Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3130 reacties

Goedenavond, graag zou ik ook en nieuwe afstandsbediening ontvangen, helaas is de vorige overleden 😢

 

Thanks!

Reputatie 7

Hey @YvdNet,

Ai ai gecondoleerd met het verlies. :sob: Ik ga ervoor zorgen dat er een splinternieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Voor nu nog een fijne avond en een goede gezondheid gewenst!

Hallo, 

 

Mijn afstandsbediening is helaas net van ongeveer 5 hoog van de trap gestuiterd. Hij reageert nergens meer op ook na het opnieuw instellen doet die niks meer. Zal het zeer op prijs stellen als een nieuwe kan worden opgestuurd. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gusted, ooh jeetje dat is ook een klap die ze normaal gesproken niet overleven inderdaad! Goed dat je het aangeeft. Stuur me je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM, dan regel ik dat je zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgt!

Hallo. Ik ben al een aantal weken mijn afstandsbediening kwijt maar hij is spoorloos. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

Groetjes Mustafa 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mustafa171110, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd rekening met 3 tot 5 werkdagen levertijd, onder normale omstandigheden. Dit kan iets uitlopen wegens corona en de speciale veiligheidsprotocollen van PostNL! :wink:

Geen probleem hoor. Ben al blij dat er 1tje mijn kant op komt. Dankjewel! 

Afstandbediening geluid werkt niet meer goed 

Is al keer bekeken. Kan ik een nieuwe krijgen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Omamar, goed dat je het aangeeft! Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Normaal gesproken zul je deze binnen 5 werkdagen geleverd krijgen. Door de crisis en bijkomende veiligheidsprotocollen bij PostNL kan dit echter wat langer duren. Sorry voor het ongemak! Stay safe! 💪

Beste T-mobile,

 

Ik heb twee afstandbedieningen (met grijze knop), 1 daarvan werkt niet meer (rode lampje gaat helemaal niet meer branden als ik ergens op druk), ook niet met nieuwe batterijen of die van de andere (werkende) afstandbediening.

 

Kan ik een nieuwe ontvangen? Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

Mark

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Markvorsten, goed dat je al een poging hebt gedaan om de ab werkend te krijgen. Jammer genoeg lijkt deze toch echt defect, daarom stuur ik je een nieuwe toe! 😉 Houd rekening met 5 werkdagen levertijd; wegens de vertraging bij PostNL kan dit echter oplopen. Sorry voor het ongemak!

Hoi,

mijn hond heeft vannacht lekker op de afstandsbediening lopen knauwen.. waardoor hij niet meer goed werkt, ofja bepaalde knoppen zijn er niet meer ;-)

zou ik een nieuwe mogen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @dorieke, picture or it didn’t happen! :stuck_out_tongue_winking_eye: We sturen een nieuwe, dog-proof afstandsbediening naar je toe. Houd rekening met, onder normale omstandigheden, maximaal 5 werkdagen levertijd. Stay safe! 💪

Wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen. Oude is stuk en werkt niet meer. Nieuwe batterijen, resetten, (ont)koppelen helpen niet. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Linda van Rijen, goed dat je het aangeeft! We sturen je een nieuwe afstandsbediening toe. Houd rekening met, onder normale omstandigheden, maximaal 5 werkdagen levertijd. Blijf veilig binnen en goede gezondheid toegewenst! 💪

@Jason Dank je wel voor je reactie! Heb je nog gegevens van mij nodig om de afstandsbediening te kunnen toesturen? Of is het zo in orde?

 

Reputatie 7
Badge +16

Het is helemaal in orde, jouw vervangende ab komt eraan! :blush:

Goedemorgen @dorieke, picture or it didn’t happen! :stuck_out_tongue_winking_eye: We sturen een nieuwe, dog-proof afstandsbediening naar je toe. Houd rekening met, onder normale omstandigheden, maximaal 5 werkdagen levertijd. Stay safe! 💪

Hahaha bij deze! Lang leve ductape!! Maar wel bedankt! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig! De nieuwe reeks afstandsbedieningen moeten we maar iets minder smakelijk eruit laten zien. Thanks voor de foto! 😁👌

Hallo, onze afstandbediening is kwijt. Willen graag een nieuwe.mvg

Hallo,

 

Mijn afstandsbediening is kapot, zou graag een nieuwe willen aanvragen zodat ik de tv weer normaal kan bedienen.

Reputatie 7

Hey @Pepiboy & @peterdenb,

Ik stuur jullie graag een splinternieuwe afstandsbediening toe! Jammer genoeg kan ik jullie klantgegevens niet gelijk achterhalen. Daarvoor wil ik jullie eerst vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan maak ik dit graag voor jullie in orde!

een goedendag,

 

Graag zou ik een verzoek willen indienen voor vervanging van mijn t mobile afstandsbeding,

Deze ligt in 5 stukjes en volledig uit elkaar dus niet werkend meer, om weer tv te kunnen kijken heb ik een andere nodig.

Reputatie 7

Hey @Peterdb329,

Welk noodlot is 'm overkomen? :hushed:  Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Binnen enkele dagen kun je 'm per post verwachten. :relaxed:

ik zie de nieuwe afstandsbediening binnenkort wel verschijnen, Het noodlot van de oude afstandbediening is tussen mijn relax gedeelte van mijn bank gekomen en ligt in 5 stukken .

 

Reageer