Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Goedemiddag, diverse knoppen op de afstandsbediening werken niet meer. Kunt u mij een nieuwe afstandsbediening opsturen?

Reputatie 7
Badge +16

@ssomsen Heb je al overal in en rondom huis gekeken, ze kunnen zich goed verstoppen namelijk! Onder bankkussens, achter andere apparaten, in de bank, in een kinderkamer, zelfs in de koelkast - de koelkast is bij mij weleens voorgekomen, geen idee hoe, maar ik zal wel dorstig zijn geweest. Indien je alles al uitvoerig onderzocht hebt, stuur ik je graag een nieuwe toe! 

@Barsto Heb je alle stappen doorlopen om de ab weer werkend te krijgen? Vaak werken de knoppen niet doordat de batterijen bijvoorbeeld (grotendeels) leeg zijn of doordat de ab opnieuw gekoppeld moet worden aan de TV. Mocht het nog niet helpen, dan zorg ik er natuurlijk voor dat je zo snel mogelijk een nieuw model thuisgestuurd krijgt! 

batterijen vervangen heb ik al gedaan en het is met name dat de pijltjestoetsen bij extreem hard drukken pas reageren en zelfs dat werkt niet altijd.

Jazeker, alles al meerdere dagen doorzocht. En paar weken gewacht om te kijken of deze toch niet ergens opdook, maar helaas. Dus zou gaarne een nieuwe ontvangen

@ssomsen Heb je al overal in en rondom huis gekeken, ze kunnen zich goed verstoppen namelijk! Onder bankkussens, achter andere apparaten, in de bank, in een kinderkamer, zelfs in de koelkast - de koelkast is bij mij weleens voorgekomen, geen idee hoe, maar ik zal wel dorstig zijn geweest. Indien je alles al uitvoerig onderzocht hebt, stuur ik je graag een nieuwe toe! 

@Barsto Heb je alle stappen doorlopen om de ab weer werkend te krijgen? Vaak werken de knoppen niet doordat de batterijen bijvoorbeeld (grotendeels) leeg zijn of doordat de ab opnieuw gekoppeld moet worden aan de TV. Mocht het nog niet helpen, dan zorg ik er natuurlijk voor dat je zo snel mogelijk een nieuw model thuisgestuurd krijgt! 

Jazeker, alles al meerdere dagen doorzocht. En paar weken gewacht om te kijken of deze toch niet ergens opdook, maar helaas. Dus zou gaarne een nieuwe ontvangen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Barsto en @ssomsen, bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb meteen twee nieuwe afstandsbedieningen besteld en deze zullen binnen vier tot maximaal zeven werkdagen op de mat liggen. Check de mooie tip van @TMTV indien jullie een USB-toetsenbord hebben. Voor nu: stay safe en een mooie namiddag/avond toegewenst!

Mijn afstandbediening reageert de laatste tijd heel slecht op het indrukken van de toetsen. Alleen als ik heel hard druk reageren de volumetoetsen soms nog maar dan springt het volume telkens net weer over de gewenste stand heen. Hetzelfde ook bij de kanaalkeuze. Nieuwe batterijen helpen niet. Ik heb de afstandbediening gereset en de tv-box van de stroom gehaald om te resetten maar het wil allemaal niets helpen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @henkwvr, top dat je alles al doorlopen hebt en geprobeerd hebt de afstandsbediening nieuw leven in te blazen; jammer genoeg mocht het niet baten. Geen zorgen, er komt een nieuwe ab aan! Over maximaal vier tot zeven werkdagen ligt het pakketje in de bus. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina 1.

Beste lezer.

 

Onze afstandbediening doet helemaal niets meer na het vervangen vd batterij zelfs niet meer.

