Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Chris kranenburg Goed dat je het aangeeft! Onze klantenservice heeft dit gemeld bij onze techneuten en die pakken dit normaal gesproken binnen maximaal zeven werkdagen op! 

@Elsbeth91 Er komt een nieuwe afstandsbediening aan. Houd rekening met maximaal zeven werkdagen levertijd (doorgaans binnen drie tot vijf dagen)! 😉

@Apple2020 Voor deze ene keer zien we het door de vingers omdat je kleine er mee aan de wandel is gegaan. Haha nee hoor, de nieuwe ab is geheel op onze kosten! 😊

 

@Apple2020 Voor deze ene keer zien we het door de vingers omdat je kleine er mee aan de wandel is gegaan. Haha nee hoor, de nieuwe ab is geheel op onze kosten! 😊

 

😂 Thanks. Zal er een tracker opplakken voor het geval zij weer met de AB aan de wandel gaat 🤣🙈

Hoi @maxg ​​​​​​, @Veugje ​​​​​​, @Gianna84 ​​​​​​, @Bruen024 en @esmay123, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met gemiddeld vier tot zeven werkdagen levertijd. Wegens de aangescherpte veiligheidsprotocollen kan dit ietwat uitlopen, alvast excuses daarvoor. Stay safe! ❤️

Hartelijk bedankt voor het versturen van de afstandbediening! Hij doet het goed!  :) 

Reputatie 7
Badge +16

@Gianna84  Dat is echt fijn om te horen, ik ben blij dat je nieuwe afstandsbediening het goed doet! 😄 Heel veel kijkplezier! 📺

Hallo,

 

Mijn afstandbediening doet ineens niets meer. Batterijen vervangen, reset geprobeerd, maar er gaat geen rood lampje knipperen.

Sandra

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Sdereu, top dat je al wat stappen doorlopen hebt, zo kunnen we snel achterhalen of de afstandsbediening aan vervanging toe is! Heb je ook al geprobeerd om de ab opnieuw te koppelen aan de TV Box? Heb je de reset op de TV Box uitgevoerd of op het modem, of beide?

  1. Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt.

Mocht ook dit niet werken, dan stuur ik een nieuwe op. Laat me weten of dit nodig is, dan schiet ik je zo snel mogelijk weer te hulp! 😄

@Jason Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Modem uitgehad, tv box ontkoppeld, afstandbediening proberen te resetten. Ik heb nu eindelijk wel weer tv, maar ik kan al een paar dagen alleen nl1 kijken, omdat de afstandsbediening helemaal niets doet.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor je terugkoppeling @Sdereu! Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Houd rekening met een levertijd van maximaal vier tot zeven werkdagen. Straks kun je weer van alle zenders genieten gelukkig! 😉👍

Ik heb de afstandsbediening geïnstalleerd, dat is gelukt, alles doet het. Behalve als ik de televisie op een andere bron wil zetten, bijvoorbeeld mijn chromecast. Ik krijg de bronselectie op mijn scherm, maar ik kan niet scrollen. En dus ook niet selecteren. 

Reputatie 7
Badge +16

@DeDee Dat klinkt als een LG of Samsung TV probleem dat ik eerder ben tegengekomen! Kun je de source- (bron) knop van je smart TV afstandsbediening gebruiken?

Hoi, onlangs ben ik mijn Medion Md31126 (p12301) afstandsbediening voor de tv kwijtgeraakt het is absoluut spoorloos, ik wou graag een nieuwe aanschaffen maar helaas vind ik nergens hetzelfde soort meer.  Helaas zijn er ook geen knoppen aan de tv.

Kan iemand mij helpen?

Goedemorgen,

ik heb een nieuwe afstandsbediening nodig voor een tv box. De afstandsbediening is kwijt.

 

met vriendelijke groet

  1. Beughold
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ayumu, ik kan jouw klantprofiel niet inzien. Maak je gebruik van Interactieve TV van T-Mobile Thuis en heb je de T-Mobile afstandsbediening thuis liggen? Zo ja, dan kun je deze koppelen aan jouw TV zodat deze de TV bestuurt! 😄

Laat me weten wat ik voor je kan doen. Mocht je een nieuwe ab kunnen gebruiken, stuur me dan in een privéberichtje jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. We komen er samen uit!

