Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3133 reacties

Nou succes met het aanvragen van een nieuwe, ik hoop voor jou dat het lukt daar de klantenservice via de site een drama kan zijn. Zoals ook dit, heb net een half verhaal op de community zitten typen, krijg een pop-up “ bedankt voor je bezoek “ etc en kon niet meer mijn verhaal afmaken.

vorige week contact gezocht, eerst met telefoon en wordt verwezen naar de site, vervolgens krijg ik een bot genaamd Lotte , deze begrijpt mijn verhaal niet nl dat ik mijn harddisk kastje wil omruilen voor het systeem met cloud opname, Lotte snapt het niet en vraagt of ik een echt mens aan de lijn wil, ik bevestig dat , ………………...en ja hoor daar is Lotte weer pffffttttt ik heb het maar opgegeven.

tevreden over T Mobile ?? Ja

tevreden over de klantenservice van T Mobile??   ECHT NIET.

Het omruilen van bovengenoemd systeem kan NIET via MIJN T MOBILE.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mischa218, top dat je de situatie zo goed omschrijft, dat helpt met het vinden van dé oplossing. Vermoedelijk is er iets mis met het infraroodsignaal en kan de afstandsbediening deze niet meer onderscheiden wanneer het TV-signaal hier doorheen komt. Ik ruil de ab om. Je kunt de nieuwe binnen maximaal vier tot zeven dagen verwachten - in de praktijk is dit vaak sneller (twee tot vijf dagen). 

Gebruik alsjeblieft de tips die Sander op pagina één heeft neergezet. Zo kun je in de tussentijd zappen en via TV Anywhere het gros van de zenders bekijken, indien wenselijk.

Hoi @Jos brand, sorry dat onze chatbot je niet naar een mens verwezen heeft. Ze heeft soms nog haar kuren, we werken er elke dag aan om haar op elk facet te verbeteren, maar soms kabbelen er nog foutjes door.

Graag ruil ik de box voor je om, met daarbij wel de kanttekening dat het tot twee weken kan duren voordat je overgezet bent op T-Mobile TV. Het proces van overzetting kan pas worden ingepland zodra de Amulet 515 (box met recorder) verwijderd is en je de vervangende Aria 610x box hebt aangesloten. Wil je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen zodra dit gelukt is, alsjeblieft? Dan zorg ik er meteen voor dat de omzetting in gang gezet wordt.

Ik zal nu de box met recorder verwijderen. Waarom dit niet in My T-Mobile Thuis kan momenteel, is omdat de box niet letterlijk één op één omgeruild kan worden en het systeem niet twee of meer verzoeken tegelijkertijd kan voltooien. Geen zorgen, het wordt opgelost. Je zult binnen enkele minuten een e-mail ontvangen met retour-instructies en natuurlijk de bevestiging van het verwijderen van de box. Ook ontvang je straks een e-mail met daarin de bevestiging dat de Aria 610x besteld is.

Kan ik nog iets anders voor je doen? Laat het me zeker weten, ik zit altijd voor je klaar!

 

Hoi,

tijdens de verbouwing is er een afstandsbediening zoek geraakt. Kun je aangeven hoe in het bezit van een nieuwe kom?

Alvast bedankt.

Hi, wij hebben een nieuwe afstandsbediening nodig. De huidige is kapot. Kan deze worden opgestuurd? 
 

BVD!

Reputatie 7
Badge +16

@Lehoon, van harte gefeliciteerd met je vernieuwde woning! 😄 Graag stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar je toe, kun je mij via een privébericht (de link is klikbaar) voorzien van de volgende gegevens, alsjeblieft?

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-Laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik je klantprofiel kan inzien, bestel ik meteen een nieuwe!

@AR007 Graag bestel ik ook voor jou een nieuwe! Heb je alle tips op pagina één al doorlopen? Weet je zeker dat het bijvoorbeeld niet aan de batterijen ligt? Geen zorgen, als de ab echt zijn laatste adem uitgeblazen heeft, zorg ik ervoor dat je een nieuwe toegestuurd krijgt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lehoon, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Goed bezig Jason!

Bedankt voor de hulp en fijn dat het zo eenvoudig te regelen was. Mag ook wel eens gezegd worden :)

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @Lehoon, daar zijn we voor! 😄👍

Hallo, 

Mijn afstandsbediening heeft uit het niets het leven gegeven. De batterijen vervangen, tv box gereset, poging tot afstandsbediening resetten maar hij reageert helemaal nergens meer op. Er gaat nog geen lampje branden. 

Hoi @Jason,

Helaas ben ik de afstandsbediening van mijn TV box kwijt. Vermoedelijk is deze bij een grote schoonmaak perongeluk in de prullenbak beland. Het gaat om de TV box van toen het nog Vodafone thuis was; een Entone 510b. Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen? Ik ga je zo gelijk in een privebericht de benodigde gegevens sturen. 

