Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Striks Gefeliciteerd met je nieuwe woning, is alles verder goed gegaan met verhuizen? :smile: Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op, over 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep. 

Hoi!

Onze afstandsbediening doet het niet meer nadat we deze in een glas water hebben laten vallen. (Vraag me niet hoe.)

We hebben uiteraard al geprobeerd  de afstandsbediening goed droog te krijgen en er nieuwe batterijen in te doen, maar dat mocht niet baten.

Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

Alvast heel erg bedankt!

 

Reputatie 7

Hi @Loesie86, oei dat zal de afstandsbediening inderdaad niet overleefd hebben haha. Er komt een nieuwe naar je toe! :wink:  

Hi @Loesie86, oei dat zal de afstandsbediening inderdaad niet overleefd hebben haha. Er komt een nieuwe naar je toe! :wink:  

Super! Hartstikke bedankt.

Reputatie 1

Goedemorgen Brian. Ik heb de afstandsbediening helaas nog steeds niet ontvangen. Kun jij checken wat er mis is gegaan?

Reputatie 7
Badge +16

@gkollenstaart Ik heb direct een nieuwe voor je besteld. Er is hoogstwaarschijnlijk wat mis gegaan tijdens de distributie, sorry voor het ongemak. Deze zal binnen 2 tot 5 werkdagen op de stoep liggen!

Reputatie 1

Dank u!

Hoi, 1 van mijn 2 afstandsbedieningen doet het niet meer. Doet niets met nieuwe batterijen.

Hoi Hoi,

 

wij hebben twee entone tvboxen uit de tijd dat T-Mobile thuis nog Vodafone thuis hete.

Nu werken beide afstandsbedieningen niet meer naar behoren en reageren zelfs met nieuwe batterijen werken niet meer goed.
Is het heel onbeleefd om 2 nieuwe afstandsbedieningen te vragen?

met vriendelijke groet,
Koen Vijnmans

Reputatie 7
Badge +16

@Jaap59 Dat is niet de bedoeling, we gaan er gelijk werk van maken! Ik heb een nieuwe naar je opgestuurd, deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen.

 

@Vijnmans Het is zeker niet onbeleefd om twee nieuwe afstandsbedieningen te vragen! Er komen er twee jouw kant op, geef het 3 tot 5 werkdagen.

Mijn afstandbediening werkt niet meer , willen jullie een nieuwe opsturen .

 

mijn klantnummer  is :*** mod-edit

 

 

Geen klantnummers en persoonsgegevens in openbare posts alsjeblieft. :wink:

Goedenavond,

 

Onze afstandbieding van het extra kastje werkt niet meer goed. De OK knop en verschillen pijltjes doen het niet meer. Nu nemen de kids de werkende afstandsbediening uit de woonkamer mee! Wat moet ik opgeven om nieuwe te krijgen?

Alvast bedankt!

Reputatie 2

@Jason Helaas de nieuwe afstandsbediening nog niet mogen ontvangen, ik neem aan 3-5 werkdagen?

overigens werken beide afstandsbediening die ik heb gewoon op het oude kastje… mijn conclusie is daaruit dan ook dat het nieuw ontvangen kastje defect is :( 

Reputatie 7
Badge +16

@Jamaljt Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd? Een reset van je modem en TV Box werken vaak ook goed!

 

@Lucaspr Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Levertijd is gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. :wink:

 

@Treurwilg Het duurt inderdaad gemiddeld 3 tot 5 werkdagen voordat deze op de mat ligt. Ik zie dat de technische dienst al een ticket heeft openstaan met jouw case. Zij pakken dit verder met je op. Gaat onder andere over de wegvallende diensten die je ervaart.

Goedenavond!,

13 januari is er een nieuwe afstandsbediening verstuurd maar ik heb deze helaas nog niet mogen ontvangen!

 

Groeten Nick

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @N.Vorgers,

 

Bedankt dat je het aankaart! Ik heb het neergelegd bij de distributeurs want er lijkt in enkele gevallen wat mis te gaan. Sorry voor het ongemak! Er komt een nieuwe jouw kant op.

