Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Beste T-Mobile,



ik ben al een aantal jaar een tevreden klant, helaas is nu de afstandbediening van 1 van mijn decoders kapot. Resetten en nieuwe batterijen helpen helaas ook niet meer, het lampje gaat ook niet meer aan. Zou er misschien een nieuwe opgestuurd kunnen worden?
Hoi,

Mijn hond heeft mijn afstandsbediening opgegeten, dus ik wil graag zsm een nieuwe bestellen, hoe doe ik dat?

Groeten,

Ariane
Dag,



Ook mijn afstandsbediening heeft het begeven. Kunt u mij alstublieft een nieuwe opsturen?

Hartelijk dank.



Mvg.
Goedenavond, helaas is mijn afstandsbediening, twee week in gebruik voor tweede tv, meegewassen in de was op 60 graden. Hier kan die niet helemaal tegen 🙄, is het mogelijk een nieuwe te krijgen.



vr gr ida
Goededag t-mobile,



heb laatst en bericht bij jullie geplaats of mij afstandbediening die stuk was gegaan.

nou zou er een nieuw opgestuurd worden.

jullie collega Brian stuurde dat terug.

inmiddels is het 22 dagen geleden en hebben wij nog steeds geen nieuw ontvangen.

Mijn vraag is wanneer die zou moeten komen??



afwachting op een reactie

alvast bedankt.

Reputatie 7
Hoi @huibstam, de nieuwe afstandsbediening komt eraan! Reken op vijf werkdagen voordat deze in je brievenbus ligt.



Hoi @Ariane11, ik heb direct een nieuwe voor je besteld. Mag ik je vragen om een foto van de boosdoener hier te posten? 🐶



Hoi @harreharreharre, ik help je graag verder! Ook al verwacht je het misschien niet, met de resets die in de allereerste post beschreven staan, kun je vaak de afstandsbediening direct weer tot leven wekken. Dat is de allersnelste manier om weer te kunnen zappen. Laat je weten of het hiermee lukt?



Hi @ida van der Ploeg, ik stuur direct een nieuwe op. Vreemd dat de afstandsbediening er niet tegen kon. Misschien de volgende keer op 40 graden wassen? 😉



Hoi @Sjors lutgerink, dat is raar. Ik heb direct een nieuwe besteld. Deze zal nu echt binnen 5 werkdagen moeten arriveren. Excuus voor de vertraging!
@Sander, Bedankt voor de snelle service!

Dit is de boosdoener!!!!
Reputatie 7
Aww kijk nou wat een lieve lobbes 😍
mijn afstandsbediening is kwijt, kun je nog een andere sturen
Reputatie 7
Hi @simon dawit, als je de afstandsbediening echt niet meer kan vinden dan kan dat zeker! Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag!
Hey T-Mobile



Ik kijk nu al weken naar TLC, opzich is dat geen probleem.. Maar mijn zoontje kan nu ook niet meer baby tv kijken. Omdat hij de afstandsbediening is kwijtgeraakt! Echt overal gezocht.. Word nu wel een beetje gek van TLC na 4 weken..



Kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen of moet ik opnieuw 1 kopen? Hopelijk krijg ik snel antwoord.



Groetjes
Reputatie 7
Hi @WHJ Wauw 4 weken achter elkaar is inderdaad wel erg lang! 🙂 Ik zie dat mijn collega gisteren een nieuwe afstandsbediening voor je heeft besteld en hij is naar je onderweg!
Afstandsbediening is in de muesli gevallen. Heb batterijen eruit gehaald, schoongemaakt en ze er weer ingedaan. Nu blijft het rode led lampje knipperen. Constant. Ik heb al een reset geprobeerd maar ik kan op setup drukken wat ik wil het lampje blijft knipperen. Geen enkele toets werkt. Hij reageert nergens op.

Aub help ? Of kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen ?
Hallo mijn neefje heeft de afstandbediening waarschijnlijk weggegooit. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?
Hallo,



bij mijn extra box zit een afstandsbediening die niet goed werkt. Ik moet heel hard op de knoppen drukken voordat deze werken.



