Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3130 reacties

Geachte.  Ik ben mijn afstandsbediening kwijtgeraakt, graag wil ik een nieuwe met magenta knop bestellen

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kooszoeteweij en @herwigjansen1,

2 voor de prijs van 1, dat is mooi meegenomen! Levert het mij alleen nog steeds niks op, aangezien ze gratis zijn… Ik heb 2 nieuwe afstandsbedieningen besteld, maar dan wel 1 per persoon natuurlijk. :wink:

Hoi @kooszoeteweij en @herwigjansen1,

2 voor de prijs van 1, dat is mooi meegenomen! Levert het mij alleen nog steeds niks op, aangezien ze gratis zijn… Ik heb 2 nieuwe afstandsbedieningen besteld, maar dan wel 1 per persoon natuurlijk. :wink:

Alvast bedankt

Reputatie 1

Super bedankt!!

Mijn afstandsbediening is kwijt. Ik zou graag een nieuwe willen. Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dinamyte, ooh jee wat jammer, ,maar geen zorgen! Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd rekening met een gemiddelde levertijd van vier tot zeven werkdagen. Veel kijkplezier straks! 😁

Stappenplan uitgevoerd en afstandsbediening (ab) werkt helaas nog steeds niet, ab-lampje brandt niet meer rood bij indrukken van een knop.

Daarnaast met 2e ab (van 2e tv-box) getest en dan werkt de tv-box nog wel gewoon (gelukkig :grinning: ).

 
Zou graag een nieuwe afstandsbediening willen.

Reputatie 6

@omnia.nl goed dat je aan de bel trekt en zelf al actie hebt ondernomen! Aangezien de stappen niet hebben gewerkt, komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kunt hem eind van de week verwachten. 😊

Goeieavond, sinds een paar dagen is mijn afstandbediening kapot.. zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

Reputatie 7

Hey @Kellyjohanna,

Ai dat kan gebeuren! Zojuist heb ik een splinternieuwe afstandsbediening voor je besteld. Binnen enkele dagen ontvang je 'm per post! :smile:

Hoi,

Mijn afstandsbediening is verwisseld voor een bot :disappointed: :dog2: . Ik zou graag een nieuwe willen. Mvg

Reputatie 7

Hi @Maybirdy,

Ik kan het wel begrijpen hoor, voor een hond ziet ‘t er soms heerlijk uit! Geen zorgen, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! Deze is binnen enkele dagen bij jou! :slight_smile:

Reputatie 1

Helaas nog geen afstandsbediening ontvangen, anderhalve week geleden gevraagd en toegezegd, is deze al onderweg?
met vr groet,

Koos

Hoi, 

 

Mijn afstandsbediening is helaas stuk. De bovenste twee knoppen werken niet meer (al 3x de batterijen vervangen in de hoop dat dat zou helpen) mijn zwager zei toen..hij is stuk want als de tv eenmaal aan staat dan gaat zappen en harder en zachter prima. En dat klopt. De bovenste twee knoppen zijn echter wel nodig om de tv aan te zetten. 

 

Kunt u mij een nieuwe opsturen? 

Vriendelijke groet,

Inge

 

Reputatie 7

Hey @kooszoeteweij,

Ik vrees dat er dan iets mis is gegaan bij de bestelling. Niet getreurd! Ik heb zojuist gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe verzonden. Sorry voor het ongemak! 

Hi @Inge2509,

Pientere zwager heb jij! Een nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg. :relaxed:

Hoi! Mijn afstandsbediening is kwijt, heb het hele huis uitgekamd maar kan hem nergens vinden, ik verdenk mijn hond, haha.

Ik kan nergens vinden waar ik een nieuwe kan bestellen, dus daarom hier. Ik wil een nieuwe! 

Hoop dat mijn berichtje gelezen wordt. 

Mvg, Fee Oomes

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @feeoomes,

Zozo, dan heeft jouw hond een grote maaltijd te pakken gehad als de afstandsbediening in een keer weg is. Hopelijk verspringt de TV niet al te vaak als jouw hond langs komt rennen? Ik ga ervoor zorgen dat er een nieuwe afstandsbediening wordt verzonden!

