Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

HI! De honden hebben mijn afstandsbediening, met de grijze knoppen, onder handen genomen. Vrij succesvol ook, want nu doet geen enkele knop het meer. Willen jullie een nieuwe opsturen? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +14

Arme 🐕🤣 sorry kon het even niet laten @Veugje 

Groetjes

Hallo, 

Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen bestellen? De mijne was helemaal uit elkaar gevallen, waardoor het pinnetje voor de batterijen eraf is geknapt. Heb dit dus gerepareerd met soldeer en de afstandbediening met plakband bij elkaar moeten houden. Nou wou ik gister dus ff tv kijken, maar toen deed hij opeens ook helemaal niets meer. Heb gewoon helemaal geen tv meer gekeken. Ik heb deze topic gevonden gelukkig. Het was alweer afgeknapt blijkbaar op eén of ander manier of slecht gesoldeerd :S. Nu heb ik dus weer gerepareerd, maar voor hoelang het dit weer volhoud weet ik niet. 
Dus bij deze zou ik toch nog een nieuwe willen bestellen. Alvast bedankt voor alles! 

Mvg Gianna

Reputatie 1

Afstandsbediening defect, graag nieuwe opsturen.

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic posten alsjeblieft!

Reputatie 1

Graag nieuwe afstandsbediening 5671XE6

mijn afstandsbediening is kapot, al paar maanden dus kan al lange tijd geen tv meer kijke 😫.

zie nu pas dat je via hier nieuwe kan krijgen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @maxg ​​​​​​, @Veugje ​​​​​​, @Gianna84 ​​​​​​, @Bruen024 en @esmay123, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met gemiddeld vier tot zeven werkdagen levertijd. Wegens de aangescherpte veiligheidsprotocollen kan dit ietwat uitlopen, alvast excuses daarvoor. Stay safe! ❤️

Goedemorgen,

Zou ik een nieuwe afstandbediening kunnen ontvangen?

Mvg

Mijn afstandsbediening is defect. Wil graag een nieuwe bestellen.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Paula1, bedankt voor je melding! Ik ben benieuwd of je de stappen in dit topic al eens geprobeerd hebt. Deze helpen je vaak aan de allersnelste oplossing. Laat het mij weten! Mochten de stappen niet geholpen hebben, bestel ik een nieuwe afstandsbediening voor je. Alvast bedankt!

Hetzelfde geldt voor jou @Tjhiev. Heb jij de stappen ook al getest? Zo ja, zou jij mij dan een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar je op!

Reputatie 2

Hi @Sander ,

Eén toets van mijn afstandsbediening beginnen het te begeven. De STB toest wat toch wel essentieel is.
Alle andere toesten werken prima en de led op de ENTONE knippert er op los wat aangeeft dat er ook wat ontvangen wordt.
Dit geldt dus niet voor de STB toets. Meestal moeten we meerdere malen op de toets (erg hard) drukken om de ENTONE aan of uit te zetten, erg vervelend en een aflopende zaak. Met de camera van de telefoon gekeken naar de LED en bevestigd dat de knop niet goed meer werkt. Af en toe licht de LED op bij herhaaldelijk indrukken. Bij alle andere toetsen licht de LED wel netjes op zoals het hoort.

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen.

 

Met vriendelijk groet,

Ben


Je zou het eventueel voor gebruikers een tip kunnen toevoegen aan het lijstje. Met behulp van hun telefoon controleren of de LED wel gaat branden als ze op een toets drukken van de afstandsbediening. Dat is een snelle en simpele test om te zien of de toets nog werkt en/of de batterijen nog werken.

Hallo,mijn afstandsbediening werkt niet meer, als ik iets indruk reageert tv box niet, de batterijen heb ik ook al vervangen en heb ook geprobeerd de ab te resetten. Helaas zonder resultaat. Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Veel dank alvast!

