Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Helaas is mijn afstandsbediening kapot, van alles al geprobeerd ...

nwe batterijen erin, reset geprobeerd maar geen enkel lampje brandt meer.



Kunnen jullie een nwe opsturen !
Reputatie 7
Ik geloof dat mijn afstandsbediening pootjes heeft gekregen, ik kan hem nergens meer vinden! Ik kan nu dus niet zappen etc., niet echt ideaal. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Alvast bedankt!



Weglopende afstandsbedieningen, ik ken het, dat is altijd een tragisch verhaal 😞. Ervanuitgaande dat hij op avontuur is en niet meer terugkomt, heb ik voor jou zojuist een nieuwe afstandsbediening besteld. Deze komt binnen 5 werkdagen aangewandeld en zal dan jouw huis bereiken. Veel zapplezier!
Reputatie 7
Helaas is mijn afstandsbediening kapot, van alles al geprobeerd ...

nwe batterijen erin, reset geprobeerd maar geen enkel lampje brandt meer.



Kunnen jullie een nwe opsturen !




Je hebt er alles aan gedaan, Arno! Nu is het aan mij. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 werkdagen bij jou!
Nieuwe afstandbediening
Sorry ik begon even verkeerd denk ik. Op mijn afstandbediening functioneren een aantal knoppen nauwelijks of niet.

Batterijen al gedaan. Reset uitgevoerd, helaas. Kan er een nieuwe geregeld worden?
Goedemiddag,



Graag wil ik een nieuwe afstandbediening aanvragen. Die van mij is helemaal uit elkaar gevallen en werkt dus niet meer.



Gr
Reputatie 7
Hoi @jnssn69



Als er enkele knoppen niet functioneren, dan is de afstandsbediening nog wel te redden, denk ik. Dat is natuurlijk ook de snelste oplossing! Je geeft aan dat je de reset hebt uitgevoerd. bedoel je dan dat je de TV Box van de stroom hebt gehaald, of met die code (2051, zie eerste post) de afstandsbediening hebt gereset? Kun je beide nog een keer proberen?



Hi @DemyBon,



Kijk, als de bediening uit elkaar valt, dan is er geen redden meer aan. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?



Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 31 zenders op je mobiel of tablet. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! ;)
Mijn afstandsbediening is kapot, een aantal knoppen waaronder de on/off button werken helemaal niet meer. Nieuwe batterijen en een reset zoals beschreven helpen helaas ook niet. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?
Reputatie 7
Hi huibstam!



Er is er een naar je onderweg! Binnen 5 werkdagen heb je 'm binnen. Veel kijkplezier weer 🙂
Hallo,

Mijn afstandbediening is stuk, Ik zou graag een nieuwe willen. Ik heb nieuwe batterijen vervangen en geprobeerd te resetten. In beide gevallen werkt mijn afstandbediening nog steeds niet.



Met vriendelijke groet,

Lien Chung
Hallo,



De afstandsbediening van onze Entone (nog de oude met Vodafone er op) werkt nauwelijks meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben geen effect. Je moet de toetsen heel hard indrukken en het duurt lang voor er iets gebeurt. Kunnen we een nieuwe krijgen?



Met vriendelijke groet,

Wouter Eek
Reputatie 7
Hoi Lien!



Wat goed dat je al heb geprobeerd de afstandsbediening te resetten en de batterijen hebt vervangen! Jammer dat het nog niet werkt. Ik help je graag verder. Kun je jouw TV Box een reset geven? Dit doe je door de stroomstekker uit de Box te halen en na 10 seconden weer in te pluggen. Lukt het niet? Laat het me weten!
Reputatie 7
Hallo,



De afstandsbediening van onze Entone (nog de oude met Vodafone er op) werkt nauwelijks meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben geen effect. Je moet de toetsen heel hard indrukken en het duurt lang voor er iets gebeurt. Kunnen we een nieuwe krijgen?



Met vriendelijke groet,

Wouter Eek




Ha Wouter!