Mijn afstandsbediening doet ineens niks meer. Kan de tv-box niet aan of uit zetten, niet zappen, niks. Ik heb alle stappen hierboven doorlopen, de tv-box gereset, batterijen gewisseld, afstandsbediening gereset. Nog steeds doet hij niks. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben 

Reputatie 7

Hey @Mr_Tony,

Klinkt alsof je afstandsbediening zijn laatste adem heeft uitgeblazen! :wilted_rose:  Een splinternieuwe afstandbediening is inmiddels naar je onderweg!

Beste,

Wij hebben 2 HD TV-ontvangers (één met HDD en één zonder), waarbij we nog de oude Vodafone afstandsbedieningen gebruikten. Nu zijn deze allebei gammel geworden in de afgelopen maanden. Sinds een maand of 4 gebruiken we er daarom nog maar 1, maar ook die reageert nu slecht. We moeten eigenlijk gewoon heel hard op de toetsen drukken om reactie te krijgen (het rode lampje geeft natuurlijk aan wanneer er signaal verzonden wordt, maar dat vergt eigenlijk zelfs een soort inspanning). Ik zou het fijn vinden 2 nieuwe afstandbedieningen te mogen ontvangen, omdat met deze twee simpelweg niet meer te ‘zappen’ valt.

Alvast dank!

Beste,

Wij hebben 2 HD TV-ontvangers (één met HDD en één zonder), waarbij we nog de oude Vodafone afstandsbedieningen gebruikten. Nu zijn deze allebei gammel geworden in de afgelopen maanden. Sinds een maand of 4 gebruiken we er daarom nog maar 1, maar ook die reageert nu slecht. We moeten eigenlijk gewoon heel hard op de toetsen drukken om reactie te krijgen (het rode lampje geeft natuurlijk aan wanneer er signaal verzonden wordt, maar dat vergt eigenlijk zelfs een soort inspanning). Ik zou het fijn vinden 2 nieuwe afstandbedieningen te mogen ontvangen, omdat met deze twee simpelweg niet meer te ‘zappen’ valt.

Alvast dank!

Oh ja, ik heb natuurlijk geprobeerd de ontvanger en afstandbediening te resetten en de batterijen te vervangen, maar dat hielp allemaal niet…

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Freddy van Maurik,

Zo te horen zijn deze twee veteranen inderdaad aan pensioen toe! Ik zorg dat onze nieuwe generatie afstandsbedieningen ze zal vervangen. Vooral het veranderde logo ben ik zelf erg fan van. :stuck_out_tongue_winking_eye:  

Hi @Freddy van Maurik,

Zo te horen zijn deze twee veteranen inderdaad aan pensioen toe! Ik zorg dat onze nieuwe generatie afstandsbedieningen ze zal vervangen. Vooral het veranderde logo ben ik zelf erg fan van. :stuck_out_tongue_winking_eye:  

Haha, ja het logo wat er nu op staat doet me denken aan Ziggo… ik heb ook liever de magenta T!
Bedankt alvast voor de nieuwe AB's!

Reputatie 2

Onlangs had ik een nieuwe afstandsbediening toegestuurd gekregen omdat de konijnen van mijn dochter de knoppen eraf hadden gevreten.

Deze nieuwe afstandsbediening met magenta knop werkt echter vele malen beter dan de oude met grijze knoppen. 

Zou ik voor mijn andere twee TV boxen ook de afstandsbeding met magenta knop mogen ontvangen? Of mag dat alleen als ze kapot zijn? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @topa1979, je wilt gewoon drie matchende afstandsbedieningen hebben! We hebben je wel door hoor! 😉👍 

Nee grapje natuurlijk, in principe vervangen we enkel afstandsbedieningen wanneer deze echt defect of kwijt zijn. Anders houden we straks geen ab's meer over. Sorry! Mochten de grijze of één van de twee toch kapotgaan, geef een seintje. Dan vervang ik die met alle liefde. Voor nu: een prachtige zondag toegewenst! 🌞

Reageer