Reputatie 7
Badge +16

@Schueler en @Efgo Er komen nieuwe afstandsbediening aan! Binnen maximaal vier tot zeven werkdagen zullen ze op de deurmat liggen! 😉

Een goede dag mijn afstandsbediening licht in stukjes me zoon van 2 heeft hem van het balkon gegooid zou ik een nieuwe kunnen krijgen/bestellen

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening is kapot. Ik heb alle stappen doorlopen en het werkt nog steeds niet.

Hij rammelt ook een beetje. Is een aantal keer gevallen in de afgelopen jaren. Zou graag een nieuwe ontvangen.

Hartelijke groet

Reputatie 7

Hey @Samantha1805

Ai dat is geen fijn einde voor je afstandsbediening, gecondoleerd! Een nieuw s̶l̶a̶c̶h̶t̶o̶f̶f̶e̶r afstandsbediening komt jouw kant op! :relaxed:

Hi ​​​@Alcantara,

Ook jij gaat per post een nieuwe afstandsbediening ontvangen! Je oude afstandsbediening kun je misschien ombouwen tot een rammelaar of sambabal. :notes:

Hi,

Ik ben helaas mijn afstandsbediening tijdens een verhuizing kwijtgeraakt. Zouden ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

Alvast bedankt

Mijn tv-box reageert niet meer op de afstandbedieningen. Zowel de oude grijze als de nieuwe magenta. Het blauwe lampje blijft continu branden. Zou dit met een nieuwe afstandbediening op te lossen zijn?

Hallo - ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. Helaas werkt de huidige helemaal niet meer, ook stappen hierboven getest nul reactie.

 

nu tv via tv anywhere..

 

alvst bedankt

mvg

fiona

Reputatie 7
Badge +16

@Jacob32 Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Als welkomstcadeautje krijg je van ons een splinternieuwe afstandsbediening toegestuurd. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen verzendtijd! 😉

@Chris kranenburg Dat gaan we oplossen! Heb je alle stappen op pagina één doorlopen? Vaak ligt de oplossing in het opnieuw koppelen van de afstandsbediening. Probeer ook de batterijen de verwisselen. Hoe simpel het ook klinkt, dit is echt vaak de oorzaak! 😊

@Fiona00 Goed dat je al één en ander geprobeerd hebt te verhelpen, maar jammer genoeg is de ab echt defect. Er komt een nieuwe aan! 

Geniet van jullie weekend allemaal! 🌞😄

 

Samen met de helpdesk alle stappen doorlopen, afstandbedieningen doen het gewoon, alleen de tv box reageert er niet op. Het kastje voelt ook warm aan.
Dagje en nachtje de stroom eraf en af laten koelen heeft het probleem tijdelijk verholpen, de vraag is voor hoe lang. 

Reputatie 7

Oei, dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling @Chris kranenburg. Heeft de TV Box wel voldoende ruimte om de warmte af te voeren? Zo niet dan zou je hem mogelijk op een andere plek kunnen zetten als hij echt te warm wordt. Als hij al op een vrije plek staat en echt heet wordt laat het dan zeker weten, dan kunnen we hem eventueel omruilen voor een nieuw exemplaar!

De tv box staat boven op een kast met vrije ruimte rondom. Als ik de helpdesk bel, tot 3x toe gelooft men je niet als je zegt dat de tv-box te warm wordt en niet meer op de afstandbediening reageert.

 

 

Goedenavond, 

ik ervaar problemen met mijn afstandsbediening. Verschillende knoppen van de afstandsbediening werken niet meer. Ik heb de bovenstaande stappen al doorgelopen, maar dit gaf geen verbetering. Dit maakt het bedienen van de tv lastig.

Groeten,

Elsbeth

Mijn peuter is met de afstandsbediening aan de wandel geweest en nu ben ik deze al een paar dagen kwijt. 

Zou ik misschien een nieuwe kunnen bestellen en wat zijn de kosten?

Reageer