Reputatie 1

Hoi @Blm870.

 

Er komt een nieuwe ab jouw kant op! Deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen. :wink:

Ik heb helaas nog niets mogen ontvangen na 7 werkdagen.

Hoi

de stb knop werkt niet meer van de vodafone afstandsbediening (batterijen al vervangen)

kan ik een nieuwe krijgen?

Kan ik een nieuwe afstandbediening krijgen. We kunnen hem al twee weken niet vinden. Overal gezocht.

 

Hi @Piotr 

Ik heb helaas nog geen nieuwe atb mogen ontvangen. 

Kan je eens nagaan of dit wel helemaal goed gegaan is? Bvd!

 

Kevin 

Hey @Treurwilg,

Jammer dat de reset niet het gewenste effect heeft gehad! Werkt de oude afstandsbediening wel op de nieuwe TV Box? En heb je ook al geprobeerd om je nieuwe afstandsbediening van een reset te voorzien zoals dat vermeld staat in dit topic? Mocht dat niet hebben geholpen dan breng ik onze techneuten op de hoogte. Ik hoor graag van je!

​​Hoi ​​@KevinTvdBerg,

Ik heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd! Het type TV Box dat je bezit, is nog steeds hetzelfde model wat we leveren. Ervaar je problemen met de TV Box? Zo ja dan help ik je graag aan een oplossing! Mocht je je TV Box om willen ruilen voor een ander model dan kan dat uiteraard ook, maar dan zou de nieuwe TV Box er één zijn zonder opnamefunctie. 

 

Beste T-mobile,

 

Waarschijnlijk heeft ons zoontje van een jaar de afstandsbediening in de prullenbak gegooid. Hij is in ieder geval onvindbaar! Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Blm870 Jeetje dat is niet bedoeling, ik vrees dat de distributie ook bij jou misgelopen is. Sorry, er komt zo snel mogelijk een nieuwe aan. 

 

@swb79 Er komt een nieuwe jouw kant op, binnen 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep.

 

@Maarten7332223 Al in de prullenbak gekeken? Je weet het nooit natuurlijk, nee sorry grapje! Er komt een nieuwe jouw kant op. 

 

@KevinTvdBerg Ook bij jou is het misgegaan, sorry! Je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe. 

 

@DouweZwager Ik vraag me af of dat wat zegt over de kwaliteit van de oude afstandsbediening dat je zoontje die in de prullenbank gooit, kinderen voelen zoiets vaak aan. :wink: Nee gekkigheid, ik stuur een nieuwe op!

Beste Tmobile.  er werken steeds minder knoppen op mijn ab. Zouden jullie svp een nieuwe ab kunnen opsturen? 

Ik heb een reset en nieuwe baterijen geprobeerd. 

 Ik hhor t graag.

Edwin uit Dordrecht

Reputatie 1

Beste t mobile. 12 dagen geleden heb ik er eens geïnformeerd of mijn afstandbediening al was verstuurd. Want na twee weken was hij er nog steeds niet. Er bleek toen iets mis te zijn gegaan in het  distributiecentrum. Is er nu weer iets mis gegaan in het distributiecentrum? Want ondertussen is het nu al bijna een maand geleden dat mijn hond de afstandbediening heeft opgegeten en we dus aan het improviseren zijn met de app. Kunnen jullie me nu snel en nieuwe opsturen? Anders wordt mijn vrouw boos op me

Reputatie 1

 heb tot 2maal gevraagd om een nieuwe afstandbediening en nog niets ontvangen. Toen ik voor de zekerheid mijn adresgegevens deelde werd me verzocht die te verwijderen. Zouden jullie me nogmaals een nieuwe afstandbediening kunnen sturen en zou ik jullie dan mijn adresgegevens kunnen meegeven zodat die naar het juiste adres gaat. Het vervelende hier is dat deze afstandsbedieningen niet in de winkel verkrijgbaar zijn (ik heb al eens voor niets een universele afstandsbediening gekocht), dus als knoppen het niet meer doen kun je niets.

 

Reageer