Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3136 reacties

Reputatie 7

@MissNathjuh @Mobytoo Er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op en jullie hebben hem in de loop van volgende week in huis!

@Alee82 Wat gebeurt er wanneer je de afstandsbediening opnieuw probeert te koppelen met de TV Box? Het lijkt er op alsof de afstandsbediening met de TV Box probeert te verbinden.

@egonnanninga Excuses voor de late reactie, ik heb de TV Box zojuist op afstand een reset gegeven!

@nglkampen1 Ik zie dat mijn collega voor jou al een nieuwe afstandsbediening op heeft gestuurd, top!

@ariew92 Heb je de afstandsbediening inmiddels al terug gevonden? Als hij echt kwijt is laat het mij dan nog even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

 

Goedemiddag. 

Helaas is mijn afstandbiedi kapot. Is zou graag een nieuwe wil bestellen. 

@MissNathjuh @Mobytoo Er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op en jullie hebben hem in de loop van volgende week in huis!

@Alee82 Wat gebeurt er wanneer je de afstandsbediening opnieuw probeert te koppelen met de TV Box? Het lijkt er op alsof de afstandsbediening met de TV Box probeert te verbinden.

@egonnanninga Excuses voor de late reactie, ik heb de TV Box zojuist op afstand een reset gegeven!

@nglkampen1 Ik zie dat mijn collega voor jou al een nieuwe afstandsbediening op heeft gestuurd, top!

@ariew92 Heb je de afstandsbediening inmiddels al terug gevonden? Als hij echt kwijt is laat het mij dan nog even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

 

@ Brian: Het zou mooi zijn als je ook reageert op mijn verzoek van een week geleden…..

@Brian Hij is echt kwijt. Ik ontvang graag een nieuwe.

Mijn afstandbediening is gevallen , sindsdien werkt de aan/uit knop voor het mediakastje niet meer .

heb 2 kastjes , maar erg onhandig om deze maar met 1 afstandbediening voor zowel boven als beneden te gebruiken

 

 

Graag zou ik een nieuwe willen ontvangen

 

Grt , Mike

Onze afstandsbediening is kwijt, hoe kunnen we aan een nieuwe komen (en wat zijn eventueel de kosten)?

Goedendag,

Enkele toetsen van de afstandsbediening werken niet. Andere haperen. Graag ontvang ik een nieuwe.

Benno Woerde

Goedeavond, 

 

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening. Deze heeft een val niet overleefd. 

 

Ik hoor graag. 

Reputatie 1

Hier ook een afstandbediening die nog wel werkt, maar waarvan sommige knoppen blijven hangen, waardoor functies niet meer werken. Erg vervelend, want dat betekent of loeihard drukken op de knop om nog iets te kunnen selecteren, of simpelweg geen opnames meer kunnen bekijken.

 

 

Goedemorgen!

 

Mijn hond heeft een hapje uit de afstandsbediening genomen en die doet nu niets meer! (de afstandsbediening dan) 

Mag ik een nieuwe? En hoe werkt dat?

 

Groetjes Monique

Reputatie 7

Hi @Jacq748 en @ariew92, @mike-hiero , @jleenderts, @Bpwoerde, @JeroenTGT  ik heb een nieuwe voor je besteld. Reken op 3-5 werkdagen voordat deze op de mat valt. 

 

Hoi @Antoine61, excuus, mijn collega had je bericht gemist. Ik zie dat er inmiddels al contact is geweest en de AB is opgestuurd. 

 

Hoi @GlennS, ik kan geen gegevens vinden op je e-mailadres, wil je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op. 

 

Hoi @moonenthoven, ook voor jou is een fonkelnieuwe afstandsbediening onderweg. Mag ik als tegenprestatie een foto van de boef? Vinden we leuk! :poodle:

 

 

 

 

Ik van alles geprobeerd om de afstand bediening te laten werken. Echter zonder resultaat.

Uk wil grasg een vervangend exemplaar

Hi,  

De afstandsbediening van onze TV box is helemaal dood na een boze worp door ons jongste kindje.

We hebben de batterijen vervangen maar er gebeurt helemaal niks meer mee.

Zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

Veel groeten,

Boris

Goeden avond,

 

onze honden hebben helaas de afstandsbediening verslonden. 
Graag ontvangen we daarom zo spoedig mogelijk een nieuwe van jullie. 
 

Ik heb het hele stappen plan doorlopen maar helaas doet mijn afstandbediening niets meer. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden.

Alvast bedankt!

Reputatie 4

Hi @Friedvs, ik stuur je graag een nieuwe zapper toe! Mag ik je vragen om mij een privébericht (klik op mijn foto) te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Hiermee mag ik in je gegevens kijken en een gloednieuwe afstandsbediening voor je regelen!

 

Oei, huis nog wel heel, @borisnauta? Een nieuwe afstandsbediening is onderweg, máár wel beloven dat hier niet meer mee wordt gegooid! :wink:

 

Nog meer boefjes! @Ellen_Jong je krijgt een nieuwe afstandsbediening voor mij. Deze ontvang je binnenkort op je mat. Mag ik dan een foto van deze deugnieten?

 

Hoi @ElmerHendriks, goed dat je stappen gecheckt hebt! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jou besteld. Binnen 4 à 5 werkdagen ontvang jij ‘m op je mat!

Afstandbediening kapot en werkt niet na stappenplan. Kunnen jullie me een nieuwe sturen? Mvg

Hi,

de afstandsbediening van m'n TV is kapot. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen?

Onze hond heeft de afstandsbediening te pakken gehad en nu is die kapot. Ik ontvang graag een nieuwe. 

Hi, ik ben m'n afstandsbediening kwijt, kan ik hier een nieuwe bestellen?

 

MvG.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Apeffer,

 

Graag help ik je aan een nieuwe afstandsbediening. Het is natuurlijk nooit fijn wanneer je trouwe viervoeter deze als speeltje gebruikt! Gelukkig hebben we een extra voorraad voor dit soort noodgevallen. :wink:

Mag ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje alsjeblieft? Dan komt de nieuwe, dog-proof afstandsbediening eraan. 

@MIVA Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op! Deze zal binnen 3-5 werkdagen op de stoep liggen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Minouvds,

 

Ik ga je helpen, geen zorgen! Heb je al geprobeerd om alle stappen in dit topic te doorlopen? Zo ja: dan zit er jammer genoeg niets anders op dan een nieuwe te bestellen voor je, maar dat komt helemaal goed.

Reputatie 7
Badge +16

@Apeffer Gaat het om de afstandsbediening van de kleine zwarte TV Box (recorder) of die zonder opnamefunctie?

Reputatie 7
Badge +16

@Apeffer Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. :smile: Deze zal binnen 3-5 werkdagen op de stoep liggen.

Klopt al meerdere malen het stappenplan doorlopen. blijft het niet doen

 Graag ontvang ik dus een nieuwe. Groetjes 

Reageer