Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Minouvds Ach jee, nou dan krijg je van ons een nieuwe! :smile: De afstandsbediening komt eraan. Maximaal 3 tot 5 werkdagen.

Super dankjewel :)

Graag nieuwe afstandsbediening opsturen

Afstandsbediening nieuwe graag mijne is kapot gevallen werkt niet meer

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt hoe krijg in een nieuwe?

 

Dag, ik ben mijn afstandsbediening kwijt en zou graag een nieuwe ontvangen. Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +5

Kan gebeuren @Noussie! Geen zorgen, er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je ontvangt 'm binnen een paar werkdagen, gewoon door de brievenbus. Dit geldt ook voor jou @Bakkiek, bij jou valt hij binnenkort ook op de mat!

 

Ik wil graag hetzelfde voor jou doen @Vien, maar ik mis jouw gegevens. Wil je mij een privébericht sturen, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!

Hallo, 

 

Zouden jullie zo spoedig mogelijk een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen? Onze doet het niet meer is een aantal keren gevallen en is helemaal uit elkaar. Zonder afstandsbediening kunnen wij moeilijk tv kijken....

Onze afstandbediening is gevallen en is niet meer te repareren. Kunnen we een nieuwe ontvangen

 

Groet

Hoi, is het mogelijk een nieuw afstandsbediening(grijze knop) op te sturen.

Mijn hond heeft huidige namelijk als bot/speelgoed gezien.

Grtjes, Jiliany

Reputatie 4
Badge

Hoi @Familie007 en @sdiouri01,

 

Een kapotte afstandsbediening zapt natuurlijk niet zo fijn. Geen zorgen, er is een nieuwe onderweg. Eventjes geduld en dan kunnen jullie weer gaan genieten van een goed werkende afstandsbediening. Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag!

 

Hi @Jiliany,

 

Haha, heel herkenbaar - ze zien ook alles voor een lekker botje aan! Je hebt inmiddels al gebeld zie ik en de afstandsbediening is voor je besteld. Hij komt eraan! Geef je je hond een aai over zijn bol van ons? Fijne avond!

Hoi

Mijn tv box en afstandsbediening zijn 2 maanden oud maar helaas sinds vandaag werkt de afstand bediening niet.

Ik heb gewoon beeld en verbinding.

Batterij is niet leeg ma slechts 7 weken, heb ze eruit gehaald en opnieuw erin gedaan en het lichtje op de afstandsbediening brand/knippert gewoon als ik een knopje indruk. 

Heb de box van de stroom gehaald en later weer in geplugd.

Resetten lukt niet! Ik heb een magenta knop afstandsbediening. Als ik de 1 en 6 tegelijk indruk dan na 3 sec knippert het licht knopje 5x en als ik de knopjes loslaat knippert het 4x. 

Heb het vaak geprobeerd maar dit is het enige wat er gebeurt.

 

Groeten Richard

 

 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Richard L,

 

Geen zorgen, er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Deze ontvang je binnen enkele dagen en dan kun je weer optimaal gaan zappen. Laat je even weten of alles is gelukt én als ik nog ergens bij kan helpen? Fijne dag gewenst!

Goedendag!

Onze afstandsbediening heeft het nu dan écht begeven en is stuk. Het was een lange lijdensweg van het uitvallen van steeds meer knopjes, maar we hebben een waardig afscheid gehouden.

Kunnen wij een nieuwe ontvangen? Dat verzacht de pijn…

Alvast dank!

Hier graag ook een nieuwe AB, hij is kapot gevallen. 

Reputatie 7

@sari2menkveld RIP afstandsbediening, you will be missed :cry: Al zal je eerste afstandsbediening emotioneel nooit te vervangen zijn, er komt een nieuwe naar je toe. :wink:

@jk90 Ook voor jou is er een nieuwe onderweg!

 

@sari2menkveld RIP afstandsbediening, you will be missed :cry: Al zal je eerste afstandsbediening emotioneel nooit te vervangen zijn, er komt een nieuwe naar je toe. :wink:

@jk90 Ook voor jou is er een nieuwe onderweg!

 

Dankjewel, Brian!

@sari2menkveld RIP afstandsbediening, you will be missed :cry: Al zal je eerste afstandsbediening emotioneel nooit te vervangen zijn, er komt een nieuwe naar je toe. :wink:

@jk90 Ook voor jou is er een nieuwe onderweg!

 

Thanks! 

 

Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening willen sturen? De oude ligt uit elkaar…

We hebben het oude type, met de grijze knoppen. Heel erg bedankt!

Reputatie 7

@AHarberink Hij komt naar je toe! :slight_smile:

 

Graag nogmaal een nieuwe ab... Verkeerde is opgestuurd. 

Alvast bedankt, 

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening, de oude is met de noorderzon vertrokken(gewoon kwijt):see_no_evil:

Onze afstandsbediening is kapot. Alles geprobeerd wat er te vinden is op het forum, maar hij is gewoon stuk. Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen? Bedankt!

@Jiliany  We hebben sinds kort inderdaad een nieuwe afstandbediening, Deze is geschikt voor alle TV boxen. Het kan zijn dat je afstandsbediening  opnieuw moet kopplen. Hoe je dat doet vind je in dit topic.

@wckm  Als je de afstandbediening echt niet kan vinden laat het mij dan weten, dan bestel ik er graag één voor je.

@JonasW  Ik heb een afstandbediening voor je besteld en je kunt deze verwachten binnen 5 werkdagen.

Hij is echt kwijt! Al 2,5 weken nu..

Reageer