Is wel op de grond gevallen kunnen jullie een nieuwe opsturen 

 

Mvg 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Laanio, ik heb meteen een nieuwe voor je besteld. Het pakketje zal binnen vier tot zeven werkdagen arriveren. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Hallo t mobile 

onze afstandbediening is zowat overleden onze dochter van 2 jaar heb hem al meerdere keren flink laten vallen .een tijd lang hebben we hem nog kunnen maken met plakband om bij elkaar te houden maar nu valt die weer als ellende uit elkaar

kunnen wij een nieuwe krijgen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @melissa90, ik snap je dochtertje wel; het zijn ook net speeltjes die afstandsbedieningen! 😋 Ik stuur je graag meteen een nieuwe afstandsbediening toe. Stuur me alsjeblieft een privéberichtje met daarin de volgende gegevens, dan pak ik het meteen op en kun je over vier tot zeven werkdagen weer normaal TV kijken:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-laatste vier cijfers van jouw IBAN

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer, we moeten de knoppen meerdere malen hard indrukken voor hij reageert. We hebben alle stappen om te verbeteren al doorlopen, maar niets helpt. Ik denk dus dat hij versleten is. Kan ik hier een nieuwe voor in de plaats krijgen?

Afstandsbediening werkt de helft van de tijd niet. Knoppen moeten je er bijna doorheen duwen. 
alles al geprobeerd , graag een nieuwe opsturen .

mvg 

Goedemiddag, Mijn afstandbediening heeft het begeven zou ik bij jullie een nieuwe kunnen krijgen?

Mvg anco

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Laura2310 en @swensnellings, ik heb twee nieuwe afstandsbedieningen besteld en die zullen binnen vier tot zeven werkdagen geleverd worden - meestal is de levertijd zelfs iets sneller. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

Hoi @jutter33@hotmail.com, ik kan met de opgegeven informatie in jouw profiel geen abonnement vinden. Zou je me misschien een privéberichtje kunnen sturen met de volgende info:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die gegevens heb, maak ik het direct in orde voor je! 😉

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Onze afstandsbediening reageert zeer slecht op de toetsen aan de rechterkant. Met name het pijltje naar rechts. Ik heb diverse keren de AB gereset en weer verbonden met de TV 

graag een nieuwe. 
groet John m 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NL04433, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van vier tot zeven werkdagen. Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening bestellen 

 

Mijn afstandbediening doet het niet meer, alles geprobeerd reset kastje en nieuwe baterijen.

Kunnen jullie een nieuwe sturen

Reputatie 1

Goeden dag

Ik heb een probleem, mijn afstandsbediening van mijn interactieve box werkt niet meer.

Is het mogelijk dat er een nieuwe naar mij opgestuurd wordt

Het is voor de amulet model515b       s/n  XXXX

XXXX

XXXX

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar topic plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sgtmhj, wat is er precies mis met de afstandsbediening die je nu hebt? Heb je al alle stappen doorgenomen die op pagina één staan? Vaak helpt een nieuwe set batterijen of het opnieuw koppelen van de ab aan je TV Box en/of TV. Indien dit ook niet werkt, stuur ik je graag een nieuwe toe. Laat me weten wat ik voor je kan doen! 

Hoi @HTu, er is een nieuwe ab naar je onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst!

Hoi @Dries1952, heb jij ook alles geprobeerd? Zo ja: dan stuur ik je ook graag een nieuwe toe. Geef alsjeblieft een seintje, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één! 😉

Reputatie 1

Bij mijn afstandsbediening werkt keuzeknop 1 niet meer, en dit is verdomd lastig mag ik zeggen. Alle tips hebben daar geen invloed op. Als u mij een nieuwe stuurt doe er dan ook een handleiding bij zodat ik te gelijk mijn tv kan bedienen. 

B. V. D

​​​​​

Reputatie 7
Badge +16

@Dries1952 Dat maak ik meteen in orde voor je. De handleiding wordt digitaal toegestuurd aangezien we deze wegens milieuoverwegingen niet meer printen. Je ontvangt de handleiding binnen enkele minuten! 

Het koppelen van de T-Mobile ab doe je via onderstaande stappen:

  1. Druk de toetsen <1> en <3> op de afstandsbedening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Druk het TV power knopje in en hou deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt.
  3. Zet je TV weer aan met het TV power knopje.
  4. Je kan nu testen of het werkt. 
  5. Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.
Reputatie 1

Hartelijk dank

Reageer