Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3129 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Christiaanzagt Er lijkt wat mis te zijn met de magenta ab zelf, daarom heb ik een nieuwe voor je besteld. Deze zal 100% zeker te koppelen zijn.

@cornelia1972 Top dat je de batterijen hebt vervangen, maar jammer dat de ab het nog steeds niet doet. Geen probleem natuurlijk, ik heb meteen een nieuwe besteld!

Veel kijkplezier straks, een mooi weekend en stay safe!

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 35+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! 

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker. 

Reputatie 2

Nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan,gereset en opnieuw gekoppeld ensommige toetsen werken nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @destugge, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Reputatie 2

Okay Thx

Ik heb het ‘probleem’ dat de afstandsbediening geen verlichte toetsen heeft en dat je deze moet richten op de tv-box. Dat is wel erg jammer in vergelijking met de nieuwste Ziggo afstandsbediening.

Goedemorgen, 

Mijn hond heeft voor de 2e keer de afstandsbediening opgegeten 😭

Groetjes Nadine 

Haai goedeavond, ik heb al een paar dagen ALLES uitgepluisd maar mijn afstandsbediening is compleet foetsie 🙈🙈. Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Ik lees dat ik via een reactie in deze topic een nieuwe kan bestellen? Heel graag, ik mis mijn televisie! Alvast Hartelijk dank, Hanneke

Beste

 

Onze afstandsbediening is iets te goed verstopt door de kinderen.

Waarschijnlijk verdwenen in h et eeuwige zwarte gat dat iederhuishouden met kinderen heeft. 

 

Zouden we een nieuwe kunnen krijgen

 

Mvg

Robert

Goedeavond!,

Zouden wij een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen?!, we zijn de onze nu al geruime tijd kwijt en meerdere zoektochten leverden niets op! 

Alvast bedankt!

 

Hoi,

onze afstandsbediening heeft het begeven na jarenlange trouwe dienst. Kunnen we een nieuwe toegestuurd krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

@mdeiman We hebben inderdaad geen verlichte toetsen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat wel een uitstekend idee vind! Mag ik deze als wens/suggestie in ons speciale topic plaatsen: Wensen & Suggesties

@Veelbellen Wat een ondeugende rakker is je viervoeter toch ook! 🐶 Ik stuur je graag een derde afstandsbediening toe, maar heb nog wel gegevens van je nodig. Zou je me jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht kunnen toesturen alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat je binnen vier tot zeven werkdagen een nieuwe ab geleverd krijgt.

@Hannelis, @rgwolters, @N.Vorgers en @Assepoetseke Jullie zullen binnen vier tot zeven werkdagen nieuwe afstandsbedieningen geleverd krijgen. Houd alsjeblieft rekening met de eerdergenoemde maximale levertijd en veel kijkplezier toegewenst straks! 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 📺

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het rode lampje brand wel maar maakt geen verbinden met het kastje. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt helaas totaal niet meer. Nieuwe batterijen erin gedaan en alle stappen doorlopen, helaas zonder resultaat.

Graag zou ik een nieuwe ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Goedenavond,

Onze afstandsbediening is defect. Graag willen wij een nieuwe afstandsbediening ontvangen.

Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +16

@Vanmond en @Larsknaap Heb je de batterijen al vervangen en zou je het eens kunnen proberen door de koppelmethode te gebruiken? Ook adviseer ik om de volgende handeling uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Werkt het nog niet? Laat het me weten, dan stuur ik meteen een nieuwe ab toe! 😉

@Jongman2802 De nieuwe ab is onderweg. Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van vier tot zeven werkdagen - vaak iets sneller. 

Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe!

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 📺

@Jason ik heb dit geprobeerd maar hij werkt nog steeds niet. Ik werk nu tijdelijk met een toetsenbord dus zie graag een nieuwe afstandsbediening tegemoet komen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vanmond, ook jij krijgt een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, sorry voor het ongemak. Stay Safe!

Hoi, ik heb alles geprobeerd. Maar hij doet niks meer.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Larsknaap, bedankt voor je terugkoppeling. Binnen maximaal zeven werkdagen ontvang je je nieuwe afstandsbediening. Stay safe en alvast mooie dagen toegewenst!

Vergeet niet om de tips te gebruiken onderaan pagina één in de originele post van Sander! 😉🎄

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @GMCHEL, we hebben de boxen geüpdatet. Ik zie in de streams ook dat alle zenders de afgelopen 48 uur bekeken zijn dus het probleem is hiermee verholpen. Toch nog een laatste check bij jou: ervaar jij dit ook zo? 

Reputatie 1

Hallo,

Mijn afstandsbediening is gevallen en ligt nu uit elkaar. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

 

Met vriendelijke groet, 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @car0la, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze zal binnen vier tot zeven werkdagen (maximaal) in de bus liggen. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de tips te gebruiken onderaan pagina één in de originele post van Sander! 😉🎄 Stay safe!

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @P.Bos, heb je alle stappen al doorlopen om de afstandsbediening werkend te krijgen? Zo ja, dan stuur ik je graag een nieuwe toe. Laat me weten wat ik voor je kan doen!

Reputatie 2

Nieuwe afstandsbediening gekregen maar in de envelop zat niets om de oude retour te sturen,hoe nu verder?

Reageer