Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Wegens een onhandig vriendje leerde mij afstandsbediening vliegen vanaf 6 hoog.Helaas lukte het niet :(

Kan ik een nieuwe bestellen?
Kan een van de mods reageren als mijn onderstaande bericht is gelezen en er een nieuwe afstandsbediening kan worden opgestuurd?
Reputatie 5
Ik ben net TV klant en heb de ab (tmobile afstandbediening) zoals weergegeven in de topicstart.



TV: een Philips Ambilight TV van een paar jaar oud (kan meer details geven).

Wens: in staat zijn om van bron te wisselen.



Deze tv heb ik in mijn slaapkamer en daar zit ook een RaspPi op aangesloten en deze wil ik met de tmobile ab kunnen selecteren.

Ik heb een aantal Philips codes geprobeerd tot ik de TV aan/uit kreeg. De 'input' knop linksonder op de ab gaf echter een virtueel toetsenbord.



Geprobeerd: 'setup' knop 2s -> 'input' knop.



Nu is de 'input' knop aangepast maar helaas is het nu de 'home' knop en werken de (pijltjes) navigatie knoppen niet om daarin een keuze te maken (OK knop wellicht ook niet), ze hebben wel effect op de tvbox.





Is hier een oplossing voor?

Het bedienen van de tv box met een universele ab is een optie (hoop ik) maar de 'input' knop op 'source' zetten (voor de Philips tv) zou het oplossen.



Bedankt als je tot hier gelezen hebt! 🙂
Reputatie 7
@phantagyro Excuses voor de late reactie! Ik stuur graag een nieuwe vogel naar je op! 😉 Zou je mij hiervoor via een privébericht even je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen?



@agentx zou je eens willen proberen om de afstandsbediening te koppelen aan de TV via de laatste stap die beschreven staan in dit topic? Je afstandsbediening koppelt zich op die manier "automatisch" aan je TV met hopelijk de juiste instellingen. Laat zeker even weten of het gelukt is!
Reputatie 5


@agentx zou je eens willen proberen om de afstandsbediening te koppelen aan de TV via de laatste stap die beschreven staan in dit topic? Je afstandsbediening koppelt zich op die manier "automatisch" aan je TV met hopelijk de juiste instellingen. Laat zeker even weten of het gelukt is!






Bedoel je het zoeken zoals beschreven na stap 6 in de openingspost van Sander?
Reputatie 7
Yes that's the one 🙂
Reputatie 1
Mijn afstandsbediening is stuk (Entone) . Hoe kan ik een nieuwe ontvangen?
Reputatie 7
Hoi noe25l,



Daar ga ik je mee helpen! Wat is er gebeurd met je afstandsbediening?



Je kunt bij mij een nieuwe bestellen. Hiervoor heb ik jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig. Wil je mij die in een privébericht sturen? Ik ga zorgen dat jij zo snel mogelijk weer een werkende afstandsbediening in huis hebt!
Reputatie 1
Afstandsbediening voor Entone is stuk, leuk....een puppie! Hoe ontvang ik een nieuwe/andere?
Reputatie 7
Hoi noe25l,



Zo onwijs schattig, maar zo eigenwijs zijn puppy's! In ruil voor een foto van de misdadiger wil ik je graag een nieuwe opsturen. Kun je mij jouw gegevens nog sturen in een privébericht (zie bericht hierboven)? Dan zorg ik voor een werkende afstandsbediening bij jou in huis.
Reputatie 1
Afstandsbediening voor Entone is stuk, leuk....een puppie! Hoe ontvang ik een nieuwe/andere?

Reputatie 7
😍! Ik heb het hem/haar spontaan vergeven. Je nieuwe afstandsbediening is onderweg!
Reputatie 1
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen (alweer, moet ik erbij zeggen helaas!)

Gaat om afstandsbediening van kastje Vodafonethuis
onze afstandsbediening reageert niet meer. Nieuwe batterijen hebben niet geholpen en ook het resetten van de afstandsbediening biedt geen oplossing. Zouden we een nieuwe mogen ontvangen? Alvast bedankt
Reputatie 7
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen (alweer, moet ik erbij zeggen helaas!)

