Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Hoe bestel ik een nieuwe afstandsbediening 

ben de mijne kwijt 

Ik heb gister een nieuwe ontvangen helemaal top bedankt 

Reputatie 1

Hey Tommie en collega’s,

Heel vreemd, wij hebben een gewone brievenbus maar ook geen track en trace ontvangen! Heel graag een nieuwe afstandsbediening dan! Hopelijk gaat het deze keer goed🙏🏼 alvast hartelijk dank hiervoor!

Groetjes,

Linda

 

Vandaag ontvangen! Bedankt!!

Reputatie 7

@gkollenstaart Hij is onderweg! :slight_smile:

@Philip Meijran Oei dat ziet er niet best uit haha. Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!

Reputatie 1

Hi @Simone1984, haha jullie hond heeft wel een verfijnde smaak! 😜

Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening aangevraagd die binnen enkele dagen bij jullie binnen is. Hopelijk is de trek van de hond inmiddels gestild en is deze nieuwe afstandsbediening veilig. Als ik verder nog iets voor jullie kan betekenen, laat het dan vooral even weten!

Bedankt we wachten op de nieuwe. Hopelijk heeft de hond er nu genoeg van gehad

 

p.s. bovenstaand persoon (wmnssn) wil graag een nieuwe afstandbediening ;)

 

Reputatie 3
Dankjewel @Sander!

😎

See-Ow-Ow-El!

What does that spell??

Hoi @kooszoeteweij en @herwigjansen1,

2 voor de prijs van 1, dat is mooi meegenomen! Levert het mij alleen nog steeds niks op, aangezien ze gratis zijn… Ik heb 2 nieuwe afstandsbedieningen besteld, maar dan wel 1 per persoon natuurlijk. :wink:

Alvast bedankt

@Dancer29 Voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld!

@Haeckie@M. Meiberg en @Marcelmiranda, voor jullie wil ik dit ook heel graag fixen, maar helaas missen jullie klantgegevens nog in jullie profielen. Zouden jullie de profielen willen updaten met jullie klantnummers en een seintje geven wanneer dat gedaan is?
Dan sturen wij direct een nieuwe afstandsbediening op!

Ik heb mijn klantnummer ingevuld. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +5

Sjonge wat stom van mij @Pubsted, ik heb je bericht helemaal over het hoofd gezien. Gelukkig heb ik metéén actie ondernomen - ook voor jou is er nu een gloednieuwe afstandsbediening onderweg! We hoeven de oude niet terug, dus gebruik hem bijvoorbeeld als hondenspeeltje, of homemade tennisracket! 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martijnhelweg@Lianeh & @EaCy, bedankt en goed dat jullie allemaal leven in de afstandsbediening hebben geprobeerd te blazen! Zo te horen doen jullie afstandsbedieningen het allemaal niet meer en daarom heb ik voor ieder apart een afstandsbediening laten opsturen. Met een beetje geluk kunnen jullie zo nog van de oudejaarsconferences genieten en ik wens jullie alvast een prachtig 2024 toe! 😃

 

@EaCy wat betreft het resetten van de Mediabox afstandsbediening: dit is iets waar wij en ook ik tegenaan lopen, dit loopt nog niet lekker en dit heeft hoge prioriteit om opgelost te worden. Ik hoop dat wij hier heel snel de juiste update voor weten te vinden, daar zetten we in ieder geval alles op alles op!

Reputatie 7

Hi @rwoeltjes, dat kan ik mij helemaal voorstellen! 😊 Ik heb meteen eeen nieuwe afstandsbediening aangevraagd, zodat jullie er weer twee kunnen gebruiken. Binnen een paar dagen valt het pakketje op de mat. 

Hi @lszs, dit is zeker mogelijk en heb ik direct geregeld! 💪 Binnen een paar dagen kun je hier van genieten. Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft de deurbel niet in de gaten te houden. 

Hoi @Claudiaruigrok2, de nieuwe ab is onderweg! Geef het maximaal vier dagen, dan wordt jouw pakketje door de brievenbus bezorgd. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

 

Hoi @Stanh1992, dit klinkt als een koppelingsprobleem. Je kunt opnieuw koppelen door de box volledig te resetten of via de volgende handelingen:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Het is opgelost, afstandbediening werkte nu wel normaal mee. Alleen heb ik optie 1,6 gedaan met de code.

Bedankt voor de hulp

Super dank je wel! 

Reputatie 1

Hoi @mhg81, er komt een nieuwe afstandsbediening aan! Binnen maximaal vier dagen wordt het pakketje door de brievenbus thuisgebracht. Alvast veel kijkplezier toegewenst en een goed weekend! 😄

Dat was snel! Bedankt voor de service!

Reputatie 2

Beste @CyBorg het staat er echt 

 

niet als ik de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv/opnemen klik

De link brengt mij direct naar https://www.t-mobile.nl/my/dashboard

OK, het was dus niet zichtbaar in firefox, in Safari wel, probleem opgelost.

Reputatie 2

Hi @nieknellen, heel goed dat je dit aangeeft! Hopelijk is het allemaal gelukt met de verhuizing. Yes, dat kan zeker. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij hiervan genieten. Veel woonplezier in jouw nieuwe stekje! 🎈

Bedankt voor de snelle hulp. Het is al fijn wonen hier, straks nog beter met een nieuwe afstandsbediening.

ps: jullie afstandsbedieningklantenservice is echt fantastisch.

Reputatie 7
Badge +16

@Ingenjo en @Soesa18 Er komen nieuwe exemplaren aan, deze worden binnen enkele dagen geleverd als brievenbuspakketjes. Veel kijkplezier en alvast een mooi weekend toegewenst! 📺☀️

Reputatie 7
Badge +6

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker. :wink:

Hi @NilsMevius, oh oh! Dat is niet handig, ik heb maar meteen een nieuwe naar je opgestuurd. Hopelijk houd je deze aan de riem en loopt hij niet weg!😊

Super! Dank voor de service. hg Nils

Thanks Boris :)

Reputatie 6

Hoi @Sjoerd78 , oh no! Dat is niet handig. Ik heb dan ook direct een nieuwe voor je besteld!

@Jeroen007 ook voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld! Een zwarte met een magenta knop. De hele magenta afstandsbediening was een limited edtion en hebben we niet meer!

Hi @mmmariette, heb je ook al in de koelkast gekeken? Daar lagen ooit mijn sleutels in haha! 😜 

Je bent hier helemaal aan het juiste adres en ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd. Binnen enkele dagen kunnen jullie hiervan genieten. Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft niet de bel in de gaten te houden. Veel plezier alvast! 

@Lisa 

Heel fijn bedankt!! Ik heb zelfs nog in de vriezer gekeken, maar ook daar geen afstandsbediening 😉

Reputatie 2
@Sander dan wacht ik nog rustig even af.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marceldejong, @vandijk50, @TeunvdSande, @colando, @Wennekelily, @Yoji en @ClaudiaSeger: jullie krijgen allemaal een nieuwe afstandsbediening. Het nieuwe exemplaar wordt binnen vier dagen als brievenbuspakketje bezorgd. Veel kijkplezier toegewenst straks! 📺

@Sander heel erg bedankt!

Reageer