Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@borisnauta De nieuwe afstandsbediening zal normaal gesproken binnen maximaal 5 werkdagen op de mat liggen! 

Reputatie 1

Hallo,

Vandaag de tv box metopname functie binnengekregen en helemaal geinstalleerd. Alleen ik kan de afstandsbediening niet gebruiken. Hij werkt wel maar reageert niet op detv box. Ik heb de complete forum afgezocht en alle tips opgevolgt. Nog reageert hij niet. Ik heb het model met de magenta knop rechtsboven. Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @cansiv! Fijn dat de TV Box met recorder binnen is! Nu nog de afstandsbediening werkend krijgen. Kun je eens proberen om de ab te resetten? Dit kun je via onderstaande handeling uitvoeren:

 

  1. Druk <1> en <6> op de afstandsbedening tegelijkertijd in. 
  2. Wacht tot het magenta knopje twee keer knippert.
  3. Druk <9>, <9>, <6> snel achter elkaar in. Na elk cijfer knippert het magenta knopje. Aan het einde knippert het magenta knopje twee keer.
  4. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt. 

Hallo t-mobile,

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt. Heb overal in huis gezocht maar nergens kunnen vinden.

Is het mogelijk ergens een nieuwe te bestellen?

Met vriendelijke groet,

Gwenda Rams

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Grams,

 

Goed dat je de klantenservice al ingeschakeld hebt, veel plezier met jouw nieuwe afstandsbediening straks! :smile:

Goedemorgen, ik wil graag een afstandsbediening ontvangen, de mijne reageert niet op bepaalde toetsen. Thnks… Mvrg Marjon.

Goedemorgen, ik wil graag een afstandsbediening ontvangen (met grijze knop), helaas reageert hij niet meer ondanks nieuwe batterijen etc. Thnks… Mvrg Arno Vink

Goedemiddag!

Ik ben helaas mijn afstandsbediening kwijt 😞, zou ik een nieuwe kunnen krijgen? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

@Marrri Je zult, normaal gesproken, binnen 5 werkdagen een nieuwe afstandsbediening ontvangen! 

 

@arnov Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. De ab met de grijze knop wordt niet meer geleverd. Geen zorgen, de nieuwe versie met magenta knop is net zo goed! :wink:

 

@Mvanderwel Ze houden zich goed verstopt als ze eenmaal uit het oog zijn! Gelukkig ontvang je binnen 5 werkdagen een nieuwe ab! 

Reputatie 1

Kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen? De hond heeft hem te pakken gehad!

 

Beste,  

Mijn afstandbediening werkt niet meer. Deze blijft alleen maar knipperen. Ik heb de reset stappen gelopen maar zonder resultaat. Nieuwe baterijen en stroom eraf gehaald, ook geen resultaten. Ik heb echt van alles geprobeerd. Graag wil ik nieuwe bestellen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

@rodaroti Oh jee, ze zien er ook echt uit als kluifjes vanuit een bepaalde hoek. Ik snap de boosdoener helemaal hoor! :wink: Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kunt deze binnen 5 werkdagen op de mat verwachten.

 

@AzizLag1984 Goed dat je al zelf actie ondernomen hebt, maar jouw ab is defect dus er komt een nieuwe aan! Over maximaal 5 werkdagen, kun je deze ontvangen.

Hoi T-mobile,

Onze afstandbediening werkt helaas niet goed meer. Kunnen we een nieuwe bestellen?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JimStavenuiter, goed dat je het in dit topic aangeeft! Heb je alle tips op pagina 1 al geprobeerd: Tips defecte ab werkend krijgen? Wat werkt er precies niet aan? Geen zorgen, we komen samen tot een oplossing! :wink: 

Een deel van de knoppen doet het niet goed meer. De stappen hebben niet geholpen en het ligt ook niet aan de batterijen. Ik denk dat de knoppen gewoon niet goed meer contact maken. Is het mogelijk een nieuwe afstandbediening te krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

@JimStavenuiter Er komt zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening aan! :wink: Het duurt normaliter 3 tot 5 werkdagen voor je deze in de bus hebt liggen.

De afstandsbediening werkt niet meer. Batterijen vervangen, maar dat helpt niet. Het rode knopje brandt maar heel licht ipv felrood. 

Hallo t-mobile,

Wij zijn de afstandsbediening kwijt. Overal in huis gezocht maar nergens kunnen vinden.

Is het mogelijk ergens een nieuwe te bestellen?

Met vriendelijke groet,

Jessica van Riel

Dag Jason,

 

het is toch niet gelukt ik heb alles geprobeerd , en nu heeft ie het toch begeven , kun je snel een andere sturen .

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

@Jeszuyd  Dan stuur ik je graag een nieuwe! Mag ik in een PM jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Zodra ik die binnen heb, kan ik je profiel in om een nieuwe afstandsbediening te bestellen! :wink:

 

@jessica0703 Goed dat je het aangeeft! Er komt binnen 3 tot 5 werkdagen een nieuwe afstandsbediening jouw kant op.

 

@Jamaljt Top dat je toch alles geprobeerd hebt, ik heb direct een nieuwe besteld. Normaal gesproken zul je deze binnen 3 tot 5 werkdagen in de bus hebben liggen!

 

 

Goedemorgen, onze afstandsbediening is kwijtgeraakt en we kunnen al een week geen gebruik maken van de TV. Is het mogelijk om een nieuwe AB te ontvangen? 
 

alvast dank voor de moeite,

mvg

Wahid

Reputatie 2

Goedemorgen,

Het konijn van mijn dochter heeft vrijwel alle knoppen van de afstandsbediening geknaagd, zal zijn opstandige tienerjeugd zijn waarschijnlijk :see_no_evil:

Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening op te sturen?

Alvast hartelijk dank,

Tommy

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wahid1984, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat je binnen 5 werkdagen een nieuwe ab krijgt! Het is in deze tijd van crisis wel de bedoeling dat je TV kunt blijven kijken natuurlijk, goed dat je het aangeeft. Ik heb meteen een nieuwe besteld! 

 

@topa1979 Ooh ooh ooh, die opstandige, rebelse puberkonijnen toch ook! :rabbit2: Er komt een nieuwe, rabbit-proof ab jouw kant op. Deze zal binnen 5 paas-, uhh werkdagen op de mat liggen.

Reputatie 2

Hoi @Wahid1984, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat je binnen 5 werkdagen een nieuwe ab krijgt! Het is in deze tijd van crisis wel de bedoeling dat je TV kunt blijven kijken natuurlijk, goed dat je het aangeeft. Ik heb meteen een nieuwe besteld! 

 

@topa1979 Ooh ooh ooh, die opstandige, rebelse puberkonijnen toch ook! :rabbit2: Er komt een nieuwe, rabbit-proof ab jouw kant op. Deze zal binnen 5 paas-, uhh werkdagen op de mat liggen.

 

Haha, helemaal geweldig, dank je wel :grin::thumbsup_tone2:

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening heeft het begeven. Knoppen reageren niet en ook niet met nieuwe batterijen (die magenta knop licht niet op). Voorlopig kunnen de kinderen nog TV kijken met de afstandsbediening van de 2de tv box. Echter is 1 afstandsbediening niet handig met 2 tv boxen. 

Kan ik een nieuwe krijgen? Kan de oude bij de mileustraat of ergens ingeleverd worden?

 

Alvast hartelijk dank.

Groeten,

Xiao 

Reageer