 

Hoi @stef7812 Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd! 😉

De blauwe knop van onze afstandsbediening werkt niet meer. Alle andere knoppen (rood, groen en geel) functioneren prima. De programma’s die we eerder wel live konden terugkijken, lukt nu niet meer. 
Ik denk dat een nieuwe afstandsbediening een oplossing is? 😉

Reputatie 1

Goedemiddag T-Mobile,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbiedinging ontvangen met grijze knoppen boven.

Mvg

Sarah v Wijk

Reputatie 7
Badge +16

@MissMo Goed dat je het aangeeft! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd, alsjeblieft! 😊

@SvanWijk We zijn een aantal maanden geleden volledig overgegaan op de ab met de magenta knop. Ik kan geen ab met grijze knop meer bestellen. Waarom zou je deze specifiek willen? Indien er iets mis is met de huidige ab, kan ik namelijk een nieuwe naar je toesturen, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Laat me weten wat ik voor je kan doen! 😄

Reputatie 1

Ergens werd gevraagd om welke ab het ging vandaag. Ik heb jullie gebeld en er wordt een ab naar me toe gestuurd. Bedankt voor je reactie. Nog een fijne dag!

Groetjes Sarah 

Reputatie 7
Badge +16

Aah helemaal top, sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Fijn dat er een nieuwe ab aankomt! Jij ook een prachtige dag toegewenst! 😊🌞

Hallo, sinds een half jaar heb ik t-mobile thuis. Tot voor kort werkte het uitstekend totdat vorige week de ab met de magenta knop niet meer werkt met de TV Box en de televisie. Ik heb de ab met codes wederom proberen te koppelen met de TV zowel de TV Box en de TV reageren nergens meer op. Ook niet na reset van de afstandsbediening en een reset van de TV Box.

Aan de batterij zal het niet liggen, die heb ik verschillende geprobeerd. De magenta knop knippert bovendien 2 maal bij indrukken van elke knop.

Is er iets wat ik nog kan proberen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Volmers, daar gaan we meteen wat aan doen, klasse dat je al wat stappen doorlopen hebt! 💪😎

Mag ik nog een reset van het modem (zonder UPT-kabel) voorstellen in combinatie met een factory reset van de TV Box? Hiermee lossen we de meeste issues wel op. Mocht dit nog niet baten, dan stuur ik je meteen een nieuwe zodat je deze vier tot zeven werkdagen later binnen hebt.

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.  

  1. Haal het modem vervolgens voor 20 seconden van de stroom. 

  1. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box er weer in.  

  1. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.  

Om de TV Box daarna een factory reset te geven (wanneer de eerste oplossing geen soelaas biedt), kun je het beste dit topic doornemen: Hoe voer ik een FR uit op de TV Box?. Succes en als ik je ergens bij kan helpen, let me know! 😁

Hoi @Volmers, daar gaan we meteen wat aan doen, klasse dat je al wat stappen doorlopen hebt! 💪😎

Mag ik nog een reset van het modem (zonder UPT-kabel) voorstellen in combinatie met een factory reset van de TV Box? Hiermee lossen we de meeste issues wel op. Mocht dit nog niet baten, dan stuur ik je meteen een nieuwe zodat je deze vier tot zeven werkdagen later binnen hebt.

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.  

  1. Haal het modem vervolgens voor 20 seconden van de stroom. 

  1. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box er weer in.  

  1. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.  

Om de TV Box daarna een factory reset te geven (wanneer de eerste oplossing geen soelaas biedt), kun je het beste dit topic doornemen: Hoe voer ik een FR uit op de TV Box?. Succes en als ik je ergens bij kan helpen, let me know! 😁

@Jason dank je, ik heb bovenstaande gedaan maar nog geen werkende ab. Denk ook niet dat het aan de TV Box, de TV of de verbinding ligt. De afstandsbediening werkt gewoon niet. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Volmers, dan stuur ik je een nieuwe ab toe! Houd alsjeblieft rekening met een levertijd van vier tot zeven werkdagen. Straks kun je eindelijk weer volop genieten van de TV! 😊

Hallo,

 

Wij hebben een nieuwe afstandbediening nodig omdat onze pup de oude vakkundig onder handen heeft genomen. 

Gr. Marvin

Reputatie 7

Hey @Murv,

Een nieuwe afstandsbediening is onderweg! Verder zijn we heel benieuwd naar de jonge vandaal. :dog:

Reputatie 1

Goedenavond, mijn afstandsbediening werkt niet meer voor de tvbox, batterijen 2x verwisseld, resetten geprobeerd, lijkt helemaal dood te zijn… er brandt ook geen lampje als ik een poging doe om te resetten…

met vriendelijke groet,

Reageer