Samen gaan we ervoor zorgen dat jouw duimspieren wat rust mogen gaan krijgen. Zo te horen heeft jouw TV Box een schop onder zijn kont nodig. Kun je hem resetten? Dat doe je door de stroom 10 seconden van de Box te halen. Mocht dit niet werken, kun je ook een harde reset uitvoeren. Let op, een harde reset kun je alleen uitvoeren als je een TV Box zónder opnamefunctie hebt. Heb je een TV Box waar je niet zelf een harde reset op kunt uitvoeren, geef me dan een seintje, dan voer ik 'm graag op afstand voor je uit. Ik hoor graag van je of ik nog iets voor je kan betekenen hierin!
Beste Sterre, dat helpt allemaal niet. De afstandsbediening is gewoon versleten. Als we die van boven beneden gebruiken dan werkt het prima. We hebben echt een nieuwe nodig. Groeten Wouter
Reputatie 7
Inderdaad, als die van boven wel prima werkt, dan is je beneden-afstandsbediening versleten! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 werkdagen bij jou in huis. Dan hoeven jouw duimen weer wat minder hard te werken 🙂. Veel zapplezier!
Hoi Lien!



Wat goed dat je al heb geprobeerd de afstandsbediening te resetten en de batterijen hebt vervangen! Jammer dat het nog niet werkt. Ik help je graag verder. Kun je jouw TV Box een reset geven? Dit doe je door de stroomstekker uit de Box te halen en na 10 seconden weer in te pluggen. Lukt het niet? Laat het me weten!




Hoi Sterre,



Ja, Ik heb de Box gereset en helaas dit heeft niet gewerkt.



Groeten,

Lien
Reputatie 7
Hi Lien, duidelijk, bedankt voor het uitvoeren van de stappen, ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd en je ontvangt hem binnen een aantal werkdagen!
Inderdaad, als die van boven wel prima werkt, dan is je beneden-afstandsbediening versleten! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 werkdagen bij jou in huis. Dan hoeven jouw duimen weer wat minder hard te werken 🙂. Veel zapplezier!

Beste Sterre, de 5 werkdagen zijn inmiddels ruimschoots verstreken, maar ik heb helaas nog niets ontvangen. Hoor graag van je. Groeten Wouter
Reputatie 7
Hoi Wouter,



Dat is gek, sorry voor het ongemak! Ik kan niet ontdekken wat er mis is gegaan, maar dat is ook niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat jij een nieuwe afstandsbediening krijgt natuurlijk. Ik heb er daarom meteen nog een naar je verstuurd. Hopelijk komt deze wel aan, en snel. Hou je me op de hoogte?
Hoi Wouter,



Dat is gek, sorry voor het ongemak! Ik kan niet ontdekken wat er mis is gegaan, maar dat is ook niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat jij een nieuwe afstandsbediening krijgt natuurlijk. Ik heb er daarom meteen nog een naar je verstuurd. Hopelijk komt deze wel aan, en snel. Hou je me op de hoogte?


Vandaag ontvangen en hij doet het prima. Bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Super, Wouter! Bedankt voor het seintje. Fijn om te lezen dat je nu kunt genieten van je nieuwe, goedwerkende afstandsbediening. Ik heb je graag geholpen, mocht ik dat in de toekomst nog eens kunnen doen, let me know 🙂.
Beste T-mobile thuis,



De afstandsbediening reageert niet meer ondanks nieuwe batterijen. Ook als we proberen te resetten gebeurt er niks.



met vriendelijke groet,



Max
Reputatie 7
Hoi Max,



Welkom op onze Community. Ik help je graag met je afstandsbediening, want ik wil dat jij zo snel mogelijk weer lekker TV kunt kijken! Heb je ook geprobeerd de TV Box te resetten? Dit kan nog een oplossing zijn. Laat me het weten of dit heeft geholpen!
Ook de TV box is gereset, dit heeft helaas niet geholpen. De afstandbediening reageert helemaal niet meer, ook geen lampje als er een knop wordt ingedrukt. Ik denk dat we een nieuwe afstandbediening nodig hebben. groet, max
Reputatie 7
Hi Max,



Bedankt voor je informatie. Jouw afstandsbediening is inderdaad aan vervanging toe zo te lezen. Daarom heb ik zojuist een nieuwe naar je opgestuurd. Deze kun je binnen 5 werkdagen in huis verwachten!

Reageer