Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Reputatie 2

Onze hond heeft helaas de afstandsbediening gesloopt, ik wil graag een nieuwe aanvragen.

Beste Sander,

Afstandsbediening van 1 van de interactieve boxen is gevallen en doet het niet meer. Kan ik een nieuwe aanvragen bij jou?

 

Vriendelijke groeten,

 

Konstans XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen, alsjeblieft. Thanks!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @famverkerk en @Konstans, er komen twee afstandsbedieningen jullie kant op. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier straks! 😉

Hallo, mijn afstandbediening is helaas kwijt. Ik hoop een nieuwe te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groet, Simone!

Me afstandbediening  is stuk waar kan ik een nieuwe aanvragen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sim1991, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze zal binnen vier tot zeven werkdagen in de brievenbus liggen. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄

Hoi @Biancahummel, daar gaan we gelijk wat aan doen! Heb je alle stappen op pagina één doorlopen en blijft de afstandsbediening defect? Stuur me in dat geval een privéberichtje met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe ab toegestuurd krijgt!

UPDATE: ook naar jou is een nieuwe ab onderweg @Biancahummel. We hebben het middels privéberichten kortgesloten. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

Hallo 

Onze afstandsbediening van Vodafone reageert niet meer.

Nieuwe batterijen geprobeerd en via de setup lukt ook niet.

Links bovenin blijft continu het lampje branden,

Niets helpt.

Kunt u ons een nieuwe opsturen.

Hallo, 

 

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen. Er is een knop af. Wij hebben de oude afstandsbediening van vodafone nog. De interactieve tv box is ook nog van Vodafone.

 

Groetjes, Nick

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @f.roelofzen en @Nickvandersluys, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd - vaak is het sneller. Veel kijkplezier alvast! 

Ik ben de afstandsbediening helaas ook kwijt en wil daarom een nieuwe aanvragen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @flexax, welkom op de Community!

Ooh jee, ik denk dat we minder camouflagemateriaal op de afstandsbedieningen moeten toepassen! Nee gekkigheid natuurlijk, ik stuur je graag een nieuwe ab toe. Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht toegestuurd krijgen, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe krijgt.

Hooi,

onze pup van 12 weken is met de afstandbediening aan de wandel gegaan en nu kunnen we nergens meer de zapper vinden..

Is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe opgestuurd kan krijgen?

Alvast bedankt!

 

Groetjes 

 

Janneke

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @janneke277, wat een deugniet en dat al op zo'n jonge leeftijd! 😊 De kleine boef heeft de ab vast ergens begraven. Ik dacht dat onze afstandsbedieningen inmiddels dogproof waren, maar niets blijkt minder waar. Haha nee hoor, er komt een nieuwe ab aan. Houd rekening met vier tot maximaal zeven werkdagen levertijd.

Hoi @janneke277, wat een deugniet en dat al op zo'n jonge leeftijd! 😊 De kleine boef heeft de ab vast ergens begraven. Ik dacht dat onze afstandsbedieningen inmiddels dogproof waren, maar niets blijkt minder waar. Haha nee hoor, er komt een nieuwe ab aan. Houd rekening met vier tot maximaal zeven werkdagen levertijd.

Hooii, thanks voor de snelle reactie!Moet ik je even een prive bericht sturen met het adres?

Reputatie 7
Badge +16

@janneke277 Nee hoor, ik heb de ab al voor je aangevraagd op basis van de opgegeven informatie in jouw profiel! 😊

Hoi!

Mijn afstandsbediening is nat geworden en doet het nu  niet meer. Zou ik een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Marloes

Goedenavond zou graag een nieuwe afstandsbediening  willen hebben hij is stuk heb van alles geprobeerd er knipperen geen lichtjes meer nieuwe batterijen er ingedaan maar helpt niks

Hoi, het knopje 1 op mijn ab doet het niet meer. De rest wel maar is toch lastig.

Reputatie 1

Hallo, ik zou graag de afstandsbediening willen koppelen aan m'n Sony tv. Maar als ik de toetsencombinatie 1-3 of 1-6 indruk, knippert het lampje 5x. Het lampje knippert ook bij het zappen en bij het veranderen van volume 5x. Ik krijg de tv dus niet gekoppeld aan de afstandsbediening. Alvast bedankt! 

beste,

 

onze afstandsbediening werkt nog amper. is helaas gevallen en lag in verschillende stukken. we hebben hem weer in elkaar gezet maar je hebt nu twee handen nodig wil hij werken.

Goedendag, 

 

Wij zijn onze afstandsbediening sinds zondag kwijt en Nick Jr komt nu echt onze strot uit (kids vinden het echter geweldig). We zouden graag een nwe afstandsbediening willen bestellen. Dank. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Loesie86, @Remster, @miekevb en @NajatJana, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd rekening met vier tot maximaal zeven dagen levertijd (doorgaans worden ze iets sneller geleverd). Veel kijkplezier toegewenst en alvast een prachtig weekend! 😄

@Tirza2007 Ik zie dat er voor jou al een nieuwe ab besteld is door mijn collega gelukkig!

@leonstokkel Welke Sony TV heb je? Lukt het door de onderstaande methode te gebruiken? Als het magenta knopje namelijk vijf keer knippert, is er iets misgegaan met de toetscombinatie. 

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Mocht dit toch niet lukken, gebruik dan de TV codes op onze website: TV codes afstandsbediening.

Reputatie 1

@Jason ik heb de Sony kdl 46w5500.

Die methodes heb ik inderdaad geprobeerd, maar het magenta knopje knippert bij elke toets sowieso 5x. Ook al zap ik of druk ik op een andere willekeurige toets. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @leonstokkel, in dat geval kun je proberen hem los te koppelen:

  1. Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt.

Als ook dit niet lukt, stuur ik je een nieuwe ab toe. We komen eruit samen!

Reputatie 1

@Jason bedankt, ook dat geprobeerd, maar blijft bij iedere toets 5x knipperen. Hopelijk lukt het wel met een nieuwe afstandsbediening. 

Reageer