😖😖

dus hij heeft het begeven.

zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?



afwachting van een reactie

alvast bedankt
Reputatie 7
@Tannekete, @richardtigra, @Sjors lutgerink Ik heb voor jullie een nieuwe afstandsbediening besteld en jullie ontvangen hem eind van de week thuis!



@PFAS Van jou heb ik de gegevens niet, als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan stuur ik ook een afstandsbediening naar jou toe!



@Frank v W Ik heb jou een overzicht gestuurd van de handmatige koppelcodes, hopelijk staat daar een code bij. Mochten ze er voor dit merk nog niet bij staan dan zou je ook kunnen proberen om contact op te nemen met de fabrikant.
Ook ik heb een nieuwe afstandsbediening nodig. Voor gegevens, stuur maar een privé bericht.
Hi @lindahilbrink Heb je de afstandsbediening inmiddels weer terug gevonden? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

Ik heb nog geen afstandsbediening ontvangen
Reputatie 7
@jvleijden1980 Ik heb je privebericht ontvangen en er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@lindahilbrink Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je de afstandsbediening ontvangt afhankelijk van de bezorging. Ik verwacht dat je hem vandaag of morgen in huis hebt!
Reputatie 1
Hoi. Ik heb een probleem dat ik met mijn Vodafone afstandsbediening slechts gedeeltelijk mijn Salora 43LED9102CS TV kan bedienen. Zo kan ik kanalen en volume wijzigen en de TV uitzetten. Helaas aanzetten gaat dan niet meer en dat is erg jammer. Hebben jullie een oplossing? Resetten van Entone en afstandsbediening en het opnieuw koppelen aan TV heeft niets opgeleverd. Groet Erwin
Reputatie 7
Hey @glaasjemelk, kon je eerst wel je TV aan- en uitzetten met je afstandsbediening die je van ons hebt gekregen? Het aan- en/of uitzetten van de TV werkt namelijk niet bij alle merken televisies. En heb je dit stappenplan ook al geprobeerd?:



• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.

• Voer de code 9, 9, 1 in.

• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.

• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!

• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.
@jvleijden1980 Ik heb je privebericht ontvangen en er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@lindahilbrink Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je de afstandsbediening ontvangt afhankelijk van de bezorging. Ik verwacht dat je hem vandaag of morgen in huis hebt!


Nog steeds niet ontvangen
Reputatie 7
@glaasjemelk ik vermoed dat het dan niet gaat lukken maar je kan het nog met een handmatige koppelcode proberen. Ik heb je zojuist de lijst met koppelcodes doorgemaild. De e-mail is verstuurd naar je @t-mobilethuis.nl e-mailadres omdat er geen ander e-mailadres bij ons bekend is.



@lindahilbrink Mijn collega Edwin heeft op 19 april al opnieuw een afstandsbediening naar je toegestuurd zie ik, heb je deze inmiddels wél ontvangen? 🙂
Ook hier een kapotte afstandsbediening ( reset en nieuwe batterijen al geprobeerd ) zou ik ook een nieuwe mogen ontvangen?
Ik heb sinds kort een nieuwe STB mogen ontvangen, ter vervanging van Amino box.



Ik heb deze thread afgezocht maar geen eerdere meldingen gevonden dus hierbij mijn vraag: ben ik de enige die een EXT / bron selectie knop voor de TV mist op de afstandsbediening van deze nieuwe STB? Ik moet nu weer de oude TV afstandsbediening erbij pakken om van HDMI ingang te wisselen. of mis ik iets overduidelijks?
Hoi,



Ook mijn afstandsbediening heeft het begeven, zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?



MVG

Meijer
Ik heb trouwens alles geprobeerd hem werkend te krijgen, maar functioneert niet meer! 🙂
Reputatie 7
@Robbieab Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!



@arkramer Klopt helemaal hoor, de Source knop zit inderdaad niet op de afstandsbediening voor de nieuwe types TV Box maar je kan de bron wel selecteren via de 'Input' knop (linksonderin op de afstandsbediening).



@Meijer32323 Ik zie dat mijn collega al een nieuwe afstandsbediening voor je opgestuurd heeft, helemaal goed!
@arkramer Klopt helemaal hoor, de Source knop zit inderdaad niet op de afstandsbediening voor de nieuwe types TV Box maar je kan de bron wel selecteren via de 'Input' knop (linksonderin op de afstandsbediening).