Alvast bedankt. Groet, Lidewij

Beste klantenservice,

Onze afstandsbediening is helaas stuk gevallen. Wij begrijpen uit deze topic dat we hier een nieuwe kunnen aanvragen.

Bij voorbaat dank!

 

Hoi,

mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb alle stappen die al doorlopen maar helaas geen succes.

zou ik een nieuwe opgestuurd mogen krijgen?

 

Groet,

Jakob

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tomhulleman, @lidewij111169, @xander.sinnige en @Jcup4, er komt een nieuwe afstandsbediening aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Stay safe!

Hoi, onze afstandsbediening is kapot. Graag ontvang ik een nieuwe. Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sierkje, top dat je het aangeeft! Heb je al geprobeerd om de batterijen te vervangen en alle andere tips op pagina één in dit topic doorlopen? Zo ja: ik stuur graag een nieuwe afstandsbediening zodat je weer op normale wijze TV kunt kijken. Laat me weten of ik dit voor je kan regelen, dan doe ik dat zo snel mogelijk! 😉

Hoi @Sierkje, top dat je het aangeeft! Heb je al geprobeerd om de batterijen te vervangen en alle andere tips op pagina één in dit topic doorlopen? Zo ja: ik stuur graag een nieuwe afstandsbediening zodat je weer op normale wijze TV kunt kijken. Laat me weten of ik dit voor je kan regelen, dan doe ik dat zo snel mogelijk! 😉

Heel graag! Hij ligt al een tijdje uitelkaar en doet het nu echt niet meer! Dank

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Sierkje, de nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg. Nog maximaal vier tot zeven dagen en dan ligt deze in de bus! 😄

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hallo, 

Na een ongelukje met wat drinken heeft onze afstandsbediening het begeven, nieuwe batterijen helpen niet. Zou er een nieuwe gestuurd kunnen worden?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WoongroepGijs, ah dat is onfortuinlijk, maar een ongeluk schuilt in een klein hoekje natuurlijk. No problemo! Je ontvangt binnen vier tot zeven dagen een nieuwe afstandsbediening per post. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hoi Sander,

Ik ben nu al 2 dagen mijn afstandbediening kwijt, kan hem nergens meer vinden.

Mijn zoontje van 15 maanden heeft hem ergens neergelegd (kan overal zijn, misschien wel in de vuilniszak. Maar die hebben we helaas gisterochtend weggegooid)

Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen, want 2 dagen zonder tv is heel naar. Helemaal nu met het verplichte thuiszitten met de lockdown en avondklok.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Monique

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Monasim, de afstandsbedieningen zijn soms erg goed in verstoppertje spelen! Geen zorgen, je ontvangt binnen maximaal vier tot zeven dagen een nieuwe. Zo kun je straks weer volop genieten van alles wat TV te bieden heeft.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hoi @Monasim, de afstandsbedieningen zijn soms erg goed in verstoppertje spelen! Geen zorgen, je ontvangt binnen maximaal vier tot zeven dagen een nieuwe. Zo kun je straks weer volop genieten van alles wat TV te bieden heeft.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hai Jason,

Dank je wel voor je reactie en de goede service! Ik zie de afstandbediening graag tegemoet.

Hoi @Mischa218, top dat je de situatie zo goed omschrijft, dat helpt met het vinden van dé oplossing. Vermoedelijk is er iets mis met het infraroodsignaal en kan de afstandsbediening deze niet meer onderscheiden wanneer het TV-signaal hier doorheen komt. Ik ruil de ab om. Je kunt de nieuwe binnen maximaal vier tot zeven dagen verwachten - in de praktijk is dit vaak sneller (twee tot vijf dagen). 

Gebruik alsjeblieft de tips die Sander op pagina één heeft neergezet. Zo kun je in de tussentijd zappen en via TV Anywhere het gros van de zenders bekijken, indien wenselijk.

 

Goedendag Jason,

ik heb de afstandsbediening binnen gekregen maar het heeft niets geholpen, in het begin leek die het te doen, echter na een week zitten we met dezelfde situatie. Zou het kunnen dat het aan de tv-box ligt?

Groeten, Mischa

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mischa218, dat klinkt alsof de box in dit geval hapert inderdaad, anders zou de afstandsbediening het helemaal niet doen. Sorry voor het ongemak, maar goed dat je het aangeeft!

Wat ik me wel nog afvraag, werkt de box voor de rest prima? Heb je geen last van blokken in het beeld of een wegvallend signaal -  daarmee bedoel ik niet het infraroodsignaal, maar de algehele verbinding. Voordat we de box omruilen, wil ik wel zeker weten dat je straks niet weer onnodig een paar dagen wacht. We pakken het nu bij de kernoorzaak aan, zo heb jij straks dé best mogelijke oplossing te pakken!

 

 

Reageer