Gaat om afstandsbediening van kastje Vodafonethuis




Hoi rodaroti,



Wat cool om te lezen dat jij al sinds het begin van T-Mobile Thuis bij ons bent! Daar word ik blij van. Ik help je dan ook graag aan een snelle oplossing voor een werkende afstandsbediening. Wat is er precies mee aan de hand? Doet ie 't helemaal niet meer, of slechts enkele knoppen niet? Heb je de reset op jouw afstandsbediening en TV Box al geprobeerd? Ik hoor graag van je, dan kan ik je helpen om je zo snel mogelijk weer te laten zappen!
Reputatie 7
onze afstandsbediening reageert niet meer. Nieuwe batterijen hebben niet geholpen en ook het resetten van de afstandsbediening biedt geen oplossing. Zouden we een nieuwe mogen ontvangen? Alvast bedankt



Hoi RuudT1982,



Wat goed dat je geprobeerd hebt de afstandsbediening beter te laten werken door de nieuwe batterijen en de reset te doen! Jammer dat dit niet heeft geholpen. Ik ga op zoek naar de juiste oplossing voor je. Kun je jouw TV Box resetten? Merk je hiermee verschil? Let me know!
Reputatie 1


Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen (alweer, moet ik erbij zeggen helaas!)

Gaat om afstandsbediening van kastje Vodafonethuis
Hoi rodaroti,



Wat cool om te lezen dat jij al sinds het begin van T-Mobile Thuis bij ons bent! Daar word ik blij van. Ik help je dan ook graag aan een snelle oplossing voor een werkende afstandsbediening. Wat is er precies mee aan de hand? Doet ie 't helemaal niet meer, of slechts enkele knoppen niet? Heb je de reset op jouw afstandsbediening en TV Box al geprobeerd? Ik hoor graag van je, dan kan ik je helpen om je zo snel mogelijk weer te laten zappen!






De hond is er mee aan de haal gegaan! Vorige week ook al helaas, maar de oppas van de honden had niet in de gaten dat ie achter slot en grendel opgeborgen moest worden met onze nieuwe pup!
Reputatie 7
Foei, hond van rodaroti! Een afstandsbediening is niet lekker, je kunt beter wachten tot je baasje je eten geeft!



Ik help je graag aan een nieuwe afstandsbediening, rodaroti. Ik wil alleen wel graag duidelijk maken dat het natuurlijk niet de bedoeling is dat we elke week een nieuwe, gratis afstandsbediening naar je opsturen. Maar in deze situatie snap ik dat dit niet jouw fout is geweest, dus stuur ik je er gerust nog een gratis op. Ik wil dan natuurlijk wel een foto zien van de pup! Spreken we af dat wanneer deze nieuwe afstandsbediening binnen een half jaar weer kapot is, je wel een bijdrage betaalt 🙂 ?
Reputatie 1
Ik wist niet eens dat de afstandsbediening gratis was, dus dat er de volgende keer (hopelijk niet meer, iedereen weet NU dat ie opgeruimd moet worden!) een eigen bijdrage betaald moet worden vind ik heel logisch!



De linker hond is de deugniet!



Reputatie 7
Wat een schattige boef! Welk ras is het?
Sinds een paar dagen werkt ons digitale kastje niet meer naar behoren. De afstandsbediening geeft nog wel een lichtsignaaltje als er op een knopje wordt gedrukt, maar het signaal lijkt niet binnen te komen bij het kastje.



Ik heb bovenstaande stappen al geprobeerd te doen, maar zonder succes.



Wat nu?
De afstandbediening werkt niet meer. Alle trucjes van de FAQ en dit Forum al geprobeerd, waaronder resetten van zowel TV-box als afstandsbediening zelf. Ook nieuwe batterijen geprobeerd.

Koppelen met TV lukt nog wel maar voor de rest geen sjoege.

Gezien andere vragen op dit forum lijk ik toe aan een nieuwe, hoewel de set pas 8 maanden oud is.
Beste,



Ook onze afstandsbediening is stuk, onze kleine van 1,5 jaar was mij te snel af.

Kunnen wij een nieuwe opgestuurd krijgen?



Bij voorbaat dank.



met groet,

Kokwai
Reputatie 7
Sinds een paar dagen werkt ons digitale kastje niet meer naar behoren. De afstandsbediening geeft nog wel een lichtsignaaltje als er op een knopje wordt gedrukt, maar het signaal lijkt niet binnen te komen bij het kastje.



Ik heb bovenstaande stappen al geprobeerd te doen, maar zonder succes.



Wat nu?




Hi Andreww,



Hier ga ik je bij helpen! Heb je al geprobeerd de TV Box een harde reset te geven? Laat het me weten 🙂 !
Reputatie 7
De afstandbediening werkt niet meer. Alle trucjes van de FAQ en dit Forum al geprobeerd, waaronder resetten van zowel TV-box als afstandsbediening zelf. Ook nieuwe batterijen geprobeerd.

Koppelen met TV lukt nog wel maar voor de rest geen sjoege.

Gezien andere vragen op dit forum lijk ik toe aan een nieuwe, hoewel de set pas 8 maanden oud is.




Klinkt alsof je het volledige pakket aan oplossingen geprobeerd hebt. Jammer dat er geen resultaat uit is gekomen. Ik stuur je graag een nieuwe op. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan weet ik dat 'ie bij de goede persoon bezorgd wordt!

Reageer