OK dank voor je reactie @Brian. Dan moet ik iets fout doen ben ik bang... Als ik de "Input" nop gebruik dan krijg ik als de STB aan is een toetsenbord op het scherm en als de STB uit is gebeurd er helemaal niets.



De Aan/Uit functie en de Volume functie van de TV werkt wel. Het gaat hier om een Sony TV. Ik heb inmiddels via handleiding al de verschillende Sony codes uitgeprobeerd maar met bovenstaande nog steeds als uitkomst.
Mijn afstandbedining is stuk.

Alle opties geprobeerd, batterijen vervangen, maar er gaat geen rood lampje meer branden.
Hallo, wij zijn onze ab nu al een week kwijt. Ik ben nu verplicht Nick jr te kijken. Overdag met de kids geen probleem maar in de avond😁, iets minder handig. Zouden wij een nieuwe ab kunnen krijgen👍🏻 alvast bedankt. Familie Mostaard


@arkramer Klopt helemaal hoor, de Source knop zit inderdaad niet op de afstandsbediening voor de nieuwe types TV Box maar je kan de bron wel selecteren via de 'Input' knop (linksonderin op de afstandsbediening).OK dank voor je reactie @Brian. Dan moet ik iets fout doen ben ik bang... Als ik de "Input" nop gebruik dan krijg ik als de STB aan is een toetsenbord op het scherm en als de STB uit is gebeurd er helemaal niets.



De Aan/Uit functie en de Volume functie van de TV werkt wel. Het gaat hier om een Sony TV. Ik heb inmiddels via handleiding al de verschillende Sony codes uitgeprobeerd maar met bovenstaande nog steeds als uitkomst.




OK, nou heb inmiddels even contact gehad met de klantenservice over de afstandbediening en het langzame zappen van de "nieuwe" Entone STB die ik heb ontvangen.




  1. De afstandsbediening: helaas pindakaas, er is bij de Entone geen Source knop beschikbaar en de Amino Aria box, die wel de mogelijkheid hebben op de afstandbediening om van HDMI kanaal te wisselen en die nieuwe klanten blijkbaar welk krijgen, krijgen bestaande klanten niet. Jammer joh
  2. De traagheid was niet te verhelpen door de eerste lijns support, dus dit is nu overgedragen naar de technische dienst - 2e/3e lijns support. Nog geen reactie hierop.
Helaas voor mij betekent dit einde T-Mobile Thuis. Ben jarenlang (vanaf het begin Vodafone Thuis) klant geweest, maar hier houdt het op. Ik ben blijkbaar de enige klant die graag van HDMI kanaal wisselt om bv. naar de Apple TV over te schakelen en dus is naar een andere provider overstappen de enige optie.



Succes allemaal met T-Mobile Thuis!



FYI @Brian en dank voor je reactie
Reputatie 7
@arkramer Ik heb even rondgevraagd bij wat collega's (ik gebruik zelf geen vaste TV) en het wisselen van bron via onze afstandsbediening blijkt bij veel TV's inderdaad niet te werken. Hier heb je dus nog de afstandsbediening van de TV zelf voor nodig.



@Pollekes1 Voor jou is er al een nieuwe afstandsbediening verstuurd door mijn collega zie ik, top!



@nick_ultras Voor jou heb ik hem opgestuurd en hij is onderweg! 🙂
Hoi t-mobile,



Na anderhalf jaar trouwe dienst heeft de afstandbediening van het interactieve tv-boxje het begeven.

Ik kan niet uitsluiten dat onze dochter van twee hem heeft gesloopt. In ieder geval helpen ook nieuwe batterijen en resetten niet meer.

Kunnen we hiervoor een nieuwe ontvangen?



ps. we vinden het huidige kastje ook bijzonder traag tijdens het verwisselen van zender. Een nieuwer/sneller kastje zou dus helemaal top zijn.



Alvast vriendelijk dank,



Jan vR
Reputatie 7
@JanvR Geen probleem, ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd en je ontvangt hem binnen een aantal werkdagen. Er zit altijd enige vetraging in het zappen, dit heeft met het aantal handelingen die de TV Box moet verrichten te maken. Dit zou echter geen enkele seconden moeten zijn. Mocht dit wel het geval zijn laat het mij dan even weten, dan voer ik vanuit hier graag een reset van de TV Box voor je uit!

Reageer