Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3132 reacties

Ik heb 3 entone tv kastjes en van één van de kastjes is de afstandsbediening defect. Een aantal toetsen (met name de nummertoetsen) werken niet meer. Nieuwe batterijen en reset al geprobeerd.
Kan ik een nieuwe ontvangen?

Heb ook al een PB getuurd naar Jason.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DerPaulie, top dat je alles al geprobeerd hebt! Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😁

Goedemorgen,

Mijn afstandsbedieningen zijn helaas kapot gemaakt door de hond. Ik zou graag een nieuwe willen krijgen als dat mogelijk is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jessie Roelofs

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jessie1986, er komt een nieuwe, dog-proof afstandsbediening jouw kant op, deze ziet er iets minder appetijtelijk uit! 😉 Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)!

Super, bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

Hoi T-Mobile,

 

Helaas heeft ook onze afstandsbediening grotendeels de geest gegeven, meerdere cijferfouten doen het niet meer. Resetten en nieuwe batterijen hebben helaas niets geholpen.

Zodoende vraag ik graag bij deze een nieuwe aan.

 

Hoi,

Mijn peuter heeft op miraculeuze wijze de afstandsbediening kwijt gemaakt. Hele huis overhoop gehaald, nergens te vinden. Ik vrees dat mijn grapjas m in de prullenbak heeft gegooid en die is natuurlijk al lang in een container verdwenen. Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Groetjes tessa 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tess8891, zo te horen is jouw kleintje een ondeugend boefje, gelukkig zal het volgende model meer tot de verbeelding spreken! 😊

Er komt een nieuwe afstandsbediening aan. Houd rekening met vier tot zeven werkdagen levertijd, alsjeblieft - dit is een maximale levertijd, in de praktijk wordt het vaak sneller geleverd. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

Hoi @Timmhe, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract vinden. Zou je mij de volgende gegevens willen toesturen in een privébericht, alsjeblieft?

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik deze gegevens heb, bestel ik meteen een nieuwe. Alvast bedankt voor je medewerking! 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)!

Hallo! 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer naar behoren, meerdere knopjes reageren niet. Uiteraard eerst nieuwe batterijen geprobeerd. Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?

Groetjes Nathalie 

Goedemorgen,

Mijn dochter heeft de afstandsbediening laten vallen, waardoor deze het niet meer doet.

Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Nath001 en @Lexxie22, er komen nieuwe afstandsbediening aan. Ze zullen binnen maximaal vier tot zeven werkdagen bij jullie in de bus liggen. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe! 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😉

Mijn afstandsbediening werkt helaas niet meer. Al van alles geprobeerd, alle stappen doorlopen, maar niks werkt. Ik ontvang graag een nieuwe afstandsbediening.

Hallo,

Mijn afstandsbediening is defect. Normaal gaat het rode ledje aan wanneer je een van de toetsen bediend. Ledje gaat echter niet aan bij de toetsen TV en STB .TV en STB schakelen ook niet aan/uit.

Ik heb de reset procedures doorlopen en batterijen al vervangen.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Klieuwma Ook aan jou wordt een nieuwe afstandsbediening geleverd. De bezorging zal binnen maximaal vier tot zeven werkdagen zijn (vaak iets sneller). Veel kijkplezier toegewenst alvast en stay safe! 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😉

@Klieuwma Ook aan jou wordt een nieuwe afstandsbediening geleverd. De bezorging zal binnen maximaal vier tot zeven werkdagen zijn (vaak iets sneller). Veel kijkplezier toegewenst alvast en stay safe! 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😉

Naar mij of naar @Klieuwma ?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Oet Breej, ik denk dat ik net iets te lang over mijn reactie heb gedaan/te lang heb gewacht met reageren, want jouw bericht was nog niet zichtbaar ten tijde van het typen. Mijn excuses! 😅 Er is nu ook een nieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. Houd rekening met de maximale levertijd. Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe! 

 

Mijn (oude) afstandsbediening blijft knipperen. Resetten afstandsbediening werkt niet, resetten TV-box werkt niet, batterijen vervangen werkt niet. Dus ik wil graag een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TMT-Wilbert, jij zult ook binnen vier tot zeven werkdagen (maximaal) een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Een mooie avond en veel kijkplezier toegewens straks! 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 35+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! :wink:

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker. 

Reputatie 1

Goede middag. Sinds een paar weken hebben wij een pup die sinds vandaag weet dat de afstandbediening geen speeltje is. Door het ontbreken van de knopjes voor ons dus ook niet meer.

Kunnen jullie een nieuwe afstandbediening opsturen?

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hpj-perquin, wat voor pup hebben jullie? We houden van hondjes op de Community, zou je een foto willen delen van de deugniet? 😊

Met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen Thuis abonnement in ons systeem vinden, zou je me een privébericht willen sturen met daarin de volgende gegevens, alsjeblieft?

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die gegevens heb en ik jouw abonnement heb gevonden, kan ik een nieuwe afstandsbediening naar je versturen!

Reputatie 7
Badge +16

@hpj-perquin De nieuwe afstandsbediening is onderweg, veel kijkplezier toegewenst straks. Stay safe!

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 35+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! :wink:

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker. 

Reputatie 1

Hoi @hpj-perquin, wat voor pup hebben jullie? We houden van hondjes op de Community, zou je een foto willen delen van de deugniet? 😊

Met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen Thuis abonnement in ons systeem vinden, zou je me een privébericht willen sturen met daarin de volgende gegevens, alsjeblieft?

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die gegevens heb en ik jouw abonnement heb gevonden, kan ik een nieuwe afstandsbediening naar je versturen!

 

 

Die met het rode tuig is de 7 maanden oude sloper 🙂 en toen hij nog onschuldig was :-)

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Aww wat een schatjes! Superleuk dat je de foto's deelt, dankjewel. Laat deze afstandsbediening maar veilig in een lade of iets dergelijks! 😉

Reputatie 1

Aww wat een schatjes! Superleuk dat je de foto's deelt, dankjewel. Laat deze afstandsbediening maar veilig in een lade of iets dergelijks! 😉

Graag gedaan :relaxed: . De afstandsbedieningen liggen nu idd in een lade :blush:. Nog bedankt voor de tv anywhere app tip.

Goed weekend.

Reageer