Kan deze vervangen worden?
Hoi T-mobile,



Tja de was doen is niet zo moeilijk maar ik heb wel geleerd om de lakens te controleren. De afstandsbediening van T-mobile zat er nog in en is een beetje doorweekt. Ik heb hem laten drogen en nieuwe batterijen ingedaan maar helaas werkt die niet meer.



Groet,

Ronnie
Het hallo,



Mijn afstandsbediening heeft het begeven. Ik heb alle stappen geprobeerd maar werkt niet. Lampje brandt ook niet meer.
Reputatie 7
Hoi @KarenB, ik zie dat er al contact is geweest en de afstandsbediening (nu echt!) onderweg is.



Hoi @Hajer0101, graag ontvang ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Dan maak ik het in orde voor je.



Hi @Maikel D., heb je de resets uit dit topic al geprobeerd? Wat voor verschil gaf dat? En hoe reageert de TV Box als je de andere afstandsbediening gebruikt? Blijft het probleem dan bij de afstandsbediening of bij de TV Box?



Hoi @ronhorst, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! Tot die tijd kun je nog TV-kijken via de TV app.



Hi @barrysb, ik neem aan dat je batterijen al vervangen hebt? Hoe dan ook, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! Deze volgt per post.
Hoi Sander,



het probleem zit hem echt in de afstandsbediening.
Hoi,



Onze afstandbediening doet helemaal niks meer? Alle tips en tricks reeds uitgeprobeerd zonder resultaat :0(



Zouden jullie mij kunnen helpen aan een nieuwe afstandbediening?



Groet,



Mariska Berghuis
Goedemiddag, had de klantenservice gebeld maar met een wachttijd van meer dan 15min is het denk ik beter dat ik het hier even vraag.

Ik heb een groot probleem.

Ik kan al een week geen tv kijken omdat ik de afstandsbediening kwijt ben.

Ik heb hier 2 kleine kinderen en die hebben het ergens weg gelegd of weggegooid maar ik heb overal gezocht. Onder de bank, in de kasten, onder de kasten, onder hun bedden maar helemaal niks en was de laatste afstandsbediening. Ik had er 2 omdat ik 2 decoders heb. 1 voor boven en 1 voor beneden. Maar wij zijn al 1 afstandsbediening kwijt geraakt tijdens de verhuizing in januari en ik dacht ach ik heb er nog 1 dan loop ik af en toe naar boven er mee om daar te zappen. Maar nu ben ik de enigste afstandsbediening die ik nog had ook al kwijt.

Please 'tmobile kunnen jullie mij aan een afstandsbediening helpen. Wil zo graag normaal tv kijken. Liefst 2 afstandsbedieningen maar met 1 ben ik ook al erg gelukkig. Ik hoor het graag.

Groetjes Josine
Hi T-mobile Thuis,

Sinds gisterenavond hebben wij iets raars met onze afstandsbediening. Ongeacht welke knop we indrukken, gaat de televisie uit... Heel onhandig!

We hebben de afstandsbediening gereset, en opnieuw gekoppeld, zoals ook op jullie website staat. Ook hebben we alles van de stroom af gehad. Wat zouden we nog meer kunnen doen?

Ik hoor graag!
Reputatie 7
@Maikel D. Helder, er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@JosineSeif Ook naar jou is er nieuwe onderweg! 🙂
Reputatie 7
@Mariska2208 Excuses voor de late reactie, ik zie dat mijn collega inmiddels al een nieuwe afstandsbediening naar je op heeft gestuurd!



@Wildelinda Hmm dat is gek. Ik begrijp dat het resetten, opnieuw koppelen en resetten van de TV Box zelf geen effect heeft gehad? Bij het resetten van de afstansdbediening moet je duidelijk het lampje zien knipperen. Als het nog niet gelukt is laat het mij dan even